RSS

Měli bysme je střílet

29 čvc

-ale to nám nedovolí. Tak hodnotí situaci s cikánskými zloději jeden senior v reportážním filmu BBC o cikánských ganzích ve Španělsku a Itálii. U nás by se na takto opovážlivého důchodce slítla média a všelijaké podivuhodné spolky a nakonec by donutili státní aparát nejméně k tomu, že by za svůj upřímný povzdech dostal přinejmenším podmíněný trest.
Ten snímek odvysílala Česká televize asi 28. června po poledni, přesně si to nepamatuji. Dokumentuje slovem i obrazem systém „podnikání“ rumunských cikánských klanů v západní Evropě.

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10320102873-mali-zlodeji/
motto k filmu:
Kolik za nevěstu? Jak to spočítat? Podle krásy? Podle poctivosti? Podle
movitosti rodiny ženicha? Ne! V romské kolonii na předměstí jednoho
španělského velkoměsta si nejvíc přijde na své ta rodina, která
vychovala nejšikovnější zlodějku. A tisíce eur poputují do kapsy otce
zejména proto, že teď bude novomanželka krást pro někoho jiného…

Dalším kádrovým zbožím jsou i děti, které žena „dodá“. Od malička je gang školí v kapesních krádežích, protože žebráním sice jedno děcko „vydělá“ přibližně 50 Euro, ale krádežemi až 1000 Euro za den. Většina zisku loupeživých gangů jde hlavním bossům do Rumunska. Všichni cikáni v reportáži mluví o svých zlodějinách jako o „vydělávání“ a „práci“, stejně jako to slýcháme z reportáží našich médií, kde vždy zaznívají slovní spojení jako „přivydělat si nějakou korunu“, když se vlastně mluví o krádežích. Krom propracovanosti systému a hierarchie jejich loupeživého společenství, dokladuje reportáž rovněž to, jak všechny snahy státních institucí ve Španělsku i Itálii změnit jejich postoj a převychovat je, aby žili (a vlastně i mysleli) jako (zatím) většinová společnost, vycházejí vniveč. Pochopitelně – nemají motivaci ani důvod. Jejich zisky jsou obrovské a životní styl jim naprosto vyhovuje. Nikdo jim nemůže nabídnout nic lepšího. Tohle je sama podstata problému, existujího vlastně jen díky naší zkostnatělé představě o ideální společnosti. Oni žádný problém nemají, svůj ideál žijí. Tudíž nikdo na světě  nemůže najít jakoukoliv metodu jak něčí tradiční, staletími předávanou životní filosofii a životní styl změnit na jinou, pro ně vlastně ničím atraktivní.
Cikáni věří, že krást je normální práce. Muslimové zase věří, že nemuslim by vůbec neměl existovat a jejich právem je takové pomýlené jedince zabíjet.
Přes všechny naše letité zkušenosti s rozdílností v myšlení a struktuře hodnotového systému různých kultur, nám však politici vytrvale tvrdí, že to, co známe a máme vyzkoušeno, tak vůbec není a že postoje těchto lidí změnit lze.
Ovšem, jediné, co se dnes politici skutečně a velmi intenzívně změnit snaží, je myšlení naše – nás, nemuslimů, gádžů, zatím ještě tzv. většinové populace.
Svoji utopistickou vizi o rajské pospolitosti a nekonečném porozumění všech se všemi, prosazují čím dál obludnějšími metodami, jakými si kdysi nedovolili propagovat ani komunisté jejich rajský socialismus.
Kdysi jsme veřejně nesměli říkat, že komunismus je nereálný nesmysl, který ekonomicky ani společensky nemůže fungovat, ale myslet jsme si to vlastně směli. Dnes nesmíme říkat, že multikulturní společnost je cesta do pekla, kde jediným právem pracujícího občana je neustále platit nekonečnou serii finančních podpor menšinám a imigrantům, ale dokonce si to už nesmíme ani myslet.
😦

Tak jen čekám kdy pseudodemokratická Evropská únie zřídí Ministerstvo pro prosazování ctností a potlačování neřestí jako mají v Afghanistánu, aby nám všem načipovalo do mozků nekonečnou lásku k lidem, které v souladu s naší evropskou filosofií štědře sponzorujeme a kteří nás na oplátku v souladu s jejich filosofií přirozeně a programově okrádají a vraždí.

 
komentářů 79

Posted by on Červenec 29, 2011 in NATO

 

Vlastnosti:

79 responses to “Měli bysme je střílet

  1. 747

    Červenec 29, 2011 at 16:16

    Není to zrovna víkendové téma, ale tak nějak mě sílící požadavek celospolečenské přetvářky už fakt hodně ss…štve. 👿

     
    • Sendyman

      Červenec 29, 2011 at 16:42

      Krindapána, a kdepak jste vzal ty cikány? Vždyť ten pořad je o neradostném dětství malých Rumunů!

