RSS

Konec letadla

16 lis

Skončit je někdy jediná možnost. Letadlo taky musí přistát a hrát si nejde donekonečna. Tak je tomu i s hravým letadlem blogerským, které nám teď obletělo blogosféru. Byl to zajímavý a především zábavný řetězový tajfun otázek a odpovědí, který se prohnal mnoha blogy. Doputoval i sem, ale protože neznám dalších jedenáct blogerů, které by bylo možno do hracícho letadla zapojit, tak tady to letadlo nechám přistát. Samozřejmě, že plně a zodpovědně odbavené, takže otázky, které u mě přistály od tokijské domovnice zodpovím a ty své nepošlu dalším blogům, ale položím je vám, kteří sem chodíte za zábavou. Heslo dne je: „poznejme se ještě víc“ a proto, kdo je hravý, ať se zúčastní a napíše o sobě 11 libovolných informací a k tomu odpoví na moje jedenáctero otázek. Kdo by si chtěl hrát ještě víc, může odpovědět i na otázky od tokijské domovnice.  😉

Moje odpovědi na otázky „tokijské domovnice“:
1. Long Island Iced Tea nebo Daiquiri?
jahodové, prosím!  😛

2. Al Pacino nebo Johnny Depp?
Johnny (- může být zastoupen i strejdou Walkerem)  😉

3. Japonsko nebo Korea?
jaký je v tom rozdíl?    😯

4. Nakládaný hermelín nebo utopenci?
fujtabl!!!  Dvojitej.  😈

5. Nejoblíbenější člen jamajského sprinterského týmu?
Jamajský rum  :mrgreen:

6. Dostojevský nebo Tolstoj?
Brr! Rusáci, nebrat.  👿

7. Nejoblíbenější člen Beatles?
Pavel  😉 

8. Jak často lžete?
skoro furt  😆 

9. Jak byste vyřešili konflikt v Sýrii?
sex, chlast a bigbeat   😀

10. Věříte v Ufo?
Jasně, že jo – jak jinak by se sem dostalo moje zlatíčko?  😉

11. Máte rádi puntíky?
Asi jo, s láskou vzpomínám na Punťu a líbilo se mi Punto.  😎

Řekni o sobě 11 věcí:

1.   Jsem na sluneční baterie.
2.   V hospodě se strašně nudím.
3.   Nesnáším blbce.
4.   Miluji zmrzlinu a čokoládu.
5.   Na stará kolena chci žít v Itálii.
6.   Nesnáším tzv. profesionální sportovce.
7.   Neodpouštím nespravedlnost a křivárny.
8.   Nepřepínám radio, když hrají Vondráčkovou nebo Bartošovou, ale okamžitě skočím po vypínači, když hraje např. Buty nebo Kryštof.
9.   Nejraději chodím v teniskách.
10. Baví mě nákupy v hobby marketu.
11. Bojím se výšek.

 A moje jedenáctero otázek, aneb poznejme se důvěrněji, pro ty, kteří se chtějí bavit a pobavit i ostatní:

1.  Skřivan nebo sova?

2.  Na co nejčastěji myslíte?

3.  Co je na vašem protějšku nejvíc sexy?

4.   Za co je váš miláček  „na zabití“?

5.  Oblíbený vtip.

6.  Nejprotivnější herec/ herečka.

7.  Kam byste se chtěli podívat?

8.  Kde jste byli 11. září 2001?

9.  Čeho se opravdu bojíte?

