RSS

Dostane Breivik vyznamenání?

15 srp

Kdo je hrdina a kdo zločinec? Kdo je větší gauner? Ten, kdo porušil více božích přikázání nebo ten, kdo jedno porušil vícekrát? Tak si to pojďme probrat.
Breivik vyhlásil válku imigrační lavině muslimů, která v budoucnu bezesporu bude znamenat zánik evropské civilizace – jak kulturně, tak především ekonomicky. Pro svůj boj si za cíl útoku zvolil vládní čtvrť – místo, kde sídlí lidé zodpovědní za nezodpovědnou imigrační multikulti politiku a sociálnědemokratický dorost těchto vlád, soustředěný v kempu na ostrově. Jeho řádění stálo 77 životů a nic nevyřešilo.
Mašíni a spol. údajně vyhlásili válku komunistickému režimu a za svůj cíl útoku si zvolili hasiče pospíchající k požáru, obyčejné strážníky řešící jimi fingovanou autonehodu, posádku sanitky, lidi převážející výplaty pro zaměstnance Kovolisu, lékaře na cestě za pacientem a kluky, sloužící vojnu u pohraniční stráže. Jejich řádění stálo 7 životů a jedno oko hasičovo a nic nevyřešilo.
Breivik při svém vraždění, nestřílel na mladší děti. Mašíni i Paumer hrdě prohlásili, že by zabili třebas i tříleté dítě, kdyby se jejich „válce“ připletlo do cesty. Breivik své oběti neokradl, Mašíni vraždili, aby získali peníze na motorky a nábytek a pijatyky v hospodách a nepohrdli ani pár stokorunami z peněženky saniťáka.
Mašíni za své vraždy a loupeže dostali od premiéra Topolánka vyznamenání. Dostane od Topolánka, Nečase nebo norského premiéra vyznamenání i Breivik? Měl by. Z mého pohledu jsou totiž jeho činy stejné jako zločiny Mašínů. Stejně zvrhlé, brutální, nesmyslné a zavrženíhodné -prostě hodné vyznamenání od neslušných a obdivu od hlupáků.

 
komentářů 82

Posted by on Srpen 15, 2011 in NATO

 

Vlastnosti:

82 responses to “Dostane Breivik vyznamenání?

  1. 747

    Srpen 15, 2011 at 00:09

    👿

     
  2. Sendyman

    Srpen 15, 2011 at 06:34

    Nj… Souhlasím. Ale skoro nejhorší, co se může stát, je o tom furt psát – o to jim totiž šlo. Napadlo mě, že teď bude příležitost in memoriam – a taky jo, teď o tom mluvili ve zprávách. 😦
    No snad by je mohlo odradit, že na to ještě nejsou komplet…

    Dostal jsem nápad na výborný povídání – eh, co to kecám – výbornej nápad na povídání. On to vlastně ani není nápad, jen jsem si uvědomil určitý souvislosti s vlastníma prožitkama. Problém je, že mám nějakej útlum, nebo co. Jak jsem tůhle pindal něco o Hutkovi – mám to prakticky hotový a ne a ne na to šáhnout. Už 14 dní…

     
    • Sendyman

      Srpen 15, 2011 at 07:10

      Mimochodem, já už to moc nečtu, ono se špekuluje pořád o něčem – ale ta informace, že nestřílel na mladší děti – to je taky spekulace médií, nebo už nějaký oficiální dílčí výsledek vyšetřování? Ono by se tím to jeho řádění dostalo zase krapet do jiný roviny, že ano.

      Ješiš, koho by to napadlo, že budu ne obhajovat, to jistě ne, ale chápat hromadnýho vraha… 😦
      No, a kdyby já, známej násilník a militant – ale ono se to šíří jako lavina, a to zdaleka ne na webech tzv. ultrapravicovejch vypatlanců…
      😦 😦 😦

       
      • 747

        Srpen 15, 2011 at 09:38

        To, že se střelbou vyhýbal mladším dětem je oficiální zpráva.

        Fakt? No, pravdu říct, nebýt těch vražd, tak jeho zatím publikované názory jsou shodné s tím, co si asi myslí hodně lidí.

         
  3. JiHei in Natura - Fotografie

    Srpen 15, 2011 at 10:02

    Výstižně napsáno, Éro…

     
    • 747

      Srpen 15, 2011 at 11:00

      Děkuji. Ono se to srovnání doslova nabízí.

       
  4. 747

    Srpen 15, 2011 at 11:10

    Včera odpoledne byla na ČT reportáž o českých imigrantech z let 1968-1986 ve Švédsku. Otevřeně tam naši krajané přiznávali, že když sledují, co se nyní ve Švédsku, které berou za svůj domov, děje, že se z nich stávají rasisté. Rasisté v tom smyslu, že jim také velmi vadí masivní příliv muslimských imigrantů. Vysvětlovali to logicky, že zatímco oni přišli do Švédska za svobodou a pro leší budoucnost svých dětí a samzřejmě se záměrem zapojit se do švédské společnosti a splynout s ní (což se jim všem výtečně podařilo), tak jsou nyní jako imigranti házeni do stejného pytle s muslimy, kteří přicházejí do Švédska jen kvůli sociálním výhodám a do společnosti se začlenit vůbec nechtějí, naopak, vyžadují aby se Švédové maximálně přizpůsobili jim.

