RSS

Prda není nikdy dost…

02 bře

 

                              Vono se řekne „udělat značku“, ale kam přesně?

                                                      Tadýýýý! Tady sem taky byl!

                                                            Ha, někdo novej!

                                                               Už du, porád!

                                                           Neříkej, blog, jo?!

                                                            A dá se to sežrat?

                                               Nedá?! No tak k čemu to je dobrý?! 

 

 
komentářů 18

Posted by on Březen 2, 2012 in CIA

 

Vlastnosti:

18 responses to “Prda není nikdy dost…

  1. vonrammstein

    Březen 2, 2012 at 09:23

    V tom běhu je úchvatnej! 😀

     
    • 747

      Březen 4, 2012 at 11:38

      Jojo, usiska vlaji a od tlap se prasi. 😀

       
  2. oldwomen

    Březen 2, 2012 at 12:53

    Poslední Prdův komentář, jistě s Andulčinou nápovědou, je hodný minimálně zamyšlení. Když už ne rovnou ke do-kameni-tesání a do-bronzu-odlívání.
    Hola hola realita volá

     
  3. JiHei in Natura - Fotografie

    Březen 4, 2012 at 21:55

    Je to zlatíčko! A nejvíc mu to sluší s vlajícím uchem! 🙂

     
    • 747

      Březen 5, 2012 at 00:30

      Vlajici usi ma asi rad i Prd protoze miluje jizdu autem s tlamou vystrcenou z okenka, kdy se mu usiska placaji az za krkem. 😛

       
  4. Witch

    Březen 5, 2012 at 11:34

    Dneska už má Prdík pořádné šance. Jenom těch krtinců na hrabání, těch určitě i u Vás vylezlo habaděj 🙂 Taky se mi líbí s ušiskama vzadu 😉

     
  5. 747

    Březen 7, 2012 at 10:08

    😀 A to jeste, damy, netusite jak umi Prdos postavit usiska vodorovne, kdyz je natesenej na nejakou laskominku, suncicku, spicek nebo makrelu!

     
    • vonrammstein

      Březen 7, 2012 at 17:29

      Herdek…když postavím ušiska vodorovně, dostanu taky šunčičku a makrelu?

       
      • oldwomen

        Březen 7, 2012 at 18:59

        A když já postavím ušiska vodorovně a i zapanáčkuju, spadne ze mne nějaký ten špíček? Klíďo i za makrelku a šunčičku 😛 😆 😀

         
        • vonrammstein

          Březen 8, 2012 at 14:42

          😀 !!!

           
  6. Witch

    Březen 8, 2012 at 09:47

    Hm, to já uměla ušima i škubat a dostala jsem maximálně pár facek… 😉 Jinak bych taky brala, totéž, co ostatní 😉

     
  7. 747

    Březen 10, 2012 at 11:09

    😆

     
  8. Sendyman

    Březen 10, 2012 at 17:46

    Jj, ušiska u mě bodujou taky! 😀

    Jsem nějakej znechucenej, moc práce (teda, práce skoro žádná, ale hodin hafo! 😦 ), moc starostí s nemovitostma v lukrativních čtvrtích 😀 a tak…
    Teď mě ještě dodělal RX, co tam zase spáchali s debatama, tak nemám ani náladu někam psát, dokonce ani číst. Mám pučenou kníšku o Pink Floyd, už skoro tejden, ještě jsem ji neotevřel…
    Tak se tu mějte pjekně, já zas mažu do práce.
    Jo, dneska jsem byl s Vendou, tak po dlouhý době zase jedna světlá chvilka! 🙂

     
    • Sendyman

      Březen 10, 2012 at 17:48

      Jo, a předevčírem, na MDŽ, měla Sendy narozeniny. Devátý. No, to mi taky nepřidalo… 😦

       
      • 747

        Březen 11, 2012 at 07:30

        Tak to je jeste mlada hafanka, to se jiste jeste najde nejedna prilezitost k pomazleni. 😉

         
    • alibaba

      Březen 11, 2012 at 14:07

      Tak snad bude jindy zase více Vendy a méně práce. 🙂

       

Zanechat Odpověď

 
