RSS

Vosa na pórku a jiné letní laskominy

04 zář

             vosa na pórku…   😛                  koninka na smrkovém dřevě…   😉             motýl na mátě…  😉             a šneci v jeteli….  😆

 
komentářů 27

Posted by on Září 4, 2012 in FBI

 

Vlastnosti:

27 responses to “Vosa na pórku a jiné letní laskominy

  1. oldwomen

    Září 4, 2012 at 22:48

    však babí léto je v rozpuku 😳

     
    • 747

      Září 4, 2012 at 23:07

      …tož ať se pochlapí! 😉

       
  2. JiHei - Fotografie

    Září 5, 2012 at 19:00

    Všechny jsou moc pěkné! Krásné detaily..šneci vypadají skvěle 🙂

     
    • 747

      Září 5, 2012 at 22:24

      Díky, ale na kvalitu Váši snímků se nedohrabu ani náhodou. Takže to berte jen jako foto-vtípky dělané kompaktem obyč mezi prací a prací na zahradě. 😛

       
      • JiHei - Fotografie

        Září 5, 2012 at 22:50

        Kompaktem jsem fotila spoustu let a fotky z něj se mi dodnes líbí. Fotilo to nádherně, všude se to vešlo, nic to nevážilo….Fakt na to ráda vzpomínám.

        A Vaše fotky jsou vždycky pěkný. Ta šnečí se mi fakt moc líbí. Kdyby to nebylo u šneků předem vyloučený, tak když se na tu fotku koukám, tak mi to připadá, jako kdyby ty spodní dva honili toho horního a on se před nima schoval do boudy…protože ten prostřední právě krouhnul zatáčku a toho horního už skoro má…. 😎 Ale šneci a hra na honěnou, to fakt ne. To musím uznat i já, navzdory mojí obrovský fantazii.

         
        • 747

          Září 5, 2012 at 22:57

          😆 Tak jste mi připoměla jednu známou (tak trochu z rodiny) a ta je tak „náměsíčná“, že když jsme se tuhle doma bavili jestli najde nějaké nové zaměstnání, tak ji zlatíčko vyhodnotilo jako kandidáta na hlídání želv v ZOO, ale tož podle mne i na to je dost spavá a pomalá, takže to spíš vidím na hlídání závodních šneků. 😛

           
          • JiHei - Fotografie

            Září 5, 2012 at 23:26

            No jako komentátorka šnečích závodů by byla dost dobrá! A když by se nějakej v zatáčce převrátil, tak by ho jenom šoupla zpátky, přípradně by zajistila ošetření. Třeba šneci i stejně pomalu umírají….takže by to všechno mohla stihnout…. 😉 Teda snad nás tady nečte….já jdu raději spát…. :))

             
  3. Věra

    Září 5, 2012 at 19:34

    Nádherné fotky; no jo, kdo umí, umí… Přemýšlím, která fotka se mi líbí nejvíce. Asi to budou šnečci…

     
    • 747

      Září 5, 2012 at 22:25

      Mně se zdá nejlepší motýl. 🙂

       
  4. vonrammstein

    Září 5, 2012 at 22:38

    Parádní obrázky! Motejla na mátě bych si dal, ale ať je jich aspoň 200, jinak zvostanu hladovej 😀

     
    • 747

      Září 5, 2012 at 22:48

      Nojo, na hlad jsou spíš ti šneci, motýl na mátě je jen takovej „salátek“. 😛 Vítejte opět na síti! 🙂 Dobrý?

       
      • vonrammstein

        Září 6, 2012 at 00:06

        Brýden 🙂 Žiju, zdá se…ale je to teda morda. Skorem nic tu nepoznávám, himl…ale taky skoro nikdo mě, což je dobrý 🙂

         
        • 747

          Září 6, 2012 at 00:37

          Tak hlavně, abyste si uvědomoval všechny výhody a pozitiva, pak to půjde snadněji. A známí jsou někdy lepší fungl noví, než někteří „bejvalí“. 😉

           
          • vonrammstein

            Září 6, 2012 at 11:56

            No tak to sichr!

             
        • Sendyman

          Září 6, 2012 at 02:19

          Nazdar!