      😀 😀 😀

       
      • 747

        Červenec 29, 2011 at 16:50

        😆 Viděl jste to? Celý pořad je o zlodějích a že jsou to zejména perfektně vycvičená děcka. To, že je v komentáři, jako úlitba cenzorovi, „neradostné dětství“ na tom zhola nic nemění. Však také proto je tam tak silně cenzurovaná diskuse, až není vůbec žádná. Ten film byl komprimovaný děs a jen ještě chvíli můžeme být rádi, že zatím nejsme tak solventní stát, aby se vyplatilo čekat u bankomatu a vytrhávat bankovky lidem přímo pod nosem. Ovšem bojím, bojím, že i na nás dojde řada. 😦

         
        • Sendyman

          Červenec 29, 2011 at 16:56

          Neviděl, ale je to na Troubě. Už jsem to omrkl. Nejsem si jistý, ale ten jejich boss má snad brněnskou značku! Koukal jste do garáže? 😀

           
          • 747

            Červenec 29, 2011 at 16:59

            Link by nebyl? Garáž je prázdná…tedy není -je tam dílna, auto by se tam vešlo jedině od firmy Matchbox. 😆

             
            • Sendyman

              Červenec 29, 2011 at 17:05

              Tohle je Part 5, koukněte na 9:23. Je to teda ingliš, ale to Vám nevadí, že jo? 🙂

               
              • Sendyman

                Červenec 29, 2011 at 17:07

                Koukám, že budu muset rozebrat a vyčistit klábosnici. Jednak mi to možná hodí krabičku cigár navíc, ale hlavně už mi blbě píšou některý písmenka! 😀

                 
              • 747

                Červenec 29, 2011 at 17:37

                Je to vidět blbě, ale mohla by být. Spíš to ale vypadá na nějak „upravenou“ poznávačku, nevím. Ovšem já meďáky moc nemusím, to je značka fakt spíš pro tyhle týpky. 😛

                 
                • Sendyman

                  Červenec 29, 2011 at 17:42

                  No, já koukal na rumunský, a ty vypadaj rozhodně jinak! 😀
                  U nich převažujou písmena…

                   
                  • Sendyman

                    Červenec 29, 2011 at 17:47

                    Koukal jsem do databáze, tam není. Ale to nejspíš nic neznamená! 😀

                     
                    • 747

                      Červenec 29, 2011 at 18:35

                      Já to teda nepřečtu ani s lupou, takže se mi to nezdá, možná je to nějak upravený záměrně, ale mám dojem, že se tom baví v tý nezcenzurovaný diskusi na web ČT. 😀

                       
                    • Sendyman

                      Červenec 29, 2011 at 18:52

                      Ale to je nakonec jedno. Nejlepších je stejně 7 cikánů ve třídě – víc, než třídnictví!

                      😀 😀 😀

                       
  2. Sendyman

    Červenec 29, 2011 at 18:34

    Nějakej houbař zřejmě ztratil nervy, nahlásil na Šumavě bombu a vyhnal z lesa dřevorubce i aktivisty!

    😀 😀 😀 😀 😀

     
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 18:36

      To sou tak lidi! Co všechno si nevymyslí, aby si pošmákli na smaženici! 😆
      U nás zatím ani houbiška! 😦

       
      • Sendyman

        Červenec 29, 2011 at 18:49

        Včera ukazovali v nějakejch zprávách, jak šíleně rostou a hlavně porostou. Ale nepamatuju si kde.
        Prej s kosou…

         
        • vonrammstein

          Červenec 29, 2011 at 19:24

          Na ty cikány? Taky by to šlo. Ale není to tak efektivní.

           
          • 747

            Červenec 29, 2011 at 20:09

            A stejně ani tak by Vám to nedovolili.

             
            • vonrammstein

              Červenec 29, 2011 at 20:32

              Jo, všimnul jsem si, že jsou hájený celoročně. Což je divný, v žádným případě nepatří mezi ohrožený druhy. Ba naopak, jeví známky přemnožení. Ale co už, člověk si holt někdy zapytlačí.

               
              • 747

                Červenec 29, 2011 at 20:58

                I Vy jeden, ctnostný pytláku! 😀

                 
                • vonrammstein

                  Červenec 29, 2011 at 22:29

                  Áno, jsem velmi charakterní 🙂 Pytlačím výhradně škodnou. To víte. Tady je každej druhej dobrovolnej hasič a myslivec. Já nejsu to ani ono, všecko si musím nejdřív ošahat, než se do toho pustím. Chce to minimálně tři odstřely, než budu moct zaujmout objektivní stanovisko.

                   
                  • 747

                    Červenec 29, 2011 at 22:33

                    Myslivce nemusím. Jsou to zabijáci žvížátek. Hasiči jsou lepší, ti jenom chlastají a občas něco podpálí. 😀
                    Až bude povolen lov škodné, přidám se k Vám, jakožto zkušenějšímu.