10. Jakého věku se chcete dožít?

11. Máte sepsanou závěť?

 
komentářů 66

Posted by on Listopad 16, 2012 in Uncategorized

 

Vlastnosti:

66 responses to “Konec letadla

  1. 747

    Listopad 16, 2012 at 00:05

    Pište, pište! Zajímáte mně! 😀

     
    • Sendyman

      Listopad 16, 2012 at 07:54

      Koho co, Éro, koho co! 😀

       
  2. oldwomen

    Listopad 16, 2012 at 01:38

    Zcela zjevně sova; březí a nebo jalová?; ani nevím; ještě stále žije; jeden je málo; nevnímám osobu herce; na to jeden život nestačí; smažila jsem šnycle k večeři a balila si plnou polní na měsíční vandr s Holanďany a Brity; to jako mimo srážky s blbcem?, tůhle, vyslovím to a vypustím Běsy; tohle neovlivním, leda bych vlastním přičiněním a rozhodnutím zbaběle…; ne, nemám hmotných statků.
    .
    Já jsem se ještě se svým hravým úkolem nepopasovala. Ale zvrhle jej pošlu na Google. Nemohu se tam proklikat k „seznamu“ blogerů, a vím, že jsou tam kvalitní uprchlíci z íděsu a taky holky šikulky šmodrchalky….. Tak třeba se vynoří z ilegality 🙂
    .
    Jdu zkusit usnout.

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 12:05

      Šikovně jste prokličkovala. 😀

       
  3. ustarnouciblogerinystárnoucí blogerína

    Listopad 16, 2012 at 07:46

    Závěť sepsanou nemám, zato mám přesný scénář mého pohřbu včetně písní… Při zajíždění rakve budou hrát Stouni I Can’t Get No Satisfaction. Aspoň to tu nudu trochu oživí…
    Donedávna jsem si byla jista i hřbitovem, který je na louce pod horami a na rozptylové loučce rostou křemenáči. Teď se mi ale začíná zdát, že mi tam bude zima…

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 11:35

      S těma Stounama to bude velkolepý a nezapomenutelně působivý! 😆

       
    • Sendyman

      Listopad 16, 2012 at 12:16

      Hele, stárnoucí stařenko, to jsme v podstatě na podobný vlně. Eště to nemám tak úplně srovnaný v hlavě, co budou hrát přesně v tý chvíli, až budu zajíždět do pece. Jen vím, že by tam mělo zaznít „Angie“. Ale „Satisfaction“ taky dobrý, Stouny miluju. 🙂

       
      • ustarnouciblogeriny

        Listopad 18, 2012 at 20:27

        Nééé, to už mám JÁ!!!

         
        • 747

          Listopad 19, 2012 at 22:24

          A není to pěkný, když maj různý lidi stejně krásnej funus? 😀

           
          • Sendyman

            Listopad 19, 2012 at 22:28

            😀 😀 😀 Kdyby to tak fungovalo všude…. 😀

             
            • 747

              Listopad 19, 2012 at 22:41

              Jako, že by všem hráli na funuse Stouni?

               
              • Sendyman

                Listopad 20, 2012 at 15:35

                Ale to snad ani né, někomu se přece líbí i Eva s Vaškem, tak ať je jejich ctěná libost. Já se nechám rozptýlit (ještě nevím kam, ale Berounka, nebo Sázava, by se mi líbily. Ale na to je potřeba nějaký povolení od náčelníků našeho vodstva.). Tak třeba na nějaký loučce. Nechci nikoho ani po smrti votravovat a zavazovat. Stačí, když si někdo občas vzpomene. Ale takovej funus u Berounky by mohl bejt pěknej, ne? Ani bych k tomu nepotřeboval honosnej kočár a suitu všemožnejch kmotrů. Stačlio by pár kamarádů a ty Stouni. Reprodukovaný, samozřejmě. Že by jako přijeli osobně, to snad nemůžu ani doufat!