     
  5. Věra

    Srpen 15, 2011 at 14:47

    Moc pěkně a pravdivě napsáno, éro.
    Dnes jsem se pokoušela číst diskuzi o Mašínech, ale po pár minutách jsem to vzdala. Fascinovalo mě, že jejich obhájci neznají základní fakta; doslova mě dorazil jeden diskutující, který napsal, že jejich otec byl popraven komunisty a proto oni začali vraždit. Pokoušela jsem se to uvést na pravou míru, ovšem, že marně. Tehdy jsem pochopila, co to znamená sisyfovská práce.
    Ještě jen malý dodatek k Tvému povídání – na místě za nimi zůstalo šest mrtvých, sedmý, příslušník VoPo Hans Hofmann (24 let) zemřel na následky zranění o několik dní později v nemocnici. Takže bilance jejich útěku je celkem sedm mrtvých.

    O.K. DÍKY ZA UPOZORNĚNÍ. Opravím to v textu. 😀

     
  6. Věra

    Srpen 15, 2011 at 17:21

    Teď jsem četla jeden starý rozhovor se C. Mašínem. Při besedě ho rozčílil jakýsi stařík, který mu kladl nepříjemné otázky. A toto řekl „hrdina“ Mašín reportérovi, zkopírováno doslova:
    ——————————————————————————–

    Abych toho hajzla zabil a rozšlapal na krvavou kaši, to mi za to nestojí, to nemám na starý kolena zapotřebí, abych se dostal do problémů,“ říká zjevně rozčílený Ctirad.

     
    • 747

      Srpen 15, 2011 at 20:55

      Och, jak laskavá slova vometálovanýho hrdiny!!! Nějakej občan mu svojí zvídavostí ušmudlal naleštěnou povídačku o statečném boji proti komunismu! 😆 😆 😆

       
    • Sendyman

      Srpen 15, 2011 at 21:29

      Shodou okolností jsem totéž taky dneska četl. Tak jsem chvíli přemýšlel, co je horší – jestli tohle, nebo to tříleté dítě.
      Nějak jsem si nemohl vybrat….
      A taky jsem na nějaké jiné debatě četl od taky chytráka, že kdyby jeho dítě udržovalo multikulti styky s Arabáši, tak by mu nevadilo, kdyby ho Breivik zastřelil. A vyjádřil se, že to říká jako „hrdý otec dcery“!!! 😯
      Tak nevím. Mám pocit, že do tohohle světa nepatřím…

       
      • 747

        Srpen 15, 2011 at 21:44

        To si nevyberete, je to prostě v každém ohledu ctnostnej drahoušek. 😛

        Ten druhej jakbysmet. I když si celkem umím představit, že když Vám dcera zblbne s někým hodně „exotickým“, tak to taky není jednoduchý.

         
        • Sendyman

          Srpen 15, 2011 at 22:08

          Uvědomil jsem si, že jsem to nenapsal úplně jednoznačně a Vy jste se chytil… 🙂
          On to taťka formuloval tak, že jsem to pochopil jako kamarádské styky – prostě „multikuli parta“, o vlastním „styku“ to nebylo. 🙂
          No ale i kdyby – až takhle?

           
          • 747

            Srpen 16, 2011 at 00:18

            Hm. No to je fakt hodně přehnaný. Ovšem třeba to byla taková ta žvanivá nadsázka…. jako když někomu říkáme, že ho „roztrhnem jak hada“ a pod. 🙂

             
            • oldwomen

              Srpen 16, 2011 at 07:48

              Hm, kdybych vykonala vše, co jsem ve chvílích zoufalství, únavy a vzteku vypustila z úst… nebylo by brutálnějšího vrahouna nejbližších. Už jen to mé členství v klubu matek pubertou třískaných dítek „Co jsem si porodila, to si i zabiju“ ….. název jsem nevymyslela, jen jsem se přidala k hnutí…. kupodivu přežili všichni puberťáci, žádná matka neskončila v léčebně (ač se robátka snažila) a ani v káznici (byť by to pro nás byl vlastně ozdravný pobyt a rekreačka), dále pak ta hromada promyšlených dlouhodobých mučeníček naslibovaná právě nepřítomnému partnerovi, která budou vykonána až se vrátí, protože… a taky má pořád všechny vlasy i chlupy a ostatní propriety, včetně zubů, nezkřiveny. A vrací se z cest neustále. A asi bych se taky divila, kdybych slyšela, co bude až se vrátím zase já 🙂 Nad tím, že bych ještě mohla být nuceně obohacena soužitím se zcela jinou kulturou, jsem přemýšlela zhruba před deseti lety. Robátko dorostlo do věku… Žádná exotika a ani malý příhraniční styk to nebyl, ale i tak jsem obnovila členství ve výše zmíněném dívčím klubu. Vono nás robátka vobohacujou už jen tím, co tahaj prakticky z vlastního hnízda. I bez kopulování.
              Myslím, že kdyby komukoli z nás dítko přivedlo domů „exotický“ protějšek, že bychom to taky nějak prodejchali.

