RSS

Járovo nebo Frantovo?

05 říj

Není adresa jako adresa. Zatímco některé ulice nebo náměstí měly štěstí na hezká jména – snadno zapamatovatelná a i pro cizince dobře vyslovitelná, jiné mají fakt smůlu. Asi nejhorší jsou názvy víceslovné, obsahující datum nebo odkazujicí na nějakou událost. Příšernosti typu: „náměstí SNP, ulice 28. února, ulice lidových milicí, ulice protifašistických bojovníků“ jsou pro uživatele takových adres asi hodně otravné. Zbytečně dlouhé a složité je i vypisování názvu ulice pojmenované celým občanským jménem nějaké osobnosti, zvláště pro cizince jsou pak některá česká jména skoro nevyslovitelná, natož aby si je mohli zapamatovat. Přesto je vášeň v krkolomných názvech tak mocná, že se objevují další a další výpotky, které namísto zjednodušení orientace a komunikace, vše spíše komplikují. Nejnověji se tato úchylnost podepsala na změně názvu letiště v Praze. Namísto krátkého a zažitého Ruzyně, mají Pražáci ode dneška letiště pojmenované po koktavém opilci. Dozajista se brzy vyskytne blb, který bude chtít po někom pojmenovat i to brněnské. Bude nutné rozhodnout která osobnost by partnersky vyhovovala názvu letiště pražského. A protože Jára Cimrman už má v Brně ulici a svou velikostí by význam jeho letiště značně přesáhl Ferovo letisko Venouše Havla, dočkáme se nejspíš názvu „Franta Kocourek Airport Brno“. Taky to byl ožrala, obecní pomrdný a nevzdělaný blb, ze kterého jeho hospodská partička udělala ikonu.  😆

 
komentářů 17

Posted by on Říjen 5, 2012 in OSN

 

Vlastnosti:

17 responses to “Járovo nebo Frantovo?

  1. Věra

    Říjen 5, 2012 at 17:35

    Naprostý souhlas. Přijde mi to nepatřičné a trapné; silně mi to připomíná dobu nedávno minulou. Pokud by po Havlovi chtěli pojmenovat nějaké divadlo, prosím. Ale s tím letištěm to silně přehnali; navíc Havel měl z létání fobii a používal letadlo jen v krajním případě. A vsadím se, že stejně všichni budou dále používat zažitý název Ruzyně, takže celá ta šaškárna bude k ničemu. Jen se pár lidí zviditelnilo….

     
    • 747

      Říjen 5, 2012 at 18:23

      a napakovalo. 😦

      Zajímalo by mě jak dlouho to ještě potrvá, než se bude smět zveřejnit co byl Havel vlastně zač. U Stalina to bylo, myslím, něco přes rok po smrti. U Havla zatím skvěle funguje cenzura pravdoláskařů na ČT i mezi novináři. 😈

       
  2. oldwomen

    Říjen 5, 2012 at 18:45

    Éro, tipuji spíš Airport Rudy Kovanda.

     
    • 747

      Říjen 5, 2012 at 20:19

      Uff, taky jeden takovej „velikán“. 🙄

       
      • oldwomen

        Říjen 5, 2012 at 20:34

        Úplně vidím krůpěje potu, které Vám po přečtení mého návrhu vylítly na čele a i cítím chlad čůrku, co Vám stéká po páteři ke kostrči… 🙂
        Omlouvám se za způsobenou újmu. Ale Rudy je důstojným Vaškovým partnerem. Franta byl o půl příčky vejš. I umnělééécky.
        Jo, tuším, že ještě za Havlova života na defensu byly vzpomínky jednoho vězně svědomí na celou slavnou Chartu a Vaška zejména. Čtyři, pět let zpět. Víc ne.

         
        • 747

          Říjen 5, 2012 at 21:19

          To jo! Jste se trefila ouplně ve všem. Franta – Vašek – Rudy – umělecké prdy! 😆

          Jj, pravdivé informace o Havlovi se najít dají, ale chce to čas pátrat a číst, trpělivost to vše vytřídit a vůbec vůli vědět víc, než se pohodlně nabízí v pravdolákařských bajkách. A mezitím média doslova tlačí do lidí, kteří čas, trpělivost a vůli pídit se po pravdě nemají, ty lživý kecy o morálce, karaktéru a vůbec velikánovi a huměééélcovi. No, hanba pomyslet! :mrgreen:

           
  3. oldwomen

    Říjen 6, 2012 at 12:07

    Tak jo. Vy Vaška a já se přes zimu zaměřím na Bukvici z Měšic. Kurňa, já si snad seženu týdenní záskok a sjedu se kouknout za našima. Z Tábora je to do Měšic….. no jak z Brna do Chrlic 🙂 Že bych i to jeho muzejum vokoukla. Nevíte, prodává se ještě Kinedril? Nebo nějaký jiný antibliťák?