                😀 😀 😀

                 
          • ustarnouciblogeriny

            Listopad 20, 2012 at 06:41

            Vezmu to do své duševní tvůrčí dílny…

             
  4. Sendyman

    Listopad 16, 2012 at 07:53

    😀 Tak jo:
    1. Obojí, jak je zrovna zapotřebí. Ale spíš sova (ta moudrá, pochopitelně 😀 ).
    2. Na Sendy.
    3. Že už není můj protějšek.
    4. Hmmm… A za co není? Bylo by to jednodušší. V podstatě je dobře, že si jeden nemůže jen tak na krámě koupit brokovnici.
    5. To je problém. Mám dva a oba jsou dlouhý. Ale jeden dám a zkrátím ho:
    Jde takhle Pán Bůh po nebi, a nese plnej pytel čuráků. Najednou se mu ten pytel roztrhne a vysypou se na Zem. Chvíli na to kouká, přemejšlí, ale pak si řekne:
    „Ále co, seru na to, sbírat to nebudu, Praha bude tady“.
    Ale ten o kravičkách je taky výživnej! 😀
    6. Bohdalová. Je to velká herečka, umí zahrát cokoliv, od komedie po drama, ale na moje gusto je v ČT přebohdalováno. To samý s Donutilem. Kdeže jsou ty doby, kdy zpíval „Ani tak nehoří…“
    7. Kamkoliv, kde je to zajímací. Tzn. skoro všude. Jih je pěknej a bejvá tam teploučko. Ale Sever mě taky láká svojí drsnou krásou. Takže vím, kam bych se podívat za každou cenu nemusel:
    Do jícnu činný sopky, kdekoliv na světě.
    8. Pamatuju, skoro úplně přesně. Byl jsem pracovně v autě, zrovna nedaleko domova. Bylo úterý, myslím. Hlásili to v rádyju (měl jsem k tomu městu „osobní vztah“, anžto jsem tam dva roky předtím byl a uchvátilo mě – navíc, na WTC jsem se nestihl podívat, nebyl čas).
    Vysral jsem se na práci a mazal domů. Tam byla vyděšená bejvalka s dcerou a čučely na ČT2, která to přebírala. Přepnul jsem na CNN a viděli jsme druhrej atak Live. Myslel jsem, že se poseru.
    Smutný, fakt smutný…
    9. Takzvanejch našich „politiků“. Jeden aby si hlídfal spodky, aby mu je nesebrali.
    10. Takovýho, abych to stačil fyzicky zvládat. Na kapačkách a umělý ledvině skončit nechci.
    11. Nemám. Není co dědit. Byt jsem rovnou napsal na Miilka a těch pár drobností – to už se kluci nějak podělej.

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 11:38

      Tak ta třetí se Vám fakt povedla! 😀

       
      • Sendyman

        Listopad 16, 2012 at 12:18

        To se nepovedlo mně, je to jen život! 😀

         
  5. Věra

    Listopad 16, 2012 at 20:16

    1. Sova
    2. Prodáme ten dům nebo ne?
    3. Nic mě nenapadá
    4. To by bylo strašně dlouhé
    5. Dva rybáři chytí do sítě překrásnou mořskou pannu. Okouzleně ji pozorují; pak ji ten první
    vezme a hodí zpátky do moře.
    Druhý se ptá: „Proč?“
    První řekne: „Jak?“
    6. Oldřich Nový
    7. Izrael, Masada, Nazaret a Betlém
    8. To vím naprosto přesně, ten den byl bratr na operaci se žílami a nervózně jsem celé dopoledne
    čekala, až se ozve. Ozval se až odpoledne a místo toho, aby mi řekl, jak se cítí, jen řekl – pusť si
    televizi…
    9. Takového, jaký mám určený v knize života
    10. Ne

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 20:19

      Fííha! 😀
      No, mám dojem, že nejzajímavější odpovědi jsou tady zatím na otázku č. 3. :mrgreen:
      A proč nemáš ráda Oldu Nového??? 😯 Já mám dojem, že je s ním celkem sranda. Já teda fakt, ale opravdu hodně nesnáším tu pííí… (sorry -nelze jinak) Holubovou! Bože, jak ta mi pije krev jen co se někde objeví ten její vychlastaný rypák. 🙄

       
      • Witch

        Listopad 16, 2012 at 20:27

        To je hluboce oduševnělý čumáček, náááhodou!

