RSS

Zmrdi v talárech

14 srp

No jo, no, já vím, že to je na místní poměry poněkud silnější výraz, ale já vážně nemůžu přijít na výstižnější vyjádření toho, co si o soudcích obecně myslím. A jak potvrzuje link dole, jsou v této profesi zmrdi všude na světě.  🙄 
Kdy se vlastně stalo, že soudci sami sebe považují za něco lepšího, než jsou jiní občané a nemusejí být moudří ani morální? Když si jen letmo vybavíme všechny známé kauzy, kde soudci jsou usvědčení zloději, korupčníci, podvodníci, šéfové oragnizovanému zločinu nebo, že jde o psychicky nemocné lidi či dokonce sociopatické osoby terorizující sousedy a týrající zvířata, uvědomíme si, že s ohledem na celkový počet soudců ve státě, projevuje se u nich kriminální a nemorální jednání až ve znepokojivě vysokém procentu. Na pár tuctů soudců jich tady máme desítky takových, kterým jsou celkem běžné zásady slušnosti docela neznámým pojmem a slovo moudrost byste při hodnocení jejich osobnosti nezmínili ani omylem.
Problém je možná už v tom, jací lidé se pro kariéru v  justici rozhodují a jakým způsobem získávají požadované vzdělání. Posléze i ve způsobu, jakým se do pozice nadčlověka, neomezeně a nezrušitelně rozhodujícího o životě druhých, fakticky prolžou a proloktují. Ovšem z mého pohledu je tím největším osobnostním deficitem všech soudců především to, že sami nikdy nemuseli nic vytvořit, nikdy skutečně nepracovali a vůbec tedy neznají obyčejný život. Jinak by totiž výsledky jejich „práce“ -tj. jejich rozsudky – nemohly být zdravým lidským rozumem tak neuchopitelné, ba mnohdy sotva uvěřitelné. Zoufalou neznalost elementárních ekonomických procesů projevil už několikráte dokonce i náš soud nejvyšší, když totiž opakovaně vynáší rozsudky ve sporech soudci versus občané tak, že znovu a znovu odsuzuje občany k tomu, aby soudcům bez ohledu na reálné ekonomické možnosti společnosti a dokonce bez ohledu na „kvalitu“ práce soudců, občané platili stále víc. Kolik stojí ona nekonečně omílaná „nezávislost“ soudce jsme si mohli spočítat už před pár lety, kdy se soudci domohli zpětného vyplacení rozdílů v platech ve výši nějakých 80.000,- Kč. Ano, bez osmdesáti tisícovek by český soudce nerozhodoval nezávisle -ergo, rozhodoval by v závislosti na tom, která strana mu nabídne víc. Hmmm, a ono je tomu snad jinak?  😯
Soudcomafie, která zde krok za krokem přebírá faktickou moc a je nevolenou, neomezenou a nekontrolovatelnou vládní stranou v našem státě, odsoudila občany České republiky k ekonomickému strádání. To soudci -bez elementární znalosti ekonomických vazeb- rozhodli, že se musí změnit poměry výpočtu důchodů a fakticky tím snížili důchody všem občanům, kteří tyto soudce a další přeplácené státní vyžírky financují. Soudci rozhodli, že v době celosvětové krize, obecného šetření a výrazného snížení příjmů takřka všech daňových poplatníků, oni prostě šetřit nebudou.

Kdo jsou ti lidé, co takto zásadně mění životy milionů jiných lidí?  Pár desítek zmrdů, vlastně jen partička bezohledných egocentriků, bývalých i současných komunistů, kterých nás zbaví jen smrt, protože ze svého postu nejsou odvolatelní. Tyto faktické vládce z Ústředí Strany zla nemůžeme vyškrtat ani vykroužkovat, ačkoliv náramky, křížkovaný vzduch nebo i oprátka by jim povětšinou vlastně slušely nejvíc.  😈

http://zpravy.idnes.cz/motel-nemuze-vyhodit-prostitutku-australie-f3s-/zahranicni.aspx?c=A120808_120931_zahranicni_ts

 
komentářů 15

Posted by on Srpen 14, 2012 in NATO

 

Vlastnosti:

15 responses to “Zmrdi v talárech

  1. PeVal

    Srpen 14, 2012 at 13:28

    Jeden z posledních příkladů od nás, který naštěstí dopadl po odvolání a několikaměsíčních nervech docela dobře
    http://brno.idnes.cz/soud-zrusil-podminku-vedoucimu-ktery-pred-opilci-branil-skautsky-tabor-1oq-/brno-zpravy.aspx?c=A120802_131919_brno-zpravy_bor
    Přál bych soudci z okresního soudu, aby na tom táboře měl dceru. Pak by mne zajímalo, jak by soudil.