     
  4. 747

    Říjen 6, 2012 at 11:25

    Asi to začnu sbírat:
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Cechokanadan-Jirovec-Havlovy-lzi-mnoho-oci-za-oko-mnoho-zubu-za-zub-vsude-letaji-bomby-a-kseft-se-zbranemi-se-toci-362335

    http://hlavuhore.wordpress.com/2009/12/21/opilec-vaclav-havel-jiri-wolf/

    http://abbartos.wordpress.com/2012/01/31/drsna-kritika-havla-a-charty-disident-wolf-vypravi/

    http://www.macekvbotach.cz/pondelni-glosy-22-12-2014/
    Ostravský spisovatel Břetislav Olšer na svém blogu:

    Dne 13. prosince 1989 došlo ve Valdštejnském paláci k jednání Havlových emisarů se zástupci KSČ, které vedl Vasil Mohorita. Kromě jiného byly projednány tři základní a nejdůležitější cíle; zvolení Václava Havla prezidentem se odehraje za předpokladu, že bude-li zachován status quo na ministerstvu vnitra, ministerstvu obrany a nebudou-li zahájeny žádné politické procesy, nebude též podán žádný návrh na zrušení KSČ… O jednání existuje magnetofonový záznam, který je dobře ukryt, má ho k dispozici i skupina StB kolem Havlova oblíbeného ministerského předsedy Mariána Čalfy.

     
  5. Witch

    Říjen 8, 2012 at 11:11

    Bohužel, blbosti lidské se hráz těžko postaví. Možná by bylo lepší, kdyby lidi místo dodatečného pojmenovávání věnovali víc pozornosti žijícím, včetně oponentury jejich názorům. Jinak ano, Járovi Cimrmanovi bych toho klidně připsala fůry… 😀

     
  6. 747

    Říjen 8, 2012 at 11:37

    Juchůůůů, zadrželi Dalíka!!! To nám ten týden hezky začíná. Zítra by mohli sebrat Topolánka, ve středu Kuenhla a ve čtvrtek třeba Haška se Sobotkou. 😆

     
    • oldwomen

      Říjen 8, 2012 at 15:21

      Ano, již od Ratha by se nechalo říci „pěkný začátek“, ale na příkladě Lajntocha je vidět, že jedna vlaštovička jaro nedělá. A jak se státní zástupce snažil! Leč soudce mařil………
      Heč, mám fotos lebeni. Na cédéčku. Tédy ten kus s čelistmi a lícními dutinami. Se hodí, ne? Kdybych třeba zmizela a po čase se našla stepovlky ohlodaná mrtvola čarodějnice, tak bude mít patolog usnadněnou práci. Zuby vydrží nejdýl 🙂

       
      • 747

        Říjen 8, 2012 at 15:41

        Nezbývá, než doufat, že se občas najde i soudce, kterej nebere. I když, Dalík odsype zlomek nakradeného a hned bude důkazní nouze… 😦

        Pche, to mám už rok! 😆
        A je to pěknej snímek, že jo! Co všechno dneska ti „kováři“ umí!

         
        • oldwomen

          Říjen 8, 2012 at 16:59

          To mi povídejte. Tomu mému jsem říkala, že asi, tam vedle toho mrtvého zubu, mám kaz, protože občas, to je jako kdyby mi někdo oko zevnitř dloubal. Hodinku, dvě, pak týden, měsíc nic a zase totální ochromení celýho člověka pidikouskem hlavy. Poťukal, podíval se svým stoletým (no kecám, ale snímkuje to ještě na film a sestřička vyvolává negativ), zamrmlal, že snímek malý, protože zuby v poho, jestli třeba lícní dutina……
          Jsem si postudovala taky. Když už to mám doma, že jo. 😦 asi mne zítra požene na nervový, Kvůli tikům ne, to ještě zvládám na veřejnosti maskovat 😛 Ono tam, co je to záchvatově bolavý je i jedno ukončení trojklanného nervu. :obzvlášť výživnej šklebík:
          Diagnostické možnosti jsou v současnosti až neuvěřitelné. A i to ostatní, když třeba musím s tělem do servisu na protažení šlauchů a výměnu oleje a tak podobně – nepřeháním. Ze šetrnosti operací a rychlosti hojení jsem unesena. Byla jsem se nechat osnímkovat ve vojenském špitále, co je vojenským špitálem a ničím jiným už od roku 1806. Jak jsem tak šla přes nemocniční nádvoří, tak jsem viděla na dláždění ty dávno mrtvý raněný v boji proti Turkovi a zasažený sarinem a zmasakrovaný prvním tankem…. vyhřívat se na už zubatým sluníčku a v duchu si představila, kolik jich umřelo zbytečně, protože penicilín, kolik jich přišlo o končetiny zbytečně, protože cévní chirurgie a žádný polejvání řezu vřelým olejem ……
          No jo, je před Dušičkami. Královna Kristýna posílá první posly.
          Jo, vymoženosti léčitelů sem i tam, s léčitelem nejraději sedím na barové sesli s panákem long drinku v ruce.

           
          • 747

            Říjen 8, 2012 at 17:35

            A teď si představte jaký možnosti budou za pár let! Tydlecty -buňky kmenový si budeme programovat v papiňáku a uvařej nám celý nový orgány… 🙄 Jen aby se pak taky vůbec někomu podařilo umřít. 😛

             
  7. Sendyman

    Říjen 19, 2012 at 16:43

    He, tak jste mě nasměroval, tohle mi uniklo! 😀
    No, helejte, ožrala jsem. Obecný pomrdný – to nemusí bejt až zas tak moc špatný, nemyslíte (na rovinu, mezi chlapama, co :-D)?
    Akorát s tím „nevzdělaným blbem“ bych mohl mít trošku problém – ouředně mi naměřili IQ 135, což je trošku nadprůměr – i když je mi to plad prtný, anžto mládí před! Já Frantu Kocourka „znám“ už léta, myslím, že pro Brno udělal víc, jak leckterej primátor. Máte vy tam vůbec primátora? Právě jsem se dočetl, že prej tam máte i letiště. 😀 Mám za to, že to ikona je. A domnívám se, že ikon, jakkoliv „uměle“ vytvořených (a Boris Tiger něco dokázal, i když to bylo jen třeba nechat se přejet autem – umíte to Vy, nebo já?), bychom si měli vážit. A propagují naše města. Já, když slyším „Brno“, tak je to F.K. Pak hned Vy! 😀
    Podotýkám, že na Donutila, který ho hodně propaguje, nekoukám. Jenom jsem to zahlíd. To mám z dřívějška. Dneska aby se jeden bál pustit si TV. Hned na něj vyskočí Donutil. Ještě že mám kabelovku, můžu koukat na zvyřátka.
    A s tím Havlem. Víte, není důležitý, jak jsme ho měli, nebo neměli rádi. Hodně naší zemičce pomohl. Zviditelnil ji, a já myslím, že převážně v dobrým. Poznal jsem to v N.Y. V takovým velikým městě se cítíte trochu jako ztracenej. Malej trouba ve velikým městě. A pak někam vlezete, třeba do hospody, řeknete “ Hi, I´m from Czech Republic“.
    A oni nezaberou. Netuší. Jsou to Amíci. Takže vám nezbyde, než to zkusit: Navrátilová, Lendl, Kundera, Jágr, Havel. Masaryk je nebere. Považte, oni zaberou! I na toho Havla.
    Takže já bysem mu byl vděčnej.
    Letiště. Upřímně, je mi to fuk. Ale „Airport Ruzyně“, to je vážně jazykolam pro nějakýho takovýho Malajce, třeba. „Airport Havel“ je zkousnutelnější, myslím. Myslím, že to schůdný je. Ale je mi to jedno. 😉

     
    • Sendyman

      Říjen 19, 2012 at 16:53

      Soráč. „Vpřed“. Já si na tu novou klábosnici prostě nezvyknu, uklepávat se budu furt.
      A kdo to má porád kontrolovat….

       
    • 747

      Říjen 19, 2012 at 20:20

      Tak upřímně, to Frantovo by zase možná až tak nevadilo. 😉 To Venoušovo mi vadí, kvůli vrcholovému pokrytectví, které pro mne Havel představuje. Nejsou to jen svědectví lidí z disentu, že je sobecky okrádal o příspěvky ze zahraničí a sám si žil jak vévoda, ale i to jak se choval jako president – jeho samolibost a bezohlednost, doslova totální nevychovanost. A nakonec je to i fakt, že za presidenta nám ho fakticky vybrala KGB, která jej soudruhům v Praze doporučila jako vhodnou osobu na předání moci. A to jaké pak Havel s komouši logicky vyjednal podmínky (ejejich beztrestnost a ponechání majetků i vlivu), nás ničí dodnes. V zahraničí je známý jen díky masivnímu p.r. své partičky. Kdokoliv, komu by takové oslavování bylo permanenetně prokazováno, by byl ve světě tím jediným, co si tam kdo zapamatuje. A navíc, ve světě o Havlovi skutečně vlastně nic moc neví, znají jen to jméno a žádná fakta. 😉

       

Zanechat Odpověď

 