         
        • 747

          Listopad 16, 2012 at 20:31

          Śiš!!!! To si děláte perdel? Nebo mě nenápadně směrujete na oční? 😯

           
    • Věra

      Listopad 16, 2012 at 20:39

      Helemese, koukám, že jsem přehlídla devítku – hodně se bojím křiváků a blbců.

       
      • 747

        Listopad 16, 2012 at 21:00

        No, já spíše fanatiků, ale to se nevylučuje, páč to jsou obvykle zároveň taky blbci a často ještě křiváci. 😉

         
  6. Witch

    Listopad 16, 2012 at 20:26

    Jak kdy, kvůli práci holt teď skřivan. Spáááát, válet se… Ruce a nové plavky 😉 Za ruce a volné plavky. Teď zrovna ten prezidentský (Japonec, Američan, Avatar…) Určitě některej, kterýho neznám. Do Česka prosperujícího. Doma. Neštěstí svých milých. Funkčního. Několik, teď pár roků nic, měla bych se nad sebou zamyslet 😉

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 20:30

      Téééda! U Vás mě zaujala jedenáctka a u dvojky to máme dost podobně. 🙂

       
  7. Věra

    Listopad 16, 2012 at 20:31

    No jo, tak na tu třetí otázku se po tolika létech soužití těžko odpovídá, to je tak pro novomanžele. Nového nemám ráda, co si pamatuji, nesnáším tyhle ulízané týpky; a když tak přemýšlím, dávám ti za pravdu, Holubovou taky nemusím. 😀

     
  8. JiHei - Fotografie

    Listopad 16, 2012 at 21:37

    No jejda! To je otázek! 🙂

    1. Skřivan nebo sova? // Skřivan říznutý sovou.

    2. Na co nejčastěji myslíte? // Na hořkou čokoládu.

    3. Co je na vašem protějšku nejvíc sexy? // Na každém protějšku je nejvíc sexy, když miluje svůj protějšek.

    4. Za co je váš miláček “na zabití”? // Na každém miláčkovi se vždycky něco najde.

    5. Oblíbený vtip. // Nemám.

    6. Nejprotivnější herec/ herečka. // Nemůžu mu přijít ani na jméno, ale je to ten mrňavej scientolog.

    7. Kam byste se chtěli podívat? // Severské země.

    8. Kde jste byli 11. září 2001? // Doma. A nevěřícně jsem zírala na televizi.

    9. Čeho se opravdu bojíte? // Čehokoliv špatného, co by se mohlo stát mým blízkým.

    10. Jakého věku se chcete dožít? // Nechci tu být zbytečně dlouho.

    11. Máte sepsanou závěť? // Ne, ale udělám to. A za tyhle otázky Vám odkážu nějakou příšernost!! 😀 😉 😎

     
    • 747

      Listopad 16, 2012 at 21:47

      Jejda – tak to doufám, že doma nemáte paroží nebo dudy! 😆

       
      • JiHei - Fotografie

        Listopad 16, 2012 at 22:01

        No to teda nemám, ale jednou jsem vyhrála v tombole takovou tu úděsnost – jelen ve skoku, jak ho z obou stran rvou psi! 😀 Je to mimořádně příšerný kus „umění“ a jestli ho najdu, tak je jenom Váš! 😎 🙂

         
        • 747

          Listopad 16, 2012 at 22:16

          Aúúúú! Zvrhlé lidové umění. 🙄 Takzvaný „černý Petr“ všech tombol. To teda musel bejt hodně divokej ples. 😀