          😀 😀 😀

           
          • vonrammstein

            Září 6, 2012 at 11:54

            Zdar! 😀

             
  5. Sendyman

    Září 6, 2012 at 02:45

    Šneci v jeteli…
    Už jste je měli někdy „na talíři“? Já jednou jo (bylo to na jakýsi firemní vánoční večeři, menu dle vlastního výběru. Tak jsem do toho šel.) a byla to vážně laskomina.
    Nedávno je měli na nějakým slevovým portálu, asi tak 10 kousků asi tak za stopade. To byla dobrá cena. Tak jsem si je objednal a zaplatil, že si ten zážitek po letech zopakuju. Pak jsem se dočetl, že tam je šéfkuchařem takovej jeden, co skončil v jedný kuchařský reality šou, kterou jsem dost sledoval, jako druhej, takovej arogantní trouba. Kuchař asi dobrej, ale neunesl finálovou porážku a byl dost trapnej. Jako by nad něj nebylo.
    Tak jsem tam nešel. A na just ne!

    😀 😀 😀

     
    • 747

      Září 6, 2012 at 10:32

      Já raději mořské potvory, todlecto mě vůbec neláká a přitom toho míváme na zahradě na kýble -takže by to nestálo vůbec nic, ale e-e-eh! 😉

       
      • oldwomen

        Září 6, 2012 at 10:52

        Vono taky to šnečí nadělení kuchyňsky připravit je dost onanie…. Bifťour z roštěnce je bifťour z roštěnce. K tomu už žádný jiný maso netřeba. Možná bifťourek ze svíčkový na utření prstů 🙂
        Zpět ke šnekům. Nejvíc rad v časopisech pro paní a dívky z přelomu minulého a předminulého století je „pečlivě vymyj ulity a uschovej… a následují recepisy na falešný šneky – „paštika“ stokrát jinak a stále jemně mletá, ponejvíce z kuřecího. Mimochodem, na zapečené mušle a podobné laskominy v ulitě podávané a hlavně svalovinu mlžů nějak upravující, používaly šetrné hospodyňky mleté rybí maso. Poměr jak na paštiku ze slaviččích jazýčků. Vezmeš jednoho slavíka a jednoho vysloužilýho koně………

         
        • 747

          Září 6, 2012 at 11:47

          Miluju recepty začínající „zbude-li vám půlkilo svíčkové….“ 😛
          Jojo, kdoví, co to Sendymu v těch ulitách tehdá podstrčili, že jo! 😉

           
        • Věra

          Září 6, 2012 at 12:10

          Před mnoha léty mě kamarádka vytáhla do restaurace ke svému známému. Jako zlatý hřeb večera podávali právě šneky a žabí stehýnka. Nad šneky se mi zvedl žaludek a nebyla jsem schopna pozřít ani ždibíček na ochutnání. Zato žabí stehýnka byla výborná. Chlapům by to akorát podráždilo chuťové buňky, jak říká můj muž; ono to bylo takové nic na talíři, ale chutnalo to skvěle.

           
          • 747

            Září 6, 2012 at 12:55

            😯 téda, já nevím, do mně by asi nedostali ani jedno, ani druhé 😛

             
            • Věra

              Září 6, 2012 at 14:09

              Náhodou ta stehýnka nebyla špatná, ale člověk se musí nejprve najíst doma a pak teprve jít pošimrat chuťové buňky do téhle luxusní restaurace. Tak to komentoval můj muž. Ale je fakt, že ani jeden jsme netoužili tenhle gurmánský gáblík opakovat.

               
        • Witch

          Září 7, 2012 at 08:03

          Když se ještě dalo koukat na Novotného, vyjádřil se, že šnečí maso lze nahradit masem z kuřecích žaludků. Tím někdy škádlím své hochy. 🙂 Takže šneky na zahradě chráním pro časy extra nouze, i když patlat se s tím bych tedy nerada. Mimochodem, obyčejná, základní polévka podle Magdalény Dobromily mi vyrazila dech: na litr polévky půl kila hovězího, čtvrt kila kostí, kousek sleziny a jater… Ale to už jsem určitě někomu tady práskla…

           
          • 747

            Září 7, 2012 at 10:47

            jak říkám, nejlepší recepty začínají „…zbude-li vám půlkilo pravé svíčkové..“ případně „kilový humr nebo mísa kaviáru“ 😛

             

Zanechat Odpověď

 