               
              • Sendyman

                Srpen 16, 2011 at 09:49

                Ale jistě. Jedna věc je něco říct ve vzteku a tak, druhá je napsat to a ještě takhle. Ten člověk musí mít v hlavě řádně „rozkryto“:

                „kdyby bylo moje dítě happy z přicházejících exoafričanů, potažmo muslimů. A chovalo se jako se jako bruselský parlament, tak mi nevadí, že bude někde zastřelené plavat a sloužit jako potrava rybám. Toť podotýkám jako hrdý otec své dcery!“ 😯

                To už je fakt síla a ten „hrdý otec“ by se měl nechat vyšetřit…

                 
                • 747

                  Srpen 16, 2011 at 10:03

                  Možná je ten výrok třeba brát z opačného pohledu. Tedy, že dotyčný tím, že použil pro důraz svého rozhořčení svoji dceru, chtěl vyjádřit jak moc ho to multikulti farizejství sere. 😈

                   
                  • Sendyman

                    Srpen 16, 2011 at 12:20

                    Ale ano, taky to tak jde. 😀
                    Já mám však takový názor, že určité věci se neberou do huby. Myslím, že rozhořčení se dá vyjádřit mnoha vhodnějšími způsoby…

                     
                    • 747

                      Srpen 16, 2011 at 14:34

                      Jste-li velmi rozhořčen, nepřemýšlíte nad detaily verbálního vyjádření onoho rozhořčení a použijete obvykle ten nejtěžší kalibr. Navíc, co my, víme, jaké hodnocení občas říkají potomci o svých rodičích, byť je zcela jistě nemyslí vážně. 😀

                       
                • Věra

                  Srpen 16, 2011 at 12:20

                  Je to divné vyjádření, ale beru to taky tak, že si je smýšlením své dcery naprosto jistý. Tak, že si mohl dovolit takhle se vyslovit.

                   
                  • Sendyman

                    Srpen 16, 2011 at 12:26

                    Já vám samozřejmě oběma rozumím.
                    Jenže nechápu!
                    Jak se může RODIČ vyjádřit, že by mu nevadilo, kdyby jeho dítě bylo zastřeleno a sloužilo jako potrava rybám? I kdyby si byl stotisíckrát jistý!
                    Není to něco jako rouhání? 😯
                    (A to jsem, prosímpjekně, nevěřící pes!)

                     
                    • 747

                      Srpen 16, 2011 at 14:31

                      Tak rouhání to je, ale jen pro věřící. My, pohani a kacíři, někdy vyžblebtáme děsný hrozby, ale přitom ani mouchu neplácnem! 😆

                       
                    • Věra

                      Srpen 16, 2011 at 14:51

                      Rouhání to je, bezesporu. Ale na druhou stranu, pokud jsem si něčím absolutně jistý…

                       
  7. Sendyman

    Srpen 16, 2011 at 18:06

    Helemese, to je zajímavá debatička. Přitom stačilo říct, že je to prostě debil! :mrgreen:
    No, nedá se nic dělat, ale v tomhle se neshodnem. To ne, že bych se chtěl hádat, ale mám na věc diametrálně odlišnej názor. Mám za to, že některý věci se neříkaj, protože je nemravná sama myšlenka, nikoliv možný důsledky. Basta. 😉
    No, a teď se do mě pustí ještě Ramštajn, že ta jeho dcera není svatá, tak jakýpak rouhání!

    😀 😀 😀

     
    • Věra

      Srpen 16, 2011 at 18:16

      Ale musíte uznat, že by to byla otrava, kdybychom všichni měli stejný názor, ne? 😀

       
    • 747

      Srpen 16, 2011 at 18:47

      A měl by pravdu, neboť svatá by nebyla i kdyby byla, jakmile by si cosik hříšného s nějakým nekřesťanem byla začala… 😛 😆 :mrgreen:
      No, neshodnem se tak úplně, a co? Takovej je život! 😀

       
      • Sendyman

        Srpen 16, 2011 at 19:00

        Ajaj!
        To už jsme u křesťanský lásky k bližnímu. Pouštíte se na tenkej led!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          Srpen 16, 2011 at 20:25

          😯 Co má šukání společnýho s křesťanstvím??? 😯 😆 😆 😆

           
          • Sendyman

            Srpen 16, 2011 at 20:48

            Říkám, že je to tenkej led! 😀
            Jelikož nejsem praktikující křesťan, chápu pojem „láska k bližnímu“ obecně, tedy napříč rasami i náboženstvími. Limitována je pouze konkrétním postojem konkrétního člověka – pokud mi chce ublížit, láska musí jít stranou!
            Jelikož ale obrat „miluj bližního svého“ je jeden ze základních křesťanských pojmů, praktikující křesťan by Vám to vysvětlil jinak!