    Nejhorší je, že soudci nejsou odpovědni za své rozsudky. Všichni za svou práci musíme odpovídat, jen oni vyvolení ne.

    Já se např. soudím už od roku 1998 a dodnes nic. „Humorné“ na tom je, že mne soud několikrát odsoudil k tomu, že mám dlužníkům, po kterých vymáhám peníze, dokonce zaplatit 😦 Naštěstí to vždycky odvolací soud zamítne. Ale vrátí se to nazpět, po 2-3 letech, tomu bezúhonnému, čestnému, neúplatnému soudci a ten si zase vymyslí něco jiného, aby mohl rozhodnout, že dlužníci nic a já platit musím.

     
    • 747

      Srpen 14, 2012 at 14:59

      Ano, příkladů jak tito zmrdi rozhodují chybně a všemocně ničí lidem životy bychom se asi už nedopočítali. A když někteří z nich mluví na kamery tv, tak jenom žasneme nad ubohostí jejich intelektu a bohorovnou drzostí, s jakou se dopouštějí nespravedlivostí „jménem zákona“. 👿

       
  2. polakm

    Srpen 14, 2012 at 20:18

    Proč tak silná slova… Já používám výraz PARAZITI

     
    • 747

      Srpen 14, 2012 at 20:27

      Každý to možná cítíme trochu jinak. Parazit v mém pojetí pouze parazituje, zatímco soudci k parazitování ještě navíc lidi aktivně ničí. 😉

       
      • Sendyman

        Srpen 17, 2012 at 08:34

        Jo, přesně! (-:

        😀 😀 😀

         
  3. Sendyman

    Srpen 17, 2012 at 09:15

    Jo, máte pravdu. Příkladů je spousta, dokonce, bohužel, i o mnoho horších, než je můj. Ale když si vzpomenu na můj soud, kdy bejvalá komouška ze mě udělala domácího násilníka na základě „svědectví z doslechu“, bez přímejch důkazů, ještě teď je mi blivno. Oba (s právničkou) jsme na ni při vstupu do Síně koukli, jak ona kouká na mě, a právnička pronesla: „Už teď jsi „mrtvej“. Buď rád, když to „přežiješ“. I já měl podobnej pocit. No, přežil jsem s podmínkou, je to vlastně úspěch, i když mě to nevýslovně sere. Když to vemu kolem a kolem, byl jsem to vlastně já (i když to nerad přiznávám, kdybych byl skutečnej „chlap“, vyrovnal bych se s tím už dávno…), kdo byl vcelku celou dobu vztahu psychicky tejranej. Jenže jsem s tím na Policii nikdy neběžel a „Soud“ to nevzal v úvahu. Ach jo.
    Ale žiju!

    😀 😀 😀

    Jenže ono to pokračuje dál. Soudní zákaz vstupu do bytu skončil už dávno, tak jsem si vloni odnesl pár drobností (na větší věci nedošlo, nebylo kam). Teď, když už skončila lhůta následný smlouvy (její smlouvy, kterou jsem akceptoval), že do bytu nevkročím, a už mám kam, tak mi dělá neskutečný obstrukce. Do bytu mě nechce pustit (i když na to právo mám), abych si vzal (aspoň některý) svoje věci, možná i něco malýho ze SJM. Kupříkladu PC stůl (bez jakýchkoliv pochyb můj, koupený po rozvodu z mých prostředků) mi po týdenních prosbách prostě vyhodila před byt na společnou chodbu. No, nikdo ho neukradl…
    Tak si říkám, že bych tentokrát na tu Policii měl skutečně zajít konečně já. Co říkáte?

     
    • 747

      Srpen 17, 2012 at 10:26

      Asi jo, protože jak to tak popisujete, tak zlo, kterýmu se neodporuje roste a milostivá si zřejmě užívá roli vládkyně nad Vaším životem i věcmi. Akorát ofafrně, páč na všechno potřebujete důkazy a svědky, obzvláště když stojíte proti někomu, kdo žádné zásady ani domluvy nectí. 😉

       
      • Sendyman

        Srpen 17, 2012 at 11:29

        No, díky, tak to asi udělám. Ještě jsem jí poslal mail, kde to vysvětluju, bod po bodu. Nechám jí víkend na domluvu, a pak na tu Policii skutečně zajdu.
        Pomáhat a chránit, no ne? 😀

         
  4. Sendyman

    Srpen 17, 2012 at 12:01

    Stejně je to prča, a proto Policii moc nevěřím.
    Jednou jsme tak stáli s hokynářkou a kecali. Přišla nádherná žena a za ní její ožralej manžel. Já jenom koukal, protože bylo na co, bez komentáře.
    Reakce: „Co (na ni) čumíš“.
    „Koukám, protože mám dar vidění“ (A kdo mě zná, tak ví, že bych si to nikdy nerozdal se zadanou ženckou, takovej jsem vůl, ale mám svoje zásady).
    Přišel atak, kterýmu jsem se ubránil (on byl silnější, já zase střízlivější 😀 ), takže nic, ale při odchodu ještě rozbil sklo ve dveřích. Volal jsem Policii, měla to asi 300m. Jak jsem se ptal druhej den, tak nepřijela, měla toho prej moc…

    Ale když volala bejvalka, že jí chci uříznout hlavu, zatímco jsem byl ve sprše, tak tam byli za 5 minut. Vylezl jsem, tři chlapíci, plně ozbrojení, už na mě čekali, mě, nahatýho, srazili na podlahu, spoutali a jel jsem…

    Takže přiznám, moc důvěry nemám….
    A vo tom to je.

     
    • 747

      Srpen 17, 2012 at 12:10

      Nj, proto povídám: důkazy a svědky. :mrgreen:

       
      • Sendyman

        Srpen 18, 2012 at 01:10

        To je právě to, v čem se mýlíte. Důkazy žádný, svědků (ale z doslechu) přehršel. Stačilo. No, nebylo to natvrdo, „jen“ podmínka. I tak mi to komplikuje život víc, než je zdrávo.
        No, ale už neskáču do Nuslí, i když jsem ty myšlenky měl. Je to za mnou. Za to díky (i když jsme se rozhádali a a sám nevím proč konkrétně) především Vivě, která to načala, starýmu morousovi BM a jeho třem úžasnejm psům, Ivaně, a některejm dalším. Nemohu nevzpomenout na báječnýho Eduarda, kterej mi zavolal, zrovna když jsem na tom Nuseláku byl. Nechtěl jsem ještě skákat, jenom jsem si to tam byl obhlídnout 😀

         
        • Sendyman

          Srpen 18, 2012 at 21:03

          Ech, sami vidíte, kdy jsem to psal… Takže doufám, že někteří prominou, že jsem je je výčtu vynechal, ale jednu (co, jednu, bylo jich mnoho, ale tuhle bych vypíchnul) důležitou osobu v celém dění nemohu nezmínit. Ano, byla to Witch, která to vlastně nastartovala, postavila se za mě, i když (a nebo právě proto) má pracovní zkušenosti s domácím násilím. S tím souvisí mravenčí práce mnoha dobrovolníků (a některé jsem ani neznal!), kteří dělali rešerše mých příspěvků na RX, zpětně, mnoho měsíců dozadu. Fakticky to sice nebylo k ničemu, Soud to odmítl jako „důkaz“, ale to vědomí, že za mnou stojíte, stálo za to.
          Díky, díky, díky.
          Všem! 🙂

           
          • 747

            Srpen 18, 2012 at 21:42

            Dyk povídám, zmrdi v talárech to sou! 👿

             
            • Sendyman

              Srpen 18, 2012 at 21:54

              No, sakja.
              ZMRDI. A to jsme, mnohdy, z mnoha důvodů, v jejich spárech.
              Co k tomu víc říct?

               
              • 747

                Srpen 18, 2012 at 22:33

                Právě že snad vše je řečeno tím názvem…. a jak vidno ze včerejších zpráv -jsou stejný v Praze jako Brně, Austrálii nebo v Moskvě… 👿

                 

Zanechat Odpověď

 