           
          • JiHei - Fotografie

            Listopad 16, 2012 at 22:31

            No já jsem zdivočela až když jsem viděla tu výhru… 😀 A vzpomínám si..a to jsem viděla poprvé a naposledy mýho tátu pod parou, protože u nás se nikdy nepilo..a to se vraceli s mámou taky z nějakýho plesu, s bráchou jsme z toho měli psinu, protože táta jí měl jak z praku, oba se s mámou řehnili a táta vylovil z kapsy (dvakrát u toho upadnul a furt se smál) taky takovou šílenost z tomboly a byl to bílej andílek a tátu na něm nejvíc zajímala ta holá prdýlka a pořád nám jí ukazoval a hladil jí 🙂 Druhý den se nám velmi vážně omlouval a zároveň jsme museli povinně vyslechout docela rozsáhlou přednášku o škodlivosti alkoholu a jeho nebezpečný návykovosti! 😀 A pak už se u nás nějak na plesy nechodilo… Asi to máma zatrhla 😉

             
            • 747

              Listopad 16, 2012 at 22:37

              Jak to popisujete, tak mi to připomnělo jak nám známí popisovali jak zkoušeli marjánu – suvenýr z Holandska. Řehtali se prej furt jako magoři a hulákali do telefonu, že je to slabý a vůbec to nic nedělá a že jim mladej dovezl jenom nějaký blbý seno. 😛
              Andílek musel bejt kouzelnej. Určitě užitečnější než ten servanej jelen. 😉 Jen si to zkuste, dát někomu na hrob jelena.

               
              • JiHei - Fotografie

                Listopad 16, 2012 at 22:46

                Kdo ví, jaký seno tenkrát pozřelo mé drahé rodičovstvo! 😀 I když – v tý době to absolutně nehrozilo. Ale pobavili nás…pro nás to bylo vzrůšo. Tohle jsme nikdy doma neviděli a bylo nám jasný, že už nikdy neuvidíme. Škoda, že nás máma hned zahnala do pelechů..jsme si to chtěli víc užít 😎

                Trávu jsem nezkoušela nikdy, i když možností byla fůra. Prostě respekt. Vždycky jsem si hned uvědomila, jak těžký je třeba jenom přestat kouřit cigarety. Takže každou další možnost jak propadnout závislosti, jsem s díky odmítala. Závislost na čokoládě si ale chválím – tu nikdy neopustím! 😎

                 
                • 747

                  Listopad 16, 2012 at 23:00

                  Nj, vono se říká, že jakmile máte vypěstovanou jednu skutečnou závislost, je snadnější získat jakoukoliv další. Takže je asi dobře to nepokoušet. Myslím, že čokoška není závislost – to je spíš umění požitku. 😛

                   
              • JiHei - Fotografie

                Listopad 16, 2012 at 22:49

                No – jelena na hrobě jsem ještě neviděla, to je fakt! 😀 Ale děsím se toho, čím zase budou lidi „zdobit“ hroby na Vánoce. Už jsem tam viděla i plastovej ksicht Santy. Za to bych zabíjela.

                 
                • 747

                  Listopad 16, 2012 at 23:03

                  😯 To muselo bejt strašný! A jste si jistá, že to třeba nebyl pokus o uměleckou plastiku podoby zesnulého? Někteří příbuzní můžou mít fakt dost šílené nápady. 😉

                   
                  • JiHei - Fotografie

                    Listopad 16, 2012 at 23:09

                    Nebyl. Hned vedle na dalším hrobě lezl po náhrobku ten mrňavej s pytlem na zádech. No – hned jak tam vypukne to vánoční šílenství, tak Vás budu informovat. Sama jsem zvědavá, co tam lidi vymyslí letos…. :-I A teď jdu do hajan a přeju krásný víkend! 🙂

                     
                    • 747

                      Listopad 16, 2012 at 23:19

                      Šmarjá! 😯 …asi se v době vánoc zajdu podívat na krchov… jestli to už nedorazilo až sem, na Východ. 🙄

                       
  9. Sendyman

    Listopad 17, 2012 at 01:52

    Teda, já marjánku hulil jenom jednou, nebo dvakrát. Ale když to bylo poprvý, tak na to si docela přesně vzpomínám. Čoudil jsem, a nic. Tak jsem to taky pověděl kámošce, která mi to nabídla. A vona, že prej dočkej času, vono se to zlomí. A taky jo. Najednou jako by mi luplo v hlavě, doslova jsem to slyšel, a bylo. Smál jsem se jako debil, ale úplně všemu, cokoliv řekla.
    Jo, jo, lidi málo hulej!