            😀 😀 😀

             
            • 747

              Srpen 16, 2011 at 20:57

              Ufff!Tak na rozpletení tohodle nemám. Nepudem z toho ledu někam jinam? 😉

               
              • Sendyman

                Srpen 16, 2011 at 20:59

                Já nemám nic proti. 🙂
                Především si pudu něco ulovit k jídlu, protože mám nekřesťanskej hlad! :mrgreen:

                 
                • 747

                  Srpen 16, 2011 at 21:18

                  Lovu zdar a dobrou chuť! 😛

                   
                  • Sendyman

                    Srpen 16, 2011 at 23:07

                    Dík. A nějakej zákuseček by nebyl? 😀

                     
                    • 747

                      Srpen 16, 2011 at 23:11

                      Dělám další příspěvek, tak co byste rád? 🙂

                       
                    • Sendyman

                      Srpen 16, 2011 at 23:35

                      Ále, ani nemám nějak vyhraněný přání. Něco pohodovýho ke kávičce a nezávaznýmu klábosení! 😀

                       
                    • 747

                      Srpen 17, 2011 at 00:23

                      NJ, tak k tomu je nejlepší voda živá. A to tu nemám. 😦
                      A ještě mě bolí mezi ušima, tak už raději dobrou! Zejtra je taky den a třeba bude líp! 😀

                       
    • vonrammstein

      Srpen 17, 2011 at 00:33

      Nepustím, máš pravdu.

       
      • 747

        Srpen 17, 2011 at 00:36

        Helemese, noční pták přilítnul! Tak i Vám dobrou noc, či asi spíše příjemný ponocování. 😀

         
        • vonrammstein

          Srpen 17, 2011 at 01:45

          Nápodobně 🙂 Odpolední je sviňa 🙂

           
          • 747

            Srpen 17, 2011 at 09:59

            JJ, biorytmy trpí a to člověku nesvědčí. 😦

             
      • Sendyman

        Srpen 17, 2011 at 01:06

        V čem? Že je to debil, nebo že se nejedná o rouhání? 😀

         
        • vonrammstein

          Srpen 17, 2011 at 01:50

          V nemravnosti takový myšlenky. Je to debil. Na to se dá říct snad jenom „Nepřivolávej na sebe hněv Boží“. Hazardovat se životem svých dětí byť jenom v myšlenkách může jenom totální kretén.

           
  8. JiHei in Natura - Fotografie

    Srpen 16, 2011 at 22:22

    😀 Teda Éro, tady se dneska probíraly věci! A skončilo to u jídla! 😎 Tak to má být…. 🙂

    Přeju brou noc… 🙂

     
    • 747

      Srpen 16, 2011 at 22:31

      Nj, když chyběl odborník nejpovolanější, tak nám zase zbylo jen to žr…jídlo! 😛

       
  9. Sendyman

    Srpen 19, 2011 at 07:51

    Nechci tím zaneřádit vedlejší smutný téma, ke kterýmu nemám co říct – no, vlastně bych měl, ale nehodí se to. A sem se to tématicky hodí:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2026723/Gypsies-immigration-officers-home-Proms.html

    Poochová, mohla bys jim tam do debatičky napsat, že snad už chápou, proč u nás „diskriminujeme“ cikány, jak maj velkou starost soudruzi z EU.
    Nakonec, všechno špatný je pro něco dobrý – třeba teď už paní „Vysoká“ z imigračního pochopí, že někde udělala chybu… 😯

    😀 😀 😀

     
    • samazakanalem

      Srpen 19, 2011 at 09:53

      Jo ja jsem to taky cetla. Tohle tu rumunsti cikani delaji bezne uz dlouho. Prispivaji tim k tomu ze se na Vychod zacina zase hledet skrz prsty. Kdyz si k tomu prictes nase cikany, co tu hlavne smeli a okradaji soc. system a Polaky kteri se tim ani netaji, ze se ted jdou hlavne za vyhodami, a ne za praci, tak se nedivim, ze uz je tu vuci cizincum takova averze. To drive nebylo. Britanie ten volny trh odskakala asi nejvic, a pritom tu fakt byla vule nas prijmout mezi ne. Jenze uz chvili to jde cely do kytek.

       
      • Sendyman

        Srpen 19, 2011 at 10:17

        Já pořád nechápu jednu věc:
        Doma jim dělaj bordel, to snad viděj sami. Podobný je to i jinde v Evropě. Tyhle lidi (jako celek, výjimky existujou) budou prostě kočovat, krást a ničit.
        Z jinejch zemí Evropy, včetně Anglie, k nám snad jezdí dost turistů a dost jich tady i žije, aby viděli, jak se věci mají tady, že je to podobný.
        Tak co furt melou o nějaký diskriminaci? Možná je to tím, že tyhle lidi choděj po památkách a hospodách, ale na pracák nezajdou. Tam by teprve viděli tu diskriminaci! 😯

         
        • 747

          Srpen 19, 2011 at 11:07

          Možná je to tak, že když zloděj křičí „chyťte zloděje“, tak si sám připadá ctnostnější. Tudíž oni nás chtějí halasně peskovat a školit v demográcyji, aby se nikdo nekoukal jak to chodí u nich. 😦

           
      • Sendyman

        Srpen 19, 2011 at 14:08

        „We are no longer accepting comments on this article.“ 😀

         
        • samazakanalem

          Srpen 19, 2011 at 20:26

          No tak oni tam debaty zrusi docela casto ;-). Taky jim tam lidi pisou nekdy nazory od plic, hlavne jak se jedna o temata jako jsou imigranti apod. Umim si predstavit, jak ty komentare asi vypadaly.

          Tihle rumunstvi cikani to maji skvele organizovany. Vyhlidnou si barak, pozoruji, co majitel dela, a jak se nekam odebere tak sup a uz jsou tam. To tak blbe dopadl taky nejaky deda, ktery sel jen vencit psa. Cestou se mu udelalo mirne soufl, tak zkejsnul nekde u sousedu do druhyho dne. Vratil se a hle, barak obydlenej cigosama. Vytahli na nej lejstro ze to maji radne pronajaty. Coz byl podvod. Nekdy se to tak ale dela, ze jim to nekdo pronajme – nejaky jejich soukmenovec – a oni si mysli, ze je to jeho. Pritom to je nekoho uplne jinyho. Ten chudak deda musel cekat pul roku nez tu chamrad konecne vykerovali ale mezitim prisel o hodne veci.

          A to jsou tady jeste kreteni, kteri je obhajuji jakoze maji sva lidska prava……to je videt, jak jsou nekteri lidi totalne odtrzeni od reality. Nebo maji prdlajs starosti tak se bavi salonnima levicackyma kecama.

           
          • Sendyman

            Srpen 19, 2011 at 20:41

            Doprdele, já mám taky svý práva! A kde je nějakej můj Kocáb?
            😀 😀 😀

             
            • samazakanalem

              Srpen 19, 2011 at 20:49

              Ty zadnyho nedostanes, mas smulu, protoze jsi bilej :lol:.

               
              • 747

                Srpen 19, 2011 at 21:10

                😆 Baže! 😆

                 
              • Sendyman

                Srpen 19, 2011 at 22:15

                A blbej! Vražedná kombinace!

                😀 😀 😀

                 
    • 747

      Srpen 19, 2011 at 11:14

      Mohl jste přispět, mohli jsme třeba probrat druhou stranu mince: zneužití paragrafů o DN a falešných obviněních. Nemyslím si, že by ta v tv zmíněná vlna nově ohlášených případů DN nenesla i pár takových případů. Bohužel, všechno se dá nějak zneužít a když jde o majetek, nemají ldi obvykle vůbec žádný zábrany. 😦

      Už chystám jiná témata, tak tu bude zase veseleji! 😉

       
      • Sendyman

        Srpen 19, 2011 at 14:14

        Ále, už se k tomu nechci vracet. Hlavně, že maj mladý teď kde bydlet, když už si narazila hňupa, kterej v osmaštyryceti nemá ani svůj vlastní byt! 😀

         
        • 747

          Srpen 19, 2011 at 18:24

          😆 Rozumím, chápu. Život frčí dál! 😆

           
  10. samazakanalem

    Srpen 19, 2011 at 20:29

    Tady jsem zachytila zase dobrou zpravu u nas pro zmenu:

    http://www.novinky.cz/domaci/242322-za-odvoz-ditete-z-domaciho-porodu-zaplati-zachranka-pokutu-100-tisic.html

    Vidim to tak, ze za chvili ty doktory nebude chtit nikdo delat. Protoze uz fakt neni nic, za co by se nedalo je zalovat. Ja bych rozhodla v tomto pripade presne opacne. Dala bych te alternativce zaplatit ten vyjezd i s chlupama. Protoze kdyz vi prd jak oddelit placentu od decka, mela valit rodit do spitalu a ne to delat doma na kolene a pak si hrdinsky zavolat obornou pomoc. A zadarmo. Tohle bych jim vazne nechavala proplatit.

     
    • Sendyman

      Srpen 19, 2011 at 20:49

      😯
      Já teda nejsem matka, ale přestřihávat pupeční šňůru jsem viděl tolikrát, že bych to snad zvládnul i sám.
      Ale to je jedno – tak proč, sakra, tam tu záchranku teda volali?
      Naprosto s tebou souhlasím.

       
      • Sendyman

        Srpen 19, 2011 at 21:00

        Jo, a dostala mě tahle formulace:
        „Byla omezena osobní svoboda matky i dítěte, navíc i soukromí, neboť tři muži zdravotníci a jeden policista vešli do jejího intimního prostoru, kde se nacházela po porodu,“ argumentovala obhájkyně matky.“
        Copak oni by tam byli, kdyby je nevolali?
        Tak proč si to ta kráva nevyřešila po telefonu a mohla mít klid i soukromí?
        Já se z těch soudů jednou vážně poseru, fakt…

         
        • samazakanalem

          Srpen 19, 2011 at 21:09

          Taky jsem se nestihala divit. Nad tim se fakt zastavuje rozum.

          Vsadim boty, ze kdyby ji ten doktor nechal doma tak ho pak zalovali za zanedbani pece, zvlast kdyby to chudak dite dostalo po takovym porodu nejakou rymu a nebo neco jeste horsiho. V tomhle pripade to mel ten doktor uz dopredu spocitany.

          Jedna spoluzacka moji netere je taky takova chytra alternativka. Kdyz jsem slysela jak uz 3x rodila doma radoby prirodnim zpusobem a jak se potom vzdy nechala zadara odvest do spitalu, aby tam doktori spravili to co ona sprasila, tak jsem si rikala, ze lidska blbost nezna mezi. A taky vyscanost. Dame se totiz nechce platit za spital, tak setri jak muze. I za cenu hazardu s zivotem vlastniho ditete. Pritom je to rodina co na nejaky poplatek ve spitale rozhodne ma. Podotykam, ze ty lidi nejsou bez vzdelani a ona je navic fyzioterapeut. Ovsem ty nazory….smes kravin vyctenych z americkych knizek psanych vesmes bezdetnyma New Age alternativkama a do toho jeste ta setrnost. Jakmile se totiz ve spitale po par hodinach da do poradku uz vali domu a beda ji nepustit, to hned vyhrozuje soudem. Ma prece ty lidsky prava a ve spitale jsou jen sami zmetci co ji usiluji o zivot. Ne ze by tam nebylo na co si stezovat, ale kdyz vidim, co ti pacosi kolikrat dokazou tak jsem rada, ze tuhle praci nedelam.

           
          • Sendyman

            Srpen 19, 2011 at 21:54

            Já v zásadě proti alternativcům nic moc nemám. Je to jejich volba, ale měla by bejt s plnou zodpovědností. Za sebe i novorozeně.
            Buď jo, a nebo ne. Nic mezi tím. A když to poserou, jako podle našeho v tomhle případě, tak…
            A právě proto nechápu rozhodnutí soudu. To není poprvé, ale tohle jde naprosto proti zdravýmu rozumu i logice…

             
        • samazakanalem

          Srpen 19, 2011 at 21:13

          A mimochodem, odkdy se v nasich zemepisnych podminkach posuzuje, jakyho pohlavi je zdravotnik?

          Ze te krafce nevadilo kdyz ji do jejiho intimniho prostoru lezl ten jeji partner – taky pekny pojmenovani pro chlapa s kterym uz ma dite, proc ne aspon pritel kdyz uz ne manzel – a pravedopobne i ti coklici……

           
          • Sendyman

            Srpen 19, 2011 at 21:56

            No, mám obavu, že ti psi (teda, pokud by aspoň jedna z nich byla čuba) by se dokázali postarat líp, než „maminka“…

             
    • 747

      Srpen 19, 2011 at 21:11

      Přesně tak! Příroda jedna blbá! Doufám, že u dalšího soudu bude soudce s mozkem a rozhodně jinak! 😀

       
      • samazakanalem

        Srpen 19, 2011 at 21:22

        Do tohohle dneska moc kopnout nemuzete. Vsude je plno porodnich teroristek vzdelanych hlavne v nejake knizni fofr schule, obvykle americkeho typu, ktery hned zacnou rvat o tom, jak se musi dite rodit tak a ne jinak a jak mam matka jedina pravo rozhodnout o tom, jak to bude vypadat.

        Kurna, jak je mozny, rikam si nekdy, ze my jsme kdysi prezily ty hnusny spitaly s neochotnym personalem, kam nas proste odtahli, zavreli, mimina sebrali a za 7 dni nas s nima vykopli at si delame co chceme.Ze to ty nase decka vubec nepoznamenalo, kdyz nebylo to specialni bondeni, rozeni, alternativa, nadobicko :lol:. Ne ze by to bylo vsecko ou kej, fakt bylo na co si stezovat, ale prijde mi, ze jsme s tim vsim proste ani zdaleka nedelaly takovy strachy. Dneska si kazda mysli, ze kdyz je matka tak je neco vic a beda se ji nejak dotknout. Se ani nedivim, ze to nektery chlapy po case prestava bavit, vsecko se toci jen kolem deticek a jejich matinky.

        Tyhle zensky co tak zoufale chteji rodit doma podle me nedelaji nic jinyho nez krok zpatky a v podstate hazou do kanalu snahu nekolika generaci muzu a zen, kteri bojovali za to, aby porod nebyla pro zenu a dite tak traumaticka zkusenost a co nejvice jich to prezilo. Fakt se divim, ze jim to nedochazi.

         
        • 747

          Srpen 19, 2011 at 21:36

          😆 Kurňa, Vy to dycky tak pěkně rozhrábnete, že už není co dodat! Přesně tak, ať si teda dělá každá co chce, ale hlavně ZA SVÝ! Když se takový slepici cokoliv stane, nebo děcku, tak ať to všechno, co je nutné k nápravě hezky zacáluje a když dojde k nejhoršímu, tak ať si jde posedět do chládku -on ji pak tem alternativismus rychle přejde. :mrgreen:

           
          • samazakanalem

            Srpen 19, 2011 at 21:56

            No ted jsem si chvilku cetla debatu na to tema a koukam, jak jsou u nas lidi naivni. Pry ze jinde si muze zena vybrat kde bude rodit a poldove by se do toho nesmeli cpat. Tak to je teda zasadni omyl. Tradice domacich porodu v Britanii pomalu vymira a kdyz se pro to nektera jeste rozhodne, peclive se zvazuje zda na to ma kondici. Pokud ne, muze se ji to i oficialne zakazat, pokud by neuposlechla, tak si budte jisti ze nastoupi nejaka donucovaci sila. Tady se totiz bere za hlavni zdravi ditete, ktery do toho nemuze nijak mluvit. Navic kazda zena, ktera chce rodit doma MUSI byt v kontaktu se specialni porodni babou a lekarem. Motat to jen tak na kolene tak dostane taky kartac.

            Za tech 7 let, co tu jsu, se mnoha mym znamym a pratelum ci kolegum narodilo nemalo deti ale domaci porod byl jen jeden. A spise proto, ze uz nemelo cenu odjet, tak se ta spec.sestra dostavila domu. Na to jsou tu skolene extra obvodacky. Rodit do spitalu se jezdi normalne ale nezustava se tam dlouho. Proc, to vi jen ty matky….platit za to nemusi, ale halt je zrovna moda fofrem to vyvrhnout a po par hodinach jet domu. I kdyz teda najdou se vyjimky co tam par dni zustanou. (Vsak na to uz par deti doplatilo. Nektery nemoce se totiz hned taky nevidi……). U nas bylo tohle vyborne podchyceno, at je to jak je to, novorozenecka umrtnost byvala jedna z nejmensich na svete. Jak se ale zda, nekterym matkam na tom nezalezi.

            Ja v tomhle pripade vidim hlavne snahu vyrazit penize, sorry. Tak to na mne pusobi. Z ceho ty prachy asi pujdou? No…..takze to zaplati lidi co plati dane a co si jinak priplaci na spital a leky. Protoze nejaci magori jsou alternativni, ale nemaji doma nuzky aby ustrihli snuru. Ted je jen otazka casu kdy se toho chytnou dalsi chytrolini.

             
            • Sendyman

              Srpen 19, 2011 at 22:02

              Kuš! Mlčet!
              Nebo si to přečte ještě nějakej cigán. Však maj málo!

              😀 😀 😀

               
              • samazakanalem

                Srpen 19, 2011 at 22:05

                Smula, ti uz to urcite vi :lol:. Takovy zdroje vynuchaji vzdycky prvni :lol:.

                 
                • Sendyman

                  Srpen 19, 2011 at 22:27

                  Nj, no….
                  Já teď zvažuju, že mám tři volby:
                  Buď bejt cigán, nebo teplej, nebo feministka. No, nic moc, ale jinak při svým vzdělání a věku nemám šanci!

                  😀 😀 😀

                   
                  • samazakanalem

                    Srpen 19, 2011 at 23:22

                    Mno, tak feministka by asi byla nejlepsi. A uplne super by bylo, kdybys byl cikanska feministka ktera by byla lesba :lol:. A mas to vsecko po kupe a jednou ranou. Na neco takovyho si uz nikdo nedovoli.

                     
              • 747

                Srpen 19, 2011 at 22:41

                😆

                 
  11. samazakanalem

    Srpen 19, 2011 at 22:38

    Mimochodem, jeste k tem Masinum….na tomhle pripade se jasne vidi par veci. Predevsim to, jaky spatny idoly a hrdiny si lidi vetsinou vybiraji a to ne jen u nas. V cele lidske historii jsou pro to nespocetne priklady. Lidi se proste nenamahaji zjistit si vic informaci o tom, co ten jejich udatny Duro Janosik vlastne provedl tak zasluznyho. Mozna by se jeste divili. Drive pristup k informacim nebyl tak snadny, takze se da chapat, ze stacilo stvorit legendu a lidi po tom jeli jak po speku. Uverili kdecemu. Dnes uz by to mohlo byt jinak a stejne neni.

    Pak se taky krasne vidi, jak na tom vlastne kdo je co se tyce nejakych etickych zasad a predevsim vlastniho sebevedomi. Sracky co hlavne hodne nahlas vykrikuji, jak by se s kazdym porvali a jaci jsou borci budou vzdycky videt ty nejvetsi hrdiny ve zbabelcich, co zabijeji se zalohy. To je uz davno overena skutecnost. Oni to berou tak, ze radoby tvrdak, co se s nicim nepare, je chlap. Asi maji hodne maly sebevedomi ze si ho musi nahonit takhle. Clovek s rozhledem, ktery si sam sebe vazi a nepotrebuje si neco dokazovat, presvedcovat sam sebe o tom, ze je frajer, se minimalne zamysli nad tim, koho ze to ma vlastne obdivovat a neskace na kdejaky plk.

    Ja osobne Masiny na zaklade vseho, co jsem si kde o nich nasla, ci slysela, a to z ruznych zdroju, za hrdiny nepovazuju. To ani omylem. Hrdinove jsou pro mne lidi jako muj tata ktery ackoli pripraven o cely majetek, vyhozen z toho co tezce budoval, se zakazem pobytu v miste kde mel rodinu, prece jen nejak umel zacit znova a NIKDY nevlezl nikomu do zadele a neprestal rikat co si mysli. Utect nechtel a musel v tom zit dal. Presto se nikdy neponizil ani nesnizil k nejakym traparnam. A ze se na nej delal natlak. Nepotreboval zabijet aby si mohl koupit motorku a kdyz by chtel utect, tak rozhodne ne tak aby zabil nekoho, kdo mel s rezimem spolecnyho akorat to, ze se v tom state narodil. Tenkrat existovali lidi kteri opravdu nejaky odboj delali, ale o tech se dneska nic nevi. Vseci ti, jako muj stryc co skoncili treba v uranovych dolech, ti nedostali vyznamenani zadna, ale pravdu rict, myslim, ze by na ne spise naplivali. Jim neslo o to stat se hrdiny. Oni jen bytostne nesouhlasili s tim, kam se nase zeme dostala a hluboce temi soudruzskymi sraci opovrhovali. Jestli se jim nepodarilo to nejak zvratit, neni jejich vina. Tezka byla ta doba a ve vlastnim narode bylo prilis mnoho tech, co to tak chteli….ale ne vsichni byli ti udajni prizdisraci ci jak se to ted tituluje na debatach. V tomhle pukntu at si laskave kazdy mluvi sam za sebe, jaky byl, ci by byl hrdina a nebo prizdisrac. Mnoho z tech, co ted maji kecy by se sesypalo jen u blbyho vyslechu kvuli pasovane tiskovine….a ze to cajti umeli dobre rozjet, na zastrasovani byli experti. Dneska se to lidem dobre keca a posuzuje, hlavne tem, co poradne nezazili ani socik.

     
    • 747

      Srpen 19, 2011 at 22:56

      JJ, máte ve všech bodech 100% pravdu! Tuhle jakejsi odborník na histroii a odbojáře v tv řekl, že vlastně o těch, kdo skutečně dělali nějaký odboj nebo protikomunistický akce se vlastně ani vědět moc nemůže, protože, když to dělali dobře, tak na ně komanči nikdy nepřišli.
      Ano, hrdiny v ubohoučkých zbabělcích, kteří stříleli lidi do zad a podřezávali svázané, protože na skutečný boj se sobě rovným by si nikdy netroufli, vidí jen mentálně retardovaný slaboch, kterýho nejspíš doma ožralej tata mlátil jako žito a ten chudinka celý život sní o tom, jak by to bylo skvělé, kdyby konečně mohl mlátit a zabíjet on sám. Taky je komické, jak ti, kteří lezli komunistům do zadele a nebo byli sami v partaji se teď tlučou do hrudníčku a řvou z plných plíček, že proto, že uctívají vrahy, oni komunisty být nemůžou. Fakt důkaz jako prase! Chachacha!!! 😆
      Jo a dnes už jely v tv informace, že Breivik se prohlašuje být antikomunistickým bojovníkem, takže opravdu stejný argument jaký používají Mašíni. Tož doufám, že mu Vondra nějakou tu Lípu taky dovalí! Ten zmetek jede do USA na funus dokonce vojenským speciálem. A my to tomu debilovi platíme. Fakt hnus!

       
      • samazakanalem

        Srpen 19, 2011 at 23:06

        Vondra je kripl o kterym vam kazdy kdo ho znal napr. ve Washingtonu nerekne nic hezkyho. Mohla bych pozadat par nasich lidi co tam znam, kteri se tam uz leta zivi jako odbornici a s tim panem meli tu ne-cest se setkat, aby k tomu neco rekli, ale myslim, ze je to zbytecne. Opilec a poloblazen by byly ty nejslusnejsi vyrazy.

        Breivik je lidsky odpad ktery by si problem nasel vzdycky. V jeho pripade je jedno, proc to udelal. Kdyby to nesvedl na muslimy, nasel by zas neco jinyho. To je proste pomatenec a nic vic. Nekdo mu kdysi asi ublizil a nebo ho naopak malo rezal. Tezko rict. Rozhodne bych ho nebrala za neco vic nez cvoka, jakych se bohuzel prochazi vsude plno a tezko se jim nejak branit.

         
      • samazakanalem

        Srpen 19, 2011 at 23:11

        A o tech, co proti komancum skutecne neco delali se vedet nechce. Protoze to by se nekteri lidi museli teprve stydet…..jak rikam, historie je bohuzel plna nepravych hrdinu co maji vsude pomniky a vypraveji se o nich legendy.

        Nejlepsi jsou v tom Anglani. Oslavuji svyho prvniho teroristu, Guye Fawkese, ackoli je terorismus tak suzuje, a ackoli chudak Guy vlastne zadny terorista ani nebyl :lol:. A pak se v tom vyznejte.

         
        • 747

          Srpen 19, 2011 at 23:36

          JJ, však ono se říká (píše), že ten Robin Hood byl taky docela jinej, než Kevin Costner ve filmu. Že to byl jen ušmudlanej lupič. Ale tož, když voni lidi odjakživa milují pohádky… 😀

           
          • samazakanalem

            Srpen 19, 2011 at 23:58

            Noo, treba tu o hodne, laskave a smutne princezne Diane a zle carodejnici kralovne.

            V televizi zase valci Amici s Rusy a motaji se do toho Arabove a Izraelci. Boze co je v tech novych americkych filmech blbyho patosu……na to se neda divat. A jak jsou vseci nesmrtelni. Bouchne tam atomovka a oni zijou dal. A jeste jim funguji mobily a jsou schopni se rvat. A pak ze Nemci chteli pestovat nadlidi….

            To jsou taky pohadky.

             
  12. Sendyman

    Srpen 19, 2011 at 23:24

    Tak – a snad radši sem šoupněte toho Prdečka, nebo se z toho zblázňym!

    😀 😀 😀

     
    • 747

      Srpen 19, 2011 at 23:32

      Už to bude!!!! Za pár minut je to tu!!! 😛 Hele a Vy mi koukáte přes rameno, nebo jak víte co tu plichtím??! 😯

       

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

 
%d bloggers like this: