RSS

Kouzlo starých časů

13 čvn

Abyste si nemysleli, že Sydney jsou jenom krabicózní baráky z betonu a skla a jediná pěkná chalupa je tam ta jejich Opera, tak se kouknem trochu mimo centrum, do boční ulice ze samých „starých“, romantických domků. Uměli byste si vybrat?  😛

 

 
komentářů 16

Posted by on Červen 13, 2012 in LSD

 

Vlastnosti:

16 responses to “Kouzlo starých časů

  1. 747

    Červen 13, 2012 at 15:02

    Fakt by mě zajímalo jak toto bydlení vypadá uvnitř. 😀

     
  2. vonrammstein

    Červen 13, 2012 at 15:31

    Tuž bať! To už je úplně jiná pohádka. Já to vidím na třetí snímek s trojdomkem. Samo, že ne jenom jeden. Všecky tři klony pěkně naráz a hurá na katastr 🙂
    Tam je asi dobrý mít dobrou ruční brzdu, žejo?

     
    • 747

      Červen 13, 2012 at 16:07

      To určitě! Ty kopce jsou tam místama dost prudký. 😀

       
      • Věra

        Červen 13, 2012 at 17:18

        Domky jsou krásné, je to jak když se zabloudí do minulého století. Fakt zajímavé. Ale mě uchvátila ta překrásně tepaná zábradlí na domcích, to je úžasná práce!

         
        • Witch

          Červen 14, 2012 at 07:26

          Taky hlasuji pro zábradlíčka! Ňam! 🙂

           
          • 747

            Červen 14, 2012 at 10:20

            Jo, ta zábradlí jsou zajímavé kousky. Zajímalo by mne jestli se ty odlitky kupují na metry nebo na míru. 🙂

             
        • vonrammstein

          Červen 14, 2012 at 16:32

          Taky mně to přijde jako dobře uštrikovaná krajka 🙂

           
          • 747

            Červen 14, 2012 at 20:36

            Výstižné přirovnání. 😀

             
  3. JiHei in Natura - Fotografie

    Červen 13, 2012 at 18:43

    Moc pěkné…Mně se nejvíc líbí ten na poslední fotografii…. 😎

     
    • 747

      Červen 13, 2012 at 21:23

      Mně spíše ty domky níže pod ním. 😉

       
      • JiHei in Natura - Fotografie

        Červen 15, 2012 at 11:45

        Taky jsou pěkný… 🙂 A vlastně by mi bylo jedno, který by to byl. Nejdůležitější by pro mě stejně bylo to vnitřní prostředí. To jak bych se tam cítila a jak by se mi tam žilo… 🙂

         
        • 747

          Červen 15, 2012 at 20:50

          Mně je docela sympatický ten minimalistický rozměr. Takový bydlení si nemůžete zaskládat blbostma a většinou je to pak účelné a útulné zároveň. Taky předpokládádm, že to má do vnitrobloku nějakou minizahrádku a zároveň je to velmi blízko centru města -co víc si běžný městský člověk může přát. Takže pro dva lidi bude takový pididomek skoro ideální. 😀

           
          • JiHei in Natura - Fotografie

            Červen 15, 2012 at 21:13

            Ta minizahrádka mě taky hned napadla. Má to takhle jeden můj známý a je to docela překvápko, když na tu zahrádku najednou vejdete. Je to takový nečekaný, před barákem to vypadá jako dům bez pozemku a on je pak fikaně schovaný vzadu.. :). A pro příjemný posezení to úplně stačí.

             
  4. oldwomen

    Červen 14, 2012 at 09:35

    Jóóó, tady bych bydlet mohla 🙂 Třeba na čtvrté fotce. Taková ošuntělá romantika, celý já. Ještě bych omotala popínavkama sloupy a narvala truhlíky s něčím bujným nízkým k zábradlí a pak bych si jen sedla na polštář ve dveřích a čekala potichoučku na motýly.
    Z paneláků na mne padalo ouzko a smutno.

     
    • 747

      Červen 14, 2012 at 10:22

      Ten čtvrtej byl nejspíš neobydlený a stačilo by trochu omítkoviny a barvy na kov a byl by možná nejhezčí v ulici -už kvůli tý obří „lijáně“ co si tam jen tak divoce vyrostla mezi chodníkem a vstupem. 😀

       
  5. 747

    Červen 14, 2012 at 23:56

     

Zanechat Odpověď

 