                     
                    • vonrammstein

                      Červenec 29, 2011 at 22:38

                      Povolen samozřejmě nebude, odporuje to zákonům pytlačení 😀

                       
                    • 747

                      Červenec 29, 2011 at 22:39

                      Chjo, nic není dokonalé! 😛

                       
        • 747

          Červenec 29, 2011 at 20:01

          Jo, říkali to, ale voni v tý televízi někdy děsně kecaj! 😛

           
  3. samazakanalem

    Červenec 29, 2011 at 19:51

    Mno, obavam se, ze tohle vsecko o cikanech a zvlast tech rumunskych je pro nas, co zijeme v UK uz jen stara znama vesta. Tady to delaji taky. Krome podvadeni socialniho systemu, smeliny s drogama a provdavani, tedy prodavani svych “nevest“ muzum odnekud z 3.sveta (vesmes Nigerijcum nebo Pakistancum). Vsak ted byla ve zpravach zase jedna “ceska“ nevesta. Jakeho puvodu je snad jasne.

    K tomu si jeste pripoctete oblibenou kratochvili tzv. travellers, mezi nimiz jsou castecne i cikani, napakovat se casto protipravne do zeleneho pasu kolem nejake klidne, malebne vesnice – prece nebudou zit nekde v hnusnem prostredi – kde si rychle pres vikend, kdy urady neuraduji vybuduji pripojky na elektrinu a postavi narychlo castecne zdene pribytky, samoze bez povoleni, a uz jsou tam nastalo a roky se ceka, az se nekdo odvazi je vyhodit. Ten bordel, co tam maji si nikdo nepredstavi. Odvolavaji se pri tom na sva lidska prava……zrovna ted se chysta velke stehovani toho nejvetsiho z takovych taboru. A uz tu mame zase kecy o tom, jak budou nasilne odejty i zeny a chudaci deti…..a travellers uz stavkuji, udelali barikady a ze se nehnou. Nikdo z nas neveri, ze s nima nekdo zatoci. Maji prece sva prava. V Cesku na to jeste nejsme tak zvykli. Tady ten bordel, co zpusobila tzv. lidska prava a jejich horlivi zastanci vidime a slysime denne. Jsme blbi, no, bohuzel.

    Rumunskych vyhravacu na kdeco jakoz i prodavacu tiskovin pro homeless je tu ted habakuk. Nemaji povoleni to delat ale nejak si ho podvodem zajisti. Maji na to fintu. Jejich decek ktera kradou o sto pero jsou plna mesta. Tahaji je sem nacerno. Nekdy je koupi do chudych rodicu v Rumunsku. Nekdy proste unesou. Takze socialni sluzby pak zachranuji v pripade najezdu na tahle doupata jeste i deti, ktere nikomu nepatri a ani nevi, jak se vlastne puvodne jmenovaly.

    Kdepak predelat cikana. To je dobrej for.

     
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 20:08

      Přesně! To vystěhovávání nelegálních táborů bylo v tý reportáži taky a právě to, že se to dělá furt dokola a cikáni se stejně za pár dní vrátí na stejné místo, komentoval ten starej pán.
      Jo, geny jsou fakt geny. Nakonec se o tom přesvědčil i ministr školství Dobeš, když nakonec „vrátil“ cikána z jejich pěstounské péče do pasťáku. Holt, to fakt nešlo přeprat. 😦
      Jen ti blbci typu Kocába a Džamily a spol. nám furt budou kázat o toleranci a podopoře. 😈

       
    • Sendyman

      Červenec 29, 2011 at 20:15

      Tak samozřejmě lecos známe i u nás, ale překvapujou mě ty travellers. Teda, to je normální, že kočujou, to dělali vždycky, ve Francii jsem jich viděl hafo, skoro u každýho města, ale že na ně nemůžou (nebo nechtěj) s tou černou el. přípojkou a nedovolenou stavbou…

      A vůbec, Poochová, když o tom mluvíš – nevíte někdo, kolik u nás platěj Rusky za svatbu?
      Potřeboval bych nějaký prachy!