    😀 😀 😀

     
    • Sendyman

      Listopad 17, 2012 at 01:57

      Podotýkám, že to bylo ještě za hlubokýho totáče…

       
    • 747

      Listopad 17, 2012 at 10:09

      😆

       
  10. vonrammstein

    Listopad 20, 2012 at 15:52

    Bych i odpověděl, ale vypíná se mi comp v několikaminutovejch intervalech. Bych nestih. Tak aspoň jedničku: Sova jak barák!

     
    • 747

      Listopad 20, 2012 at 16:19

      Dnes mi to tu taky blbne. Asi korupce na Slunci. Snad se mi podaří aspoň dokončit novej kousek. A třebas mezitím stihnete i zo pár dalších odpovědí… 😛

       
      • vonrammstein

        Listopad 20, 2012 at 16:34

        U mě je to v compu, žel 😦 Většinu věcí si nestihnu ani přečíst, natož zareagovat 😦

         
        • Sendyman

          Listopad 22, 2012 at 22:19

          Tak to budeš mít přehřátou nějakou elektronku, né? 😀

           
  11. zarox21

    Listopad 21, 2012 at 14:03

    Koukám, že jsem málem něco prošvihla, tak zdovolením jestli můžu:
    1. Skřivan.
    2. Na jídlo.
    3. Že to se mnou tak dlouho vydržel 🙂
    4. Není takový! (a nečte to tu :-))
    5. O blondýnách, ale žádný si nepamatuju.
    6. Donutil. A byly doby, kdy se mi zdál úžasný…
    7. Island
    8. V kanceláři a nechápala jsem o čem se to ti Frantíci pořád baví …
    9. Že ňákej megaloman zmáčkne ten červenej knoflík.
    10. Abych si ho ještě uvědomovala.
    11. Ne.

     
    • 747

      Listopad 21, 2012 at 14:12

      😆 -zdá se, že jste tu jedinej skřivánek a dvojkou jste mě vážně potěšila!

       
      • zarox21

        Listopad 22, 2012 at 09:15

        No jo, když se chce člověk pořádně najíst, musí si na to vaření přivstat 😀

         
        • Sendyman

          Listopad 22, 2012 at 10:14

          A to je zajímavý téma! 🙂
          Totiž, když jsem žil s bejvalkou, tak jsem vařil moc rád a kuchyň pro mě byla nejdůležitější část bytu (koneckonců, i „ty věci“ dělat furt v ložnici by byla nuda, na lince to taky jde! 😀 😀 😀 ), proto jsem ji v paneláku proboural s obývákem, aby to tak nějak splynulo. Někdy jsem se i o to vaření hádal, jakože TEĎ já….
          A teď, co žiju ve vlastním bytě, tak je to pryč. Už mě to nebaví, není komu dělat radost, pokud někdo nepřijde na návštěvu, je to „jenom“ každodenní nutnost, protože jíst se musí. Skoro nejím, jentaktak, abych se udržel při životě. Možnosti jsou, lednice i mrazák jsou plný, ale nebaví mě to. Prostě něco vemu, hodím to do kastrolu nebo na pánvičku, šup, šup. Něco sním, něco zamrazím, něco vyhodím.
          Ale ta radost se vytratila….
          Jo, Éro, já jsem skřivan taky. Totiž, kdybych měl pravidelnej život, vstávat v osm a domů chodit v šest, v tak bych byl sova. Ale nedělá mi problém bejt připravenej kdykoliv je potřeba, třeba ve dvě ráno. 😀

           
          • 747

            Listopad 22, 2012 at 10:58

            😆 Tak vy už asi nejste ani skřivan, ani sova, ale kocour -kdy chcete spíte, kdy chcete trajdáte!
            Nj, vaření jen pro sebe je nuda a končí nejčastěji rohlíkem a vlašákem na papíru. 😦 Ale tož zase chlap, kterej umí i vařit, je už skoro neodolatelný, takže nějaká ta degustátorka se vždycky objeví.

            A správně říkáte, že kuchyň má být spojená s obývákem. Výmluvy, že vaření smrdí, vymýšlejí ti, kdo vařit neumí. 😛

             
            • Sendyman

              Listopad 22, 2012 at 12:22

              No jo, to je takovej historickej „omyl“, kterej se zase u nás navrací do správnejch kolejí.
              Kdo kdy měl, nebo aspoň byl na nějaký chalupě, tak ví, že hlavní místnost byla obytná kuchyň, čili sednice, nebo seknice, nebo jak se tomu kde říkalo. Tam se dělo vlastně všechno a kolikrát to bejvala i místnost jediná, protože ostatní měly zabraný zvyřátka, obživa rodu. (He, když naši kupovali někdy v ´65. chalupu, tak byl barák a stodola s maštalí zvlášť. A na stodole byly krásný vyřezávaný trámy, zatímco na baráku obyčejný. Jo, zvyřátka, to bejval pojem…)
              Oddělená kuchyně přišla do módy (teda, panstvo ji mělo vždycky, myslím takovou tu středostavovskou) až někdy v 18-19 století, kdy se díky průmyslový revoluci vzmohl střední stav (kterej ani dřív prakticky neexistoval), začal bydlet v činžácích a měl služku. A služka měla v bytě někde oddělenej pokojíček na přespání, a taky kuchyň. Zatímco „panstvo“ diskutovalo v „salónu“….. To přeci známe z F.L. Věka.
              A takovejch bytů existujou po Praze (a i jinde, popchopitelně) stovky, spíš tisíce. Sám jsem několikrát v takovým pokojíčku pro služku přespával, a co jsem při tom dělal, se mě neptejte! 😀 Pak se toho nějak chytl bolševik, a začal stavět paneláky s oddělenou kuchyní pro lidi, co si služku nemohli dovolit. Volovina.
              A jelikož pro mě bejvalka nikdy nebyla služka, tak jsem tu zeď (kupodivu, i dost proti její vůli) zboural.
              No, dneska už to lidi i architekti pochopili a myslím, že se staví domy převážně s integrovanou kuchyní.

               
              • Sendyman

                Listopad 22, 2012 at 12:27

                Jo, a kdybych si mohl vybrat (a to proti kočkám nic nemám), tak spíš pes, koneckonců jím i jsem, podle čínskýho kalendáře.
                Ten dělá to samý!

                😀 😀 😀

                 
                • 747

                  Listopad 22, 2012 at 14:24

                  To jo, ten náš zrovna chrouní na pelechu za sedačkou. Přišel zamatlanej a znuděnej zvenku, že ho to tam nebaví… Zatímco čičina se tu za celej den neukázala a přijde se až navečer nacpat. Možná i další myšu nám přinese. 😀

                   
              • 747

                Listopad 22, 2012 at 14:26

                Jo! Úplně přesně jste to všecko objasnil. 😀
                Je to tak, když je kuchyně oddělená a máte návštěvu, tak je paní domu v roli služky a návštěvu si ani neužije protože furt odbíhá a někde něco tajně šolíchá, aby pak celá zchvácená nosila a odnášela. A ani ta návštěva si ji neužije. Obvykle to pak skončí tím, že skuteční přátelé lapí v tý mrňavý kuchyni někde v koutě, aby si vůbec s paní domácí splkli. 😉

                 
          • zarox21

            Listopad 22, 2012 at 13:34

            A co si tu radost vrátit prostě tím, že o sebe začnu pečovat a začnu nějakou pochoutkou, kterou se rozmazlím? Vstanu ráno třeba v ty dvě, ukuchtím si luxusní snídani, k ní si dám nějakou povzbuzující četbu. (Třeba tady Helemese :-)( A pak si půjdu zase lehnout 😀

             
            • 747

              Listopad 22, 2012 at 14:25

              Jakože ráno před „Zákrutou“? Takové vstávání mám nejraději! 😀

               
              • zarox21

                Listopad 22, 2012 at 14:33

                Aby ne, je přeci pro sovy typické 😀

                 
                • 747

                  Listopad 22, 2012 at 14:55

                  Tak to sem vlastně skoro skřivan!!! Vstávám o několik hodin(!!!!!) dřív! 😆

                   
        • 747

          Listopad 22, 2012 at 11:02

          Tak to můj děda byl asi velkej labužník… 😉 vstával denně v půlšesté a začal vařit oběd, kterej měl někdy kolem desáté hotovej a pak už jen do půldvanácté netrpělivě hypnotizoval hodinové nožičky, aby se neloudaly a mohlo se už konečně zasednout k obědu. A běda tomu, kdo přišel až v 11:31! :mrgreen:

           
          • zarox21

            Listopad 22, 2012 at 13:36

            Přesně jako moje maminka! Je to v genech!

             
            • Sendyman

              Listopad 22, 2012 at 22:30

              No jo, v genech to bejt může, taky asi nějaký mám, i když nevím po kom. Jak je víc lidí po hromadě, tak se milerád ujímám kuchyňskejch prací. Jak vařičskejch, tak úklidovejch, to mi nevadí. Ale samotnýho mě to moc nebaví. Tím si nestěžuju, uvádím to jako fakt. 🙂

               
              • 747

                Listopad 22, 2012 at 22:38

                To je ovšem velmi vítaná vlastnost! Blbý je, když se nikdo takový v partě nebo domácnosti nevyskytuje. 🙂

                 
                • Sendyman

                  Listopad 22, 2012 at 22:43

                  Jak říkám, nestěžuju si. Sám nevím, jestli bych byl na nějakej novej vztah připravenej…

                   
              • Sendyman

                Listopad 22, 2012 at 22:40

                Já si teď vzpomněl na zabijačky, na který jsem dřív ke tchánovejm jezdil. Spousta skvělý práce (až na zvonkování, to mě moc nebavilo), spousta dobrý bašty. A co si budem povídat, taky chlastu. Vožralí byli všichni, někdo míň, někdo víc. Já spíš za „B“. 😀
                Ale druhej den ráno jsem byl první na nohou, zatopil, dal vodu na kafe na plotnu, uklidil ten bordel a čekal, až se ostatní zmátořej!

                😀 😀 😀

                 
  12. sluníčko

    Listopad 22, 2012 at 20:43

    Dlouho jsem se tak dobře nenasmála jako tomuhle „testu“. Napadlo mě, že by se takhle mohl „lustrovat“ každý, kdo by sem chtěl napsat nějaký příspěvek. Takže Sendy je už prolustrovaný, jen nevím, jestli bych i já prošla přes vstupní test, takže tedy nevím nevím, jestli by to bylo nakonec rozumné……

     
    • 747

      Listopad 22, 2012 at 21:57

      Ale jo, tady jsou všichni tolerantní a maj smysl pro humor. Takže klidně na ty otázky odpověz. 😀

       
    • Sendyman

      Listopad 22, 2012 at 22:22

      Ne ne, Sluníčková, jen se do toho dejte! Nalhat tam stejně můžete, co chcete, tady nejste na detektoru!

      😀 😀 😀

       

Zanechat Odpověď

 
