RSS

Křídla motýlí

05 pro

– věnováno Jitce k dnešním jmeninám

Různá slova evokují různé představy. Tak co třeba slovo něžná? Mně se obvykle vybaví nějaká kytka, spíše drobnější a taky třeba čelící drsnějším podmínkám.

Třebas taková sněženka něžně vykukující z jarní závěje nebo křehká pomněnka mezi kamením…

K obrazům něhy se mi hned po květinách řadí motýlí křídla, kočičí tlapky, psí pohledy a některé výjimečné ženy…

             😀

 
komentářů 38

Posted by on Prosinec 5, 2011 in FBI

 

Vlastnosti:

38 responses to “Křídla motýlí

  1. 747

    Prosinec 5, 2011 at 13:12

    Hezký den všem něžným ženám a zvláště pak Jitkám! 😀

     
    • JiHei in Natura - Fotografie

      Prosinec 5, 2011 at 16:14

      MOC Vám děkuju, Éro! Je to překrásné přání, milá slova, úchvatné fotky – jedna lepší, než druhá! Opravdu jste mě potěšil a vůbec jsem to nečekala!! 🙂 Tak to se Vám teda povedlo překvapení!! Děkujůůůůů!!!! 🙂

       
      • 747

        Prosinec 5, 2011 at 16:41

        Bylo mi potěšením moci Vás potěšit a motýlí sbírkou překvapit! 😀

         
  2. Věra

    Prosinec 5, 2011 at 15:27

    Také se připojuji s přáním všeho dobrého Jitušce. 😀
    Tohle Ti bude leckterá žena závidět, jedno z nejkrásnějších přání, které jsem četla v poslední době. :- D

     
  3. vonrammstein

    Prosinec 5, 2011 at 15:57

    Heeezkýýýý 🙂 Všecko nejlepší! 🙂

     
  4. JiHei in Natura - Fotografie

    Prosinec 5, 2011 at 16:19

    A venku chumelí, a běhaj tam čerti a děti se jich bojí…Mikuláš v Globusu rozdával dětem dárky a věšina jich přes pláč ani nemohla odříkat básničku…Pak nakonec odcházely s úsměvem :), ale na začátku – to bylo řevu!! 😎

     
    • 747

      Prosinec 5, 2011 at 16:37

      V pořádku, ještě, že ty smráďátka mají respekt aspoň k těm pohádkovým bytostem. Jen škoda, že z toho tak brzo vyrůstaj. 😆

       
  5. 747

    Prosinec 5, 2011 at 16:39

    😀 Tady se vystřídaly už všechny podzimní meteorologický variace : sluníčko, déšť, vichr z hor a zase sluníčko… tož ale stačilo to k poorání záhonů, aby na jaře nebyly zaplevelené a taky natrhání kopy čertsvé rucoly na báááječný salát s mořskýma potvorama. :mlaskající smajlík:

     
    • vonrammstein

      Prosinec 5, 2011 at 17:50

      Tady se mezi druhou a třetí prohnalo sluníčko, sníh, slejvák a kroupy. Do toho všeho vichřice. Br.

       
      • 747

        Prosinec 5, 2011 at 17:57

        Jo, přesně tenhle meteo-soubor účinkoval u nás ve dvě! 😛

         
        • vonrammstein

          Prosinec 5, 2011 at 19:40

          Dyť jsme taky skoro sousedi 🙂

           
  6. Věra

    Prosinec 5, 2011 at 17:13

    Ti naši prckové se odpoledne strašně těšili na Mikuláše. Pořád se běhali dívat za okna, jestli už tam mají nadílku, nemohli se jí dočkat. Malá Sofča mi několikrát recitovala básničku, kterou má na večer připravenou. Jsem zvědavá, jak mi zítra poreferuje. Loni, když Mikuláš s čertem přišel, vrhla se do náručí tátovi a byla by ho uškrtila, jak se ho držela jako klíště.

     
    • 747

      Prosinec 5, 2011 at 17:30

      JJ, když tomu smráďátka ještě tak hezky věří, tak je to fakt kouzelné! 😀
      Už ani nevím, kdy mi vlastně došlo, že Mikuláš ani Ježíšek není, ale pamatuji si jak mně to zjištění vůbec, ale ani trochu netěšilo. 😦

       
      • JiHei in Natura - Fotografie

        Prosinec 5, 2011 at 17:49

        Já tu informaci vzala tak nějak normálně..u nás čerta vždycky dělal bratranec a jednou když jsem se ho jako malá hodně bála, tak se v návalu výčitek ke mně sklonil a prásknul se… 😎 No a zbytek mi vysvětlili rodiče….No a já se pak klidně znova těšila na příští rok, až zase přijde bratránek… 😉 a hrála jsem tu hru ochotně s ním..

        Dneska tady taky řádilo počasí. Alespoň to měly děti komplet. Mikuláš, čert a ještě i první sníh 🙂

         
  7. vonrammstein

    Prosinec 5, 2011 at 17:55

    Abych nezapomněl-moc pěkný fotky! Ta černobílá Bé-dvojka na předposlední-copa to je? 😯

     
    • 747

      Prosinec 5, 2011 at 18:00

      Netuchám kterou máte přesně na mysli, ale v motýlech se nijak zvlášť neorientuji. (To spíš bude vědět OW. ) Však mi kdysi Pivoš hravě nakukal, že to poslední je „pidlák povidlovej“ 😯 -teda nezdálo se mi to -asi jako ti mikuláši a čerti v papučích našeho souseda, jenže víte, že když nevíte, tak třebas i uvěříte. 😀 …když navíc má čeština tolik hravých až laškovných názvů.

       
  8. vonrammstein

    Prosinec 5, 2011 at 19:44

    Myslím obr.6 🙂 Pidlák povidlový je hláška z filmu Adéla ještě nevečeřela 🙂

     
  9. 747

    Prosinec 5, 2011 at 20:07

    To bude nejspíš Otakárek ovocný – Iphiclides podalirius, alespoň podle atlasu. 😉
    Jóó? 😯 tak to mám významné mezery ve znalostech! Musím to napravit a dávat u filmů větší pozor. 🙂

     
  10. Sendyman

    Prosinec 5, 2011 at 20:14

    Pěkný fotky, Éro, móc pěkný. Ale to vyprávění k tomu…no, já nevím.
    Moh´ byste mě, prosimvás, seznámit s nějakou výjimečnou ženou? Ale víte, jak to myslím – výjimečně pohodovou, protože výjimečnou svini už jsem potkal! Dodneška platím její účty a mám exekutora furt na hrbu!

    😀 😀 😀

    Jo, a Jitce a Jitkám vše nej. Jitka byla, prosímpjekně, moje druhá láska…. 😀

     
    • Sendyman

      Prosinec 5, 2011 at 20:18

      Jo, aby se zde přítomné dámy neurazily – znám mnoho výjimečných žen. Ale všecky jsou zadaný!!!

      😀 😀 😀

       
      • samazakanalem

        Prosinec 6, 2011 at 01:24

        Bodejt bysme nebyly, kdyz jsme vyjimecny :lol:….

        Ero, kam porad chodite na ty motyly? To odchytavate u vas doma na zahrade? Jsem tolik motylu nevidela ani pri letosnim vydatnym turistikovani, a to ani tu ani u nas. Vy na ne musite cihat cely dny, ze se vam to pak na fotkach tak roji.

        Takze ted uz je jasny, na co ty vyjimecny baby lovite. Jste halt klasik – na sbirku motylu :lol:. Hezke videt, ze nekteri si jeste pamatuji starodavna klise :-).

         
        • 747

          Prosinec 6, 2011 at 11:40

          😀 Přesně tak! Výjimečnou holku si každej hlídá a opečovává.

          Motýlci nám lítají až dom, takže já to mám docela snadný je potkat. Horší už je to jejich mihotání napixelovat. Některý se fakt téměř nezastaví a tak za nima běhám jako …. no ani se neptejte jak vlastně! 😆

           
    • 747

      Prosinec 5, 2011 at 20:27

      Tak třebas jste si tou jednou levou vybral všechnu smůlu na ženský a včíl už možná potkáte tu pravou, třebas dokonce i výjimečnou. Těch je málo a často se kolem mihnou jako motýl a když to prošvihnete, nemáte ani obrázek motýla, ani skvělou ženskou. Obojí chce trpělivost. 😉

       
      • Sendyman

        Prosinec 5, 2011 at 20:38

        Tak jo. Tak já budu fotit ty motejly! 😀

         
        • 747

          Prosinec 5, 2011 at 20:40

          Proč ne! Třeba při tom lítání mezi motýly narazíte do výjimečný ženský! 😀

           
          • samazakanalem

            Prosinec 6, 2011 at 01:26

            Noo, treba tam bude i nejaka Kvetuse co zavin sama vinula :lol:.

            Mimochodem, motyli jsou ted svatebni dekoracni tema number 1. Fakt by me zajimalo, ktera pitoma celebrita to kde mela a v kterym casopise to otiskli, protoze to ma skoro kazda svatba co vidim….znate to. Neco se objevi v tech lesklych magazinech a uz to jede. A ted vsichni sborem….

             
  11. Witch

    Prosinec 6, 2011 at 07:05

    Moc hezká slova i fotky, opravdu přesně šité pro Jitku -a také pro spoustu žen, které jste potěšil. Umíte… 😀

     
    • 747

      Prosinec 6, 2011 at 11:54

      Díky. Je potěšením moci kohokoliv potěšit. 😀

       
      • JiHei in Natura - Fotografie

        Prosinec 6, 2011 at 13:42

        To ale není samozřejmostí u každého. Znám dost lidí, kterým je pravý opak vlastní. Naštěstí to ale nejsou moji přátelé. Tohle je klidný blog, i když se tady řeší občas i bouřlivější témata, která k životu patří. Pořád tu ale zůstává pohodová atmosféra a příjemná úroveň.

        A proto – buďme velmi rádi za naše milé Éro!! 🙂

         
        • 747

          Prosinec 6, 2011 at 13:50

          Ale tož! 😳 -ehm, kuju….

          Tak nějak už všichni víme, že úroveň blogů určují z velké části jejich návštěvníci. Takže já mám prostě jen štěstí, že sem chodí příjemné a chytré dámy a samí vtipní a vzdělaní pánové! 😉

           
    • JiHei in Natura - Fotografie

      Prosinec 6, 2011 at 13:48

      Jojo, Witch…máte pravdu. Potěšení a dobrá pohoda – to je důležité pro všechny. Éro je prostě šikulák…. 😎

      A já ještě jednou děkuji každému, kdo mi popřál. Bylo to milé, nečekané a velmi potěšující – děkuji tedy všem.. :).

       
  12. 747

    Prosinec 6, 2011 at 12:00

    A jen drobný dodatek k poslednímu snímku. Ten „pidlák“ se nám málem utopil ve šplouchadle, možná se chtěl napít, možná blbě vybral vývrtku, prostě skončil na hladině a nemohl vzlétnout, nebýt zachránce přispěchavšího se síťkou. Pidlák vyloven a posazen na green, aby oschnul. No než zachránce doběhl pro fotyho a zmáčknul, tak z toho byl jen tendlecten jediný záběr, ve druhém už pidláka nět, páč z tiskovky o svý záchraně ten prevít nevděčně ulít! 😆

     
  13. oldwomen

    Prosinec 6, 2011 at 13:30

    Jo, je to otakárek. Brün, no hlavně kopce se zahradama nad ním jsou plné jinde už vzácné hmyziny. Hodně dělá i to, že město pouští teplo a tak se tam vyskytují i teplomilnější poletuchy.
    Mimochodem, ta babočka je parádní.

     
    • 747

      Prosinec 6, 2011 at 13:53

      Baže, však já jsem taky teplomilná poletuchachachachacha…… !!! 😆

       
  14. sedlák

    Prosinec 6, 2011 at 20:01

    Fotky dokonalé!! I na mém postarším noteboke neuvěřitelně ostré! 🙂

     
    • 747

      Prosinec 6, 2011 at 21:13

      Dík, jj, Canon umí udělat i obyčejnej kompakt na slušný úrovni, a když ještě ty vybarvený poletuchy polapíte… 😉

       

Zanechat Odpověď

 