      😀 😀 😀

       
      • samazakanalem

        Červenec 29, 2011 at 20:38

        S travellers je tolik problemu, ze by to zabralo drahny cas to vsecko vypsat. Jsou tu extremne neoblibeni. Oni sice kocuji, to je fakt, ale nejradsi od mist k mistum kde maji prave tyhle vylepsene kempy. Ktery jim nikdo nepovolil. Ty povoleny mista je nejak netahnou. Nejaky respekt k zakonu, jakemukoliv, u nich nehledej. Oni maji jen ta lidska prava (a my mame tak leda starou belu a povinnost drzet hubu a krok). Pustit se do nich natvrdo si prakticky nikdo netroufa. Vzdycky si najdou – a bohate zaplati, vesmes s verejneho fondu urceneho na pomoc tem, co na pravnika nemaji – ty nejlepsi pravniky, kteri asi nemaji zadny svedomi, takze je v pohode haji proti vesnicanum kteri maji sve domy na rozdil od travellers diky tvrde prace, postavene v souladu se zakonem, a kterym znicili klidny zivot. Vykazat je z pozemku trva kvuli pravnim nalezitosem roky a pak je otazka, kdo to konkretne provede. A jak. A i kdyz je vyzenou, tak se zase usadi jinde. To je ta touha zit svobodne. Fajn. Jenze je to na nas ukor. Vetsina travellers zije z nasich dani prostrednictvim ruznych davek a podpor, jakoz i vypomoci. Kolik maji treba decek se ani poradne nevi, protoze nemaji nikde stale bydliste takze to hlasi tak ruzne. Ten chaos je nepredstavitelny a jim slouzi perfektne. Nedavno tu zvedla vlnu nevole dokumentarni serie My big fat gypsy wedding, ktera byla o tom, jak se cikanske nevesty techto travellers vdavaji uz nekdy kolem 16.roku veku (do skoly chodi max. tak do 13. let) a to tak okazale, ze to stoji v prumeru az sto tisic liber. Pricemz maka jen maloktery z nich. Ziji vesmes v karavenech, kseftuji s ojetymi auty a nebo maji srotiste, ale svatba, joooo, ta musi byt poradna. No, vsak jim na to prispivame, tak co.

        Kolik stoji ruska nevesta nevim, ale ty slovensky tady to pry delaji uz od dvou tisic liber. Cesky jsou krapet drazsi. Nebo maji lepsi pasaky, pardon, otce, kteri za ne uhadaji vic. Prijde na to, koho si bere. Muslim vyjde vzdycky draz. Nevim jak je to mozny, ale i ty z nejzapadlejsich pakistanskych vesnic maji deset tacu na evropskou nevestu. Zli (britsti) jazykove tvrdi, ze i tam se ztraci stedra pomoc Britanie Pakistanu, ktera ma jit na skolstvi a rozvoj zaostaleho venkova. Pry ty prachy dovedou mistni premyklikovat sikovne uplne jinam.. Nevim. Beztak jsou to jen pomluvy zavistivych belochu 😉 :lol:.

         
        • Sendyman

          Červenec 29, 2011 at 20:54

          No, nevím. Kdyby se utábořili na MÝM pozemku, moc dlouho bych se s nima nevybavoval…

           
          • 747

            Červenec 29, 2011 at 21:03

            Obávám se, že byste musel. To děsivý na téhle hyperkorektnosti a obecně vyžadované přetvářce je právě to, že neplatí slušnost, neplatí logika, neplatí právo.
            Vždycky se najde nějaký pošahaný Kocáb, kterej chce udělat kariéru na multikuturním cirkuse.

             
            • Sendyman

              Červenec 29, 2011 at 21:27

              Já samozřejmě nejsem zemedělec, ale copak mi můžou zabránit rozorat (óóóóbrovskej traktor, větší než tank! 😀 ) a zasít? Přece by kvůlivá cikánům nenechali vychcípat sedlákovo rodinu hlady, nebo jo?

               
              • 747

                Červenec 29, 2011 at 21:34

                Chcete se vsadit, že jo?! Přece si můžete jakožto nechutně bohatej sedlák jít úrodu koupit k sousedovi. A traktor Vám stejně odvezou návštěvníci do sběrných surovin. 😦

                 
                • Sendyman

                  Červenec 29, 2011 at 21:46

                  Tak bych zavolal Štefanovi, aby aplikoval nějakej leteckej postřik proti škůdcům! 😀

                   
            • samazakanalem

              Červenec 29, 2011 at 21:34

              To je prave ten duvod ze si dovoluji cim dal vic. Kdyby vedeli, ze jsou meze pres ktery to proste nejde nebylo by to tak zly. Uz se to vsecko rozrostlo tak ze silne pochybuju, ze s tim nekdo neco efektivniho udela.

              To je jak s prehnanou imigraci. Vcera zase byla zprava, jak 56 let stara Indka chce za kazdou cenu dostat do UK svyho manzela, za kteryho je vdana 37 let. Ona se dostala pred par lety se svymi starymi rodici do UK z nejake byvale britske africke kolonie, kde nekteri indove dostali specialni britske pasy. Pry tam s nimi chvili pobyvala. Rodice, uz duchodovyho veku ji sem teda uz taky postarsi dostali a po par letech dostala i obcanstvi. Jejich 7 deti zije v Indii se svym skoro 60tiletym otcem, 6 z nich sem nechce, ale ona chce aby tu smel s ni byt manzel a to posledni dite. Chlapek se neni schopen naucit anglicky, coz se ted vyzaduje po nove prichozich zadatelich o pobyt a nebo obcanstvi. Pani to pojala tak ze je to diskriminace, protoze on uz je stary a nema na to navstevovat nekde lekce, ale ona s s nim chce byt a ma na to pravo. Chce zit tady a basta. Najala si pravniky, z fondu dotovaneho z dani nas vsech, a uz to pekne kali pres lidska prava. Kupodivu nekde dela ve fabrice jako “machinist“, cert vi, co konkretne to znamena. To je na muslimku (castecne zahalenou) slusny vykon ale predpokladam, ze je to podminka toho aby tu mohla vubec byt. Tvrdi, ze i bez znalosti anglictiny by si tam manzel nasel praci taky. No nevim……je jasny, ze chteji byt radsi tady.Dostanou soc. zabezpeceni a nakonec i nejakou tu penzicku. Takze za tisice liber z nasich kapes se soudi v zajmu svych lidskym prav. To je jen jedna kapka v mori. Podobnych pripadu jsou tu mraky. Zacina se mi zdat, ze nejmensi pravo tu v Evrope zit ma nakonec Evropan.

               
              • 747

                Červenec 29, 2011 at 21:38

                Jo, právě o tom mluvím, že naše práva jaksi mizí, zatímco práva jiných obludně bobtnají. 😈

                 
                • Sendyman

                  Červenec 29, 2011 at 21:50

                  Ste udělal blbě. Tendle tan měl bejt: 👿
                  😀

                   
                • samazakanalem

                  Červenec 29, 2011 at 21:51

                  Tady na to mate link. Tech deti maji jen 6, sorry, jsem myslela ze tam bylo napsano 7.

                  http://www.dailymail.co.uk/news/article-2019056/UK-immigration-Speaking-English-requirement-breaches-human-rights-claim-couple.html

                   
                  • 747

                    Červenec 29, 2011 at 22:07

                    Uhh! To je fakt sprostá babizna.
                    A líbí se mi komentáře u článku, vesměs stejný jako jsou tady ty naše. Nejkratší z nich je asi nejvýštižnější a nejspíš i to, co si asi každý řekne, když o téhle kauze slyší:
                    😉
                    Simple, Mrs Chapati. If you are unable to live by our rules, please return to India, even though you will not be able to claim state benefits like you can here.

                     
                    • Sendyman

                      Červenec 29, 2011 at 22:10

                      Mě by zajímalo, jestli to „Čapátí“ je jenom překlep! 😀

                       
                    • samazakanalem

                      Červenec 29, 2011 at 22:14

                      No vetsina komentaru byla takova. I od Indu kteri tu jsou uz dlouho a respektuji vsecka pravidla. Ani jim se tohle nelibi. Vrha to pak spatne svetlo i na ne.

                       
                    • 747

                      Červenec 29, 2011 at 22:23

                      Jo, vzpomínám, jak jsme byli v Anglii u jedný indický rodiny -tedy mladého manželského páru, na takový společensko- pracovní návštěvě anějak přišla řeč i na to, že se úplně odřízli od všech příbuzných v Indii, protože by byli zaplaveni jejich návštěvami a požadavky na pobyt v UK a pod. Myslím, že ti dva už byli narození v GB, ale prostě ty jejich rozsáhlý famílije do desátýho kolena je atakovaly s žádostmi o pozvání apod. 😀

                       
                    • samazakanalem

                      Červenec 29, 2011 at 22:32

                      Tak to mezi temihle narody je. Dostane se sem jeden a vzapeti tu mate dav. Ja taky znam plno fakt solidnich a slusnych Indu, plus jiny narody tam z dalnyho Vychodu, co tohle neschvaluji. Ale ti vsichni makaji a nezebraji o davky. Museli se sem nejak dostat a bylo to tvrdy – skoly, skolny, umet jazyk, u toho studia jeste prace aby to vratili rodicum kteri si na to vesmes nekde museli pujcit aby sem mohli jit. Vuci nim neni fer ze jini to maji tak snadny. Nakonec je lidi hodi do jednoho pytle s tema min zadanyma a to bych si fakt neprala.

                       
                    • 747

                      Červenec 29, 2011 at 22:37

                      Ano, přesně tak to povídali i oni. Museli na svý kariéře tvrdě makat a kdyby měli podporovat každého vzdáleného bratrance a sestřenici strýce matčina švagra, tak by se sami nikam nedostali a ještě by vypadali sami jako jejich vesměs negramotní a necivilizovaní příbuzní.

                       
  4. samazakanalem

    Červenec 29, 2011 at 20:13

    Tak jsem se podivala na ten kousek filnu co sem dal Sendy a zase musim rict, ze uz to znam. Tady se o tom pise porad.

    Libi se mi jak se ten borec pta, jak je mozny, ze v dnesni Evrope plne prav pro deti a jejich ochrany je neco takovyho mozny? No je, protoze takove “rodice“ kteri sve deti takto vyuzivaji neni mozne zbavit plodnosti, tudiz si malych zlodeju nadelaji kolik budou jen chtit, a pokud je aspon nekdo zavre, tak jen na chvili a pak muzou delat dal to same.

    Borec vola po okamzite akci, ale jake???? Dat jim vzdelani? Ale oni do skol vetsinou chodi, i tady (bodejt ne, kdyz tam maji vse zadara, vcetne obedu a odvozu). Zavrit je nelze, separovat od deti taky ne, pochytat je vsecky kdyz kradou, to je cira utopie. Takze nakonec, protoze se to kazdy boji resit aby nebyl za rasistu to dopadne tak, ze je lidi zacnou lynchovat.

    Jak dopadl ten pokus dostat je z Italie z toho kempu co si tam udelali ted uz nevim u kteryho mesta, kdy dostali tusim 400 euro na hlavu za to ze odejdou? Kecy od obrancu lidskych prav, a vetsina pak pry stejne byla za par mesicu zpatky. Tohle etnikum nikdo nezmeni.

     
  5. samazakanalem

    Červenec 29, 2011 at 20:17

    Mimochodem, prijeti zemi jako je Rumunsko do EU byl totalni nesmysl ktery uz pracuje proti nam. To byl muj nazor tenkrat a vzdycky bude. Tyhle narody v tom spolku nemaji co delat. Nejsou na to zrale. Evropska civilizace se takhle zglajsachtovat neda. Jenze to furt byly kecy, ze prece nemuze byt Evropa ruznych urovni. Kdyz stejne je a jeste hodne dlouho bude. Ted se vsude motaji divna individua a vysledkem je zase odpor zapadu k vychodu. Nas i ty Polaky jeste zkousli a celkem dobre. Ovsem tahle zber je uz pro ne opravnene tvrdy sousto.

     
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 20:53

      Jo, přesně to si myslím taky, že Rumunsko vůbec v EU nemá co dělat. Ani Bulhaři. Jenže ti pitomci z Německa Francie si akorát přečetli kolik tomá obyvatel anaplánovali si podle toho odbyt pro svý výrobky. Že ty státy se ale od toho, co němečtí a francožští politici znají totálně liší, jim jaksi nikdo neřekl a průser se dostavil.

       
  6. Sendyman

    Červenec 29, 2011 at 20:33

    Teda, Éro, Vy ste tomu dal… Já na RX napsal, že toho magora vlastně i chápu (i když samozřejmě nesouhlasím), pochválil Holce za odvážnej článek a Vy sem dáte tohle…
    Je Vám jasný, že už Vás rozkrejvaj tajný služby půlky světa?

    😀 😀 😀

     
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 20:57

      NJ, jsme jasný! Ale mně se fakt zdá, že v tomhle totálně ujíždíme úplně šejdrem a jsme na tom hůř, než za komančů. Tehdy nadávali všichni a když člověk nehulákal svý protikomunistický názory přímo na náměstí, tak se nic nedělo. Dneska si nikdo už pomalu nedovolí říct co si o tomhle problému fakticky myslí. Breivik má totiž pravdu. Jen, holt, to správný řešení taky nenašel. Střílením po děckách ničeho nedosáhl. A poslyšte, proč se vlastně nějak nemluví o tom, proč byl jeho cílem právě a zrovna tenhle tábor?

       
      • Sendyman

        Červenec 29, 2011 at 21:01

        Ale ba jo, mluví. Ale potichu!

         
  7. samazakanalem

    Červenec 29, 2011 at 21:53

    Tady se taky muzete podivat, jak probiha multi kulti v UK. Ero, prelozte to. Mne uz se ted nechce :-).

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2019547/Anjem-Choudary-Islamic-extremists-set-Sharia-law-zones-UK-cities.html

     
    • Sendyman

      Červenec 29, 2011 at 22:04

      Sharia law controlled zones in British cities?
      😯 😯 😯

       
      • samazakanalem

        Červenec 29, 2011 at 22:12

        No byvalo to zatim spise v Londyne, v East Endu hlavne. Ale ted uz se to rozsirilo i do jinych mist.

         
    • Sendyman

      Červenec 29, 2011 at 22:13

      Ne, tak na todle já při pátku nervy nemám. To jste měli říct a skočil bych si koupit flašku! 😈
      Jdu se koukat na Godzillu, to je mnohem sympatičtější imigrant!

      😀 😀 😀

       
      • 747

        Červenec 29, 2011 at 22:18

        😆 Vidím to podobně!!! 😆
        Godzilla je oproti invazi těchto parazitů, roztomilej mazlíček. 😛

         
      • samazakanalem

        Červenec 29, 2011 at 22:20

        No vidis, a ja v tom ziju furt :-). Bohuzel, zacina se to tu menit k horsimu. Ale to po cele Evrope. Nevim, kam by se dalo jit. Na zamori jsem uz stara a zpet domu se mi jeste nastalo nechce.

        K tomu pristehovalectvi – kdyz se pred par lety chtela moje liverpoolska kamaradka, rozena Anglicanka, s tim spravnym zadanym povolanim vdat do Australie musela cekat skoro 2 roky na rezidencni vizum a po peti letech musi zadat znova. A to mela jeste stesti, ze to slo tak rychle. Prochazela prisnyma kontrolama co se tyce veku, zdravi, povolani, vzdelani, majetku atd. Byt starsi 45ti let a mit treba i jen maly zaznam v rejstriku, treba za nehodu, plus horsi zdravi, tak ji odmitli. Nikdo se tomu vsemu nedivil a nebral to jako porusovani lidskych prav. Nektere staty maji daleko prisnejsi imigracni politiku nez UK a akceptuje se to.

         
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 22:17

      No, tak on to bohatě vystihuje už jen ten titulek, kterýmu tady asi rozumí všichni a pak ještě zmínka, že tímto chtějí dokonce postupně „položit základy islámskému emirátu v Anglii“ —huh!!!! 😯 Tak teda to je fakt síla, todlecto! Ohromně tolerantní společenství, jen co je pravda.
      My už to snad nějak doklepem, ale fakt lituji nastupující generaci. 😦

      Měli bysme je střílet, ale to nám nedovolí… 😦

       
      • samazakanalem

        Červenec 29, 2011 at 22:23

        To porad jeste vidite jen spicky ledovce, to vas ujistuju. Ale nechci to porad lepit na net, obcas to ctu nebo slysim a beru to teda na vedomi, ale zas tak moc se mi v tom nechce sparat. Protoze cloveka po tom chyta beznadej. Vsecko, o co se celej zivot snazil najednou prestava mit smysl. Kdyz nechci upadnout do nejake blbe depky je lepsi to castecne nevnimat ;-).

         
        • 747

          Červenec 29, 2011 at 22:25

          Chjo, tak to je. Budoucnost vidím velmi neperspektivně. 😦

           
      • vonrammstein

        Červenec 29, 2011 at 22:36

        Vzpomněl jsem si na starej vtip, mám ho hrozně rád.
        Víš, jakej je rozdíl mezi optimistou, pesimistou a realistou?
        Ne.
        Optimista se učí anglicky. Pesimista rusky. Realista střílet.

         
        • 747

          Červenec 29, 2011 at 22:38

          😆 Šmarjá, kam se mám zařadit??? Umím to fšecko! 😯

           
  8. samazakanalem

    Červenec 29, 2011 at 22:27

    Mimochodem ten narezly blbecek co tam vylepuje ty muslimsky plakatky je nejaky tydyt tusim z Birminghamu, nebo tam nekde. Jedinacek rozmazleny rodicema, kteri se v nem vidi. Typicka stredni trida kde ponekud ulitli na humanismu a tak si mysli, ze toho svyho zazraka musi podporovat ve vsem co dela. Tolerance tomu rikaji. Synek se jim totiz uz nekdy ve 14 vymknul z ruk, kdyz zacal nechutne kalit. Nedokoncil zadnou skolu. Nicim neni. Pak se nekde seznamil s muslimy, temi ortodoxnimi, a nestesti bylo hotovy. Tak mamka s tatkou jsou ted stastni, ze chlapecek uz nebumba, nesleha si, a nesoulozi s kdekym. To je pak tezky.

     
    • 747

      Červenec 29, 2011 at 22:30

      😆 Miluji Vaše komentáře!! 😆

       
      • samazakanalem

        Červenec 29, 2011 at 22:35

        Nj, ja to radsi reknu takhle ironicky, jinak bych byla asi krapet vulgarni. I kdyz, uz jsem na to asi tak zvykla ze se vetsinou spise jen divim, co vsecko uz je tu mozny, nez abych se rozcilovala. To mne uz nejak preslo.

         
    • Witch

      Červenec 30, 2011 at 09:27

      Jojo, to je těžký. Na škole nám specialista na práci s drogově závislými říkal, že je úspěch, když se droga nahradí něčím jiným a furt lepší i sekta…

       
      • 747

        Červenec 30, 2011 at 10:41

        JJ, prej, že jsou některý lidi víc disponovaný k závislostem a pak je skoro jen otázkou náhody, kterouže závislost si „vyberou“. Takže ty škodlivější je asi možné jenom nahradit nějakými méně škodlivými…
        Hm, jen jestli tadle Alíkova sekta je lepší? Normálně by se zrzoun jednou sfetoval na doraz a byl by klid, ale takhle otravuje a ještě ve svým fanatismu -pomuslimec, horší muslimáka -může být nebezpečnej svýmu okolí. 😦

         
  9. Sendyman

    Červenec 30, 2011 at 08:26

    Zdravím.
    Tak jsem se právě dočetl, že v Harrods už začaly Vánoce. Že prej při ramadánu muslimové víc nakupujou a letos připadá na srpen.
    Není na tom něco divnýho? 🙄

     
    • 747

      Červenec 30, 2011 at 10:36

      Jo, taky mi málem vypadly vočadla z ďolíků (-předevčírem to jelo v titulcích na ČT24). 😯 🙄
      A tož co, není Vám líto, že je Harrods trochu z ruky? Že nemůžeme jít zaáááchat nad baňkama a stromečkama se zlatými řetězy?! 😛 Já chci soba!!! 😆

       
      • Sendyman

        Červenec 30, 2011 at 12:17

        Ani ne. 🙂 Pokud taky naši obchodníci „nepochopí“, že ramadán je zlatý důl, tak se stejně dočkáme hned potom, co odezní jeden z vrcholů nákupní sezóny – začátek školního roku…

         
        • 747

          Červenec 30, 2011 at 12:26

          Nejlépe, aby tady ani nějakej ramadán nikdo ani neznal… 😉

           
          • Sendyman

            Červenec 30, 2011 at 13:07

            Ono to má i lepší stránky – přes den nepotkáte tolik vožralejch! 😀

             
            • 747

              Červenec 30, 2011 at 16:13

              Nj, ale v takový zemi, kde to maj pevně v rukou, si pak ani sám nedáte ani štamprdličku… 😦

               
      • Sendyman

        Červenec 30, 2011 at 13:12

        Ale taky by se to, při troše dobrý vůle, dalo chápat jako psychologickej boj západní civilizace:
        Muslimové mají ramadán, my proti němu nasadíme Vánoce, ať je třeba srpen!

        😀 😀 😀

         
  10. Witch

    Červenec 30, 2011 at 09:30

    Je to síla, Éro. Víte, že já na silné řeči nejsem, na mulitikulti taky ne. Já jsem pro funkční koncepci, tudíž pro doržování rovných povinností a tím i práv. Líbí se mi, že už i naši Romové začínají přemýšlet o tom, jak a že je to vycházení vstříc poškozuje. (Patrik Banga na Iděsu, ale i další z terénu). Ježíšmarjá, kdyby to konečně chtělo doletět vejš!

     
    • 747

      Červenec 30, 2011 at 10:44

      Bojím se, že je to marný. Ti z nich, kteří chtějí bejt součástí kultruní společnosti, k tomu žádný fondy a nadace a spolky nepotřebují -prostě dodržují pravidla a nevymlouvají se na odlišnou kultůůůru. Přesně jak říkáte -všem stejně práva i povinnosti – to jediné může fungovat. 😉

       
    • Sendyman

      Červenec 30, 2011 at 12:11

      Witch, domnívám se, že se dopouštíte základní chyby:
      To Vaše „Líbí se mi… začínají přemýšlet…“ je mimo realitu. Takoví, jako Banga, tu byli už dávno a vůbec nic to neřeší. Bangovo děti se budou chovat stejně a jejich děti taky. Jenže, on bude mít ty děti maximálně dvě, tři, jako jeho okolní populace, aby je zodpovědně uživil a vychoval. A tak to půjde dál.
      Ti nepřizpůsobiví však „musí“ mít dětí alespoň 6, aby ony JE „uživily“ dávkami. A taky to tak půjde dál…
      A pokud TOHLE bude fungovat, lepší to nebude…

       
      • Sendyman

        Červenec 30, 2011 at 12:21

        Jsem myslel jako ostatní populace v jeho okolí, ne „jeho“ okolní populace! 😀

         
      • Witch

        Červenec 31, 2011 at 08:44

        Tohle už fungovat nebude. Změny, které se chystají, jsou tvrdé, skoro šíleně a zbytečně tvrdé. Ano, boudou postiženy hlavně rodiny, so vlečou břemeno, o které je stát lehčí. Nadcházejí ale změny, které při seminářích ministerstva a vedoucích ÚP a sociálek vyvolávají šrumec, že pražští úředníci buď mlčí nebo prchají bez odpovědí. Jednu vlastně opakují: Když to nezvládnete, dejte výpověď. Když se vám to nelíbí, dejte výpověď…

         
        • 747

          Červenec 31, 2011 at 10:35

          Myslíte tedy, že někdo najednou našel metodu jak se s tímto dlouholetým problémem vypořádat?? 😯 Nevěřím, že by to šlo. V čem jsou ty změny?

           
          • oldwomen

            Červenec 31, 2011 at 11:47

            Éro, z Witchino odpovědi jasně vyplývá, že na prdel dostanou rodiny pečující o své nemohoucí, částeční invalidé, samoživitelé a ostatní neuječená většina.
            Nehezké téma + ubrečený s šedivý nedělní den + neletní chladno + dneska nikam nejedu, protože prší = „škrtám“ v krbu, ulívám si štamprličku, vývar na zítra se už táhne a tak táhnu taky a hážu si korunou, jestli ke knížce a nebo štrikování a nebo tak nějak podobně s nohama natažnejma ke zdroji sálavého tepla………….

             

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

 
%d bloggers like this: