RSS

D1- filosofická, moudrá a zábavná

25 kvě

Líbí se mi reklamy, co mají vtip a sdělují i nějakou zajímavou myšlenku. Takových je málo, ale tyhle, jejichž snímky z dálnice D1 teď kolují po netu, k nim určitě patří. Pobaví a snad i přinutí k zamyšlení…  😉

Fotky z radaru si za rámeček nedáte. 😀            Mít za volantem opici je vážně zvěrstvo. 😛

Trpělivost přináší růže, netrpělivost věnce . 😦      Lepší ruce na volantu, než srdce na dlani.  😉

Předjíždění zprava je pěkná levárna. 😛               Do Brna chce každý, proto se na něj stojí fronty. 😆

Myšky jsou pro kočku. 🙂                                            Někdo se jako závodník narodí, jiný umírá. 😦 

Kdo přechází únavu, odpočívá v pokoji. 😦                      Ať se z Vás nestanou nebeští jezdci. 😉

Jste jednou nohou v Praze. Druhou dejte na brzdu. 😀    Lepší volant v hrsti, než auto na střeše! 😛

 

Své ego k volantu nepouštějte. 😛

¨

 

 

 

 

Lepit se někomu na zadek smrdí:  😉

 

 

 

 

 

Psaní sms za jízdy vede ke špatným zprávám. 🙂

 

 
komentářů 19

Posted by on Květen 25, 2012 in FBI

 

Vlastnosti:

19 responses to “D1- filosofická, moudrá a zábavná

  1. JiHei in Natura - Fotografie

    Květen 25, 2012 at 08:09

    No tak tohle se fakt povedlo! 🙂 Já už několik měsíců necestuju, po D1 jsem dřív jezdila často, ale to tam tyhle vtipnosti ještě nebyly! A když jsem se nedávno vracela z Třeboně, tak jsem zvolila taky jinou trasu, než po D1, takže o tomhle vím jen díky Vám, Éro 🙂

    Moc pěkný článeček! Jo a přeju krásný víkend! 🙂

     
    • 747

      Květen 25, 2012 at 08:49

      Taky tudy nejezdím. Ty obrázky nám poslala kamarádka, která je dostala mailem od kamarádky, které došly od kamaráda….. prostě to obíhá netem a myslím, že proto, že se to Kooperatívě vážně podařilo. 😀

       
      • JiHei in Natura - Fotografie

        Květen 25, 2012 at 09:08

        To teda jo! Líbí se mi to! 🙂 Ale zrovna jsem četla, že na D1 bude dlouhodobě na různých místech snížená rychlost, tak to teda nikomu nezávidím a jsem fakt ráda, že už tímhle směrem necestuju, protože při snížený rychlosti to bude ještě větší utrpení, než dřív…:-I Sice je dobře, že s tím tankodromem konečně něco začnou dělat, ale bude to teda síla…Chudáci, co denně dojíždějí z Jihlavy pracovně do Prahy…:-I…

         
        • 747

          Květen 25, 2012 at 20:43

          To jo a nejen na týhle silnici -ehm, dááálnici. Každej kdo se denně musí trmácet autem někam na určitou hodinu je fakt nešťastník. My si alespoň většinou vybíráme časy, kdy není dopravní špička, ale když to nejde a musíme do toho normálního silničního masakru… Brrr! 😦
          A hodně je to blbý i proto, že fakt se na silnicích všech typů vyskytuje snad čím dál víc magorů, co si myslí, že silnice jsou jejich a všichni ostatní tam jsou nedopatřením nebo tam naschvál dělají otravnou překážkou jejich „rozletu“. 😈

           
          • JiHei in Natura - Fotografie

            Květen 26, 2012 at 09:41

            Takových magorů potkávám taky dost (a pořád víc a víc) a o to řůř, že často z pozice cyklisty. Jezdím sice spíš lesy, lesní a polní cesty, nebo cyklotrasy, ale občas se silnici vyhnout nemůžu a to je pak zážiteček! Snažím se nikde nepřekážet a chovám se ohleduplně a stejně je to hodně často o život, protože dobytek za volantem zůstane dobytkem, i kdyby se cyklista choval naprosto bezchybně.

            Tak ať máme krásný víkend a hurá na to grilování! 😎 😉

             
            • 747

              Květen 26, 2012 at 10:58

              Je to v lidech. Nezáleží zda jste na kole nebo za volnatem nebo chodec nebo… Kdo je ohleduplný normálně, chová se tak ve všech „rolích“, zatímco hovado je hovadem za volantem, na přechodu nebo i na kole (i takoví jsou). Fakt je, že řidičák si dneka koupí opravdu jakýkoliv magor a někteří k tý svý diagnose ještě chlastaj. 😈

              Jj, grilovačka už je naložená, návštěva na cestě a my s Prdem a Andulou ve vítacím! Tak ať se všady daří a hlavně hoří jen pod masem! 😀

               
              • JiHei in Natura - Fotografie

                Květen 27, 2012 at 10:50

                Mňam!! Byla to skvělá bašta! A je krásně na horách…nádherně rozkvetlé louky, počasí se taky vydařilo a foteček bude taky dost…. 😉 😎

                Přeju pěknou neděli! 🙂

                 
                • 747

                  Květen 27, 2012 at 11:01

                  My ještě pokračujeme… 😛

                   
  2. vonrammstein

    Květen 25, 2012 at 13:16

    Teda tohle je vážně vydařená kampaň! Silně pobavila 🙂 Hlavně „Jste jednou nohou v Praze. Druhou dejte na brzdu“ :D! :D!! Velmi dobré! 🙂

     
    • 747

      Květen 25, 2012 at 20:47

      Mně se -pochopitelně – nejvíc líbí ta první: „Účelem D1 zřejmě je, aby se do Brna dostalo co nejmíň Pražáků“ a pak ta druhá „brněnská“: „Do Brna chce každý, proto se na něj stojí fronty.“ 😆

       
      • vonrammstein

        Květen 26, 2012 at 12:13

        Jo, to je taky moc dobrý 🙂 Samozřejmě chápu 😀

         
      • Witch

        Červen 4, 2012 at 11:34

        Tu druhou jsem viděla a moc se mi líbila. Dík, zasmála jsem se u všech.

         
      • Sendyman

        Červenec 16, 2013 at 08:41

        No jo, Vy abyste si nepřidal! Ale mně se líběj taky. 🙂

        Já měl teď nějaký ty starostě s bytem a tak, tak jsem tu pár měsíců nebyl. Tak se nezlobte, že jsem takovej vopožděnej… 😀

         
  3. Blanka Hamplová

    Srpen 4, 2012 at 22:21

    Dneska jsme podjížděli tu o Egu u Plzně a moc se mi líbí ta o Myškách pro kočku …. potkáváme ji cestou z Prahy….. i ty ostatní jsou vtipné… autor by měl dostat prémie 🙂

     
    • 747

      Srpen 4, 2012 at 23:48

      Věřím, že autor dostal dobře zaplaceno a jistě ho těší i pozitivní ohlas na tuo kampaň. Domnívám se, že autorů těch vtipných hesel bude spíše několik. 🙂

       
  4. Sendyman

    Červenec 16, 2013 at 08:56

    Stejně si myslím, že ty povídačky o D1 jsou hlavně o lidech. Já tam jezdil každej tejden na chalupu a zpátky 5 let, a žádnej větší problém jsem neregistroval…

    Ale jednou byla prča, to zas jo. Představte si kamijón, jede do kopce (a že to byl dlouhej kopec! 🙂 ) v tom jejich pomalým pruhu. A další dva ho předjížděli, já zas předjížděl je. To víte, s Feldou to nebyl žádnej velkej fofr, ale tak 140 jsem tam měl. V tom se přiřítil borec, kterýmu i tohle bylo málo, zleva to nešlo, tak to zkusil zprava, tím pomalým pruhem. Von ten kamijón totiž neviděl. Tak se tam zašoupnul a ten druhej kamijón ho zavřel. Vepředu kamijón, vzadu kamijón, vlevo kamijón. A takhle si ho vodvezli celej kopec!
    😀 😀 😀
    Málem jsem si ulomil volant, jak jsem se chechtal… 😀

     
    • Sendyman

      Červenec 16, 2013 at 09:16

      Jo, taky jsem půl roku pracoval v Brně, to víte. Tak jsem zase víkend co víkend jezdil opačně a po delší trase. Na tehdejší dobu jsem měl docela nadupaný auto, dvoulitrovýho Golfa. Tak jsem si to jednou zkusil, co to jako dá. Okolo 200, když to šlo. Žádná agresivita, když byl přede mnou někdo pomalejší, tak šla noha z plynu, žádný blikání, troubení, nebo tak.
      A zjistil jsem, že jsem v Brně o 10 minut dřív, ale ty nervy… Jednou mi to tam šoupnul takovej zoufalec, co neznal zpětný zrcátko. S nějakou stařičkou stovkou, stodvacítkou, nebo co. Začal předjíždět kamijón, rozdíl v rychlostech byl tak sotva dvacet. A na pár metrů. Ubrzdit se to nedalo, tak jsem zavřel voči a cpal se do leva. Málem jsem si brousil kastli vo svodidla. Von byl vyjašenej, když jsem se vedle něho objevil, já byl vyjašenej…
      Nestálo to za to.

       
      • 747

        Červenec 16, 2013 at 11:02

        Jo, přesně moje řeč. Nechápu ty šílence, co i přes město jedou plyn-brzda a myškují jak zběsilí a nakonec je na pátém semaforu stejně dojedete. Rychlejší můžou být přes celej Štatl tan nejvýš o 5 minut, ale za cenu vlastního stresu a desítek rizikových situací pro ostatní. Jenže, holt, dnes má auto fakt každej…. 😛

         
    • 747

      Červenec 16, 2013 at 10:58

      😆 Jj, takovej nedočkavej tajtrlík si to zasloužil! 😆

       

Zanechat Odpověď

 
