RSS

Přej a bude ti přáno

25 pro

aneb naše obzvlášť dobře vypečené pé-efffky…

od SendymanaPF 2013od Witch  Witch1od JitkyDSC09370 (2)od Vanilky vánočníprani2012

od 747PF 2013od lucasty   Almaod Pevalapf2013_01_ja

od Sedláka PF 2013

od Alibaba14pfkood ZaroxPF13od Vanilky -novoročnípeefka2013

 
komentářů 106

Posted by on Prosinec 25, 2012 in CIA

 

Vlastnosti:

106 responses to “Přej a bude ti přáno

  1. Sendyman

    Prosinec 25, 2012 at 07:21

    No vida!
    A Vy byste si to štosoval doma, ani byste nám nenechal se pokochat. Doufám, že se to bude utěšeně rozrůstat! 😀

     
    • Sendyman

      Prosinec 25, 2012 at 07:39

      Líbí se mi, že je to zatím, zdá se, „domácí“ tvorba, žádný stažený voloviny z internetu a tak.
      I když, u Vanilky si tím nejsem tak úplně jistej (teda, že to nafotila sama, to jo, ale jestli je to její „domácí“ 😀 ). Je to světoběžnice a bůhvíjakou cizí chalupu mohla nafotit. Ale je krásná… 🙂

       
      • 747

        Prosinec 25, 2012 at 10:59

        Jo taky se mi víc líbí ty, který si lidi vymyslejí a udělají sami – jsou osobitější, než to, co masově obíhá po netu. 😀

         
  2. JiHei - Fotografie

    Prosinec 25, 2012 at 09:55

    Moc pěkný péefka, líbí se mi všechny.

     
  3. Witch

    Prosinec 25, 2012 at 13:54

    Dobře jste to vykoumal! Pro ostatní: nejdřív jsem omylem rozeslala foto bez textu, potom to zase něšlo Érovi nasadit, tak to opsal… Já s těmi obrázky moc dobře neumím, jak se mi to štosuje v různých formátech, tak se s některými nedá skoro nic dělat, mám starou mašinku…

     
    • 747

      Prosinec 25, 2012 at 14:05

      Nj, ale zároveň se musím omluvit za chybičky, které ve Vaší předloze nebyly. 😦
      Ovšem podstatné je zachováno: duch sdělení. 😀

       
    • Sendyman

      Prosinec 25, 2012 at 14:12

      A to máte jedno, milá Witch! 😀
      Však on se s tím „náš“ milej internetovej guru Éro nějak popasuje!
      A neříkejte mi, že byly doby, kdy jsem měl jinýho gurua. Však i na starší kolena se člověk může vyvíjet a brát rozum!

      😀 😀 😀
      I Vám, Vašim lidem a zvyřátkům jen to nejlepčejší. 🙂

       
      • 747

        Prosinec 25, 2012 at 15:03

        Ale toš! nepřehánějte. 😈 Dovolím si připodotknout, že guru je docela jiná kategorie, zatímco já sem tu jen něco jako provozní zábavního podniku. 😉

         
        • Sendyman

          Prosinec 25, 2012 at 15:04

          Nene! Pro mě jste GURU a basta! 😀

           
          • 747

            Prosinec 25, 2012 at 15:13

            To snad jedině kdyby to mělo znamenat Generál Udatné Rumové Unie! :mrgreen:

             
          • Sendyman

            Prosinec 25, 2012 at 15:15

            A abych Vám to vysvětlil. Já vím, že Witch měla svůj blog dřív, Poochová taky. I Ramštajn má svůj blog, jak víme, i mnozí další, o jednom ani nemluvě. Ale já jsem jenom vobyčejnej muskej, takže, jak jistě víte 😀 , nestíhám víc, než jednu věc najednou. To já tam k nim občas nakouknu, to ne, že ne – ale nestíhám komunikovat, to si chlap přece nemůže pamatovat, kde co plácnul. A tady a od Vás jsem dostal pjekný osobní pozvání, tak jsem se tu zabydlel, ostatní prominou. Takže jsem tu „doma“ a tím pádem, jelikož se o to tak hezky staráte, jste můj internetovej guru! 😀
            To je celý, tak to prostě je. Já bych na to tu píli neměl….

             
            • Sendyman

              Prosinec 25, 2012 at 15:52

              Ješiš! Já zapomněl jmenovitě na Stařenky – snad mi prominou! 😉

               
            • 747

              Prosinec 25, 2012 at 16:08

              JJ, je kolem nás spousta zajímavýho blogovýho počtení. Zrovna dnes jsme si na tohle téma doma říkali, že jako novináři si o sobě často myslí kdovíco a zatím jsou někteří lidi úplně jiných profesí, jejichž články jsou mnohem kvalitnější čtení, než co dnes publikuje třeba RX. Já raději nebudu vyjmenovávat ty, který by podle mýho, mohli z fleku psát pro noviny nebo časopisy, páč je jich víc a nechci ve výčtu na někoho zapomenout. Vámi zmínění mezi ně bezpochyby patří.

               
              • Sendyman

                Prosinec 25, 2012 at 16:21

                To mi povídejte…
                O obsahu nemluvě, ale ta gramaťyka a všeobecnej rozhled, jeden by zaplakal. A to si říkaj „sedmá velmoc“. A ruku na srdce, taky jí jsou. Jak dokážou oblbnout některý lidi…
                Zrovna dneska ráno jsem četl sloupek JXD. A ten vůl tam napsal, že má na hrbu 48 křížků. Takže je mu 480, asi. Neví, která bije, a takovýhle voblbujou národ…
                Smutný, fakt smutný.

                 
                • 747

                  Prosinec 25, 2012 at 17:38

                  Jo, voblbujou a – přesně jak říkáte – mají obrovskou moc protože manipulují s davem a názory lidí. Takže média nám vyberou presidenta a ne, že lidi. Lidi jsou většinově blbí a snadno si nechají vypláchnout hlavu líbivýma kecama, jinak by totiž takoví zmrdi jako Diensbier, Fischer nebo psycho Franz s nánou Ficherovou vůbec neměli šanci. 👿

                   
            • dayana

              Prosinec 27, 2012 at 22:13

              vám jsem Sendy nic neposlala, páč jsem cestou nějak poztrácela mail, tak se omlouvám a jako by se stalo ;)..
              jo máte recht, pokoušela jsem se o blog několikrát a nějak to nedopadlo, většinou byl problém ve mě, nestíhám, nepečuju, a to jsem si myslela kolik budu mít času, ale nevzdávám to, i když je to jen koutisko, je tam cosi, co tady ne, víc neřeším 🙂

               
              • Sendyman

                Prosinec 28, 2012 at 05:25

                Jejda, tohle mi uniklo! Však si z toho, Vanilko, nic nedělejte, já Vám taky nic neposlal.
                Vyčůraně jsem zneužil Éra – poslal jsem to jemu, on to tu vylepil a já mám po starostech, na koho jsem zapomněl.
                Je to tady pro všechny a kdo chce, ten si to najde!

                 
  4. 747

    Prosinec 25, 2012 at 17:54

    Šmarjá viděli ste todle? To je prča! Bohužel, smutně pravdivá. 😆

     
    • Sendyman

      Prosinec 25, 2012 at 18:36

      Jj, to znám! 😀 Viděl jsem to někdy zkraje tejdna. To je vážně nářez! 😀
      Na tuhle jedinou scénu bylo naroubovanejch spousta vtipnejch a aktuálních hlášek.

       
      • Sendyman

        Prosinec 25, 2012 at 18:40

        Kristovanoho, komentář prej čeká na schválení. Tak nevím, Éro – jste za tím Vy :-D, nebo Mossad, nebo židobolševicko zednářský spiknutí?

        😀 😀 😀

         
        • Sendyman

          Prosinec 25, 2012 at 18:42

          A zase to čeká na schválení. Co se to, šmarjápanno, děje?
          Konec světa se blíží!

           
          • Sendyman

            Prosinec 25, 2012 at 18:43

            Dobrý den.

             
            • Sendyman

              Prosinec 25, 2012 at 18:47

              Tak i tohle čeká na schválení? A kde je Sendynčina rozjívená tlama? Tak to se jdu radši posrat.
              Teda Éro, fakt by mě zajímalo, co jsem kde udělal blbě… :-DF

               
              • Sendyman

                Prosinec 25, 2012 at 18:57

                Aha, už vím. Nějak jsem se uklepl a nevím jak, ale do adresy se mi vloudilo „d“ – „dSendyman“ a tak dál.
                A v tu ránu jsem tu byl „novej“.
                Takže znova:
                Tu scénku znám, viděl jsem ji zkraje tejdna. Je výborná. A navíc vděčná, protože na těchhle pár minut z celýho filmu je na Troubě spousta různejch veselejch storek. 🙂 Vůdce by se divil!

                😀 😀 😀

                 
                • 747

                  Prosinec 25, 2012 at 20:18

                  Tak! 😀
                  No, aspoň vidíte jak málo stačí, aby bylo všechno jinak. Hodíte si před jméno D a je z Vás někdo jinej a já se nestačím divit a … schvalovat. 😛

                   
            • lucasta10

              Prosinec 25, 2012 at 22:15

              Dobrý den. A Vy jste kerej? 😀 😀

               
              • Sendyman

                Prosinec 26, 2012 at 02:41

                Nj, furt jsem to já – d´Artagnanovi to procházelo a prochází, ale já holt nejsem urozenej, tak mi to neprošlo. WP není blbej! 😀

                 
  5. Witch

    Prosinec 25, 2012 at 18:09

    Dneska jeden mail obrátil mou pozornost na pohádku, co mi visí na Koštěti. Přečetla jsem si ji a nevím, není-li to spíš horor. Až se vám bude chtít mít těžko z naší politické současnosti, dejte si, Až se mi zatočila hlava, jak je trpká. To jsem ale měla chandru… http://koste.unas.cz/?file=clanky&i=529&c=5 Fakt by to tady ani satanáš nevylepšil. Ještě, že pohádky končívají dobře. 😉

     
    • Sendyman

      Prosinec 25, 2012 at 18:28

      Zvlášť ty ruský. Takovýho geroje my nemáme, jen Hloupýho Honzu.
      Tisíc hlav leží nalevo, tisíc hlav napravo. Stačí jen máchnout šavlí. 🙂

       
  6. ustarnouciblogeriny

    Prosinec 25, 2012 at 19:08

    Jedno pééfko hezčí než druhé!

     
  7. lucasta10

    Prosinec 25, 2012 at 22:18

    Éro, děkuju za úpravu a fofrové vystavení PF, je moje první v životě 😀

     
    • JiHei - Fotografie

      Prosinec 25, 2012 at 22:24

      A je moc pěkné! Letošní Vánoce nemám ani trochu veselé, ale ten Váš psík mě rozesmál 🙂 Je to roztomilost sama! A péefko se Vám moc povedlo! 🙂

       
      • lucasta10

        Prosinec 25, 2012 at 23:06

        To mě mrzí, tak snad budete mít ty příští veselejší 🙂 Děkuju za pochvalu, opravdu to moc potěší 🙂

         
      • 747

        Prosinec 25, 2012 at 23:07

        Že jo?! Kdybychom soutěžili o nejmilejší péefko, tak tohle je nadějná star! Moc se mi líbí jak obrázek, tak text. 🙂

         
        • JiHei - Fotografie

          Prosinec 26, 2012 at 00:05

          Přesně tak! 🙂

           
        • lucasta10

          Prosinec 26, 2012 at 00:52

          Jé, to děkuju za uznání 🙂 V případě výhry bych klidně zaslala číslo svýho účtu 😀 😀 😀 Vždycky říkám, že momentky, hlavně u psů, jsou nejlepší 😀 Přeju dobrou noc a ještě jednou díky 🙂

           
          • Sendyman

            Prosinec 26, 2012 at 03:00

            Nádherná čubina (a černá, to je spousta kladnejch bodů! 😀 ). A vyfocená taky nádherně. Úplně vidím, jak jí to šrotuje v hlavě, kam tu zatracenou kost vlastně zahrabala! 😀

             
            • lucasta10

              Prosinec 26, 2012 at 19:48

              Sendy, neprodali ti u tý pumpy nějakej neokolkovanej Fernet? Almička je totiž čokoládově hnědá 😀 😀 Jinak děkuju taky za pochvalu 🙂

               
              • Sendyman

                Prosinec 26, 2012 at 20:38

                Ne, to ne, 😀
                Ale abys to pochopila, tak mi „odešel“ monitor. Červená vzala dráhu nevím kam.
                Tím pádem se mi zobrazuje úplně blbě barevně úplně všechno.Na obyčejný čtení to stačí.
                Pravda, občas si to hodím na TV a je to v cajku, ale s Almičkou jsem to ještě nkdy neudělal, takže ji mám za černou.
                Mea Culpa, mea maxima Culpa. 😦

                😀 😀 😀

                 
                • Sendyman

                  Prosinec 26, 2012 at 20:58

                  No jo, teď jsem si ji hodil na telku a nekecáš. Vona je fakt hnědá!

                  😀 😀 😀

                   
                  • lucasta10

                    Prosinec 26, 2012 at 22:58

                    Tsss, jasně, že je hnědá, tak vím, co mám doma (teda co se týká psa) 😀 😀 😀 Miluju hnědý labíky, i když už jsem taky slyšela, že mám doma pitbula 😀

                     
      • Witch

        Prosinec 26, 2012 at 09:43

        Milá JiHei, ony ty Vánoce vlastně nikdy nejsou moc o veselí. Ale dá se pustit Na stojáka a potom to ujde. Hlavní je přežít a zvládnout všechny maléry, co se, potvory hnusný, k člověkovi přitulí zrovna touhle dobou 😦 Mimochodem, naskládala jsem knížky na místo (prokapával strop) a ono to zase zvlhlo. To bude vysychat dlóóóuho. To byl pokoj hotový… Nedostala jsem se nikam nakoupit, ač jsem k tomu dohodnutému datu (všechno si sepiš, můžeme tam zajet jen a jen tehdy) směřovala dokup naplánovaných dárků. Holt nebyly, no. Jen ty drobné, legrační. Prdlo auto a pak bylo utahané a vrčivé mužstvo. No a tak podobně. Bejt normální ženská, tak jsem řvala jak tygr denně poslední 2 týdny. Ale já ne, já přitom ještě psala písemku a tak. Co se podělalo, to se dodělalo. Ale jinak jsme zdraví, zaplaťpánbu. Takové pěkné, normální Vánoce to byly. 😉 Ufff. Ať se Vám daří líp!

         
        • JiHei - Fotografie

          Prosinec 26, 2012 at 10:35

          Děkuju, milá Witch. Snad se všechno zlepší. Právě toho zdraví teď potřebuje moje rodina nejvíc. Ale nechci o tom mluvit, všichni si hezky užívejte Vánoc a mějte se moc pěkně!

           
          • 747

            Prosinec 26, 2012 at 10:55

            NJ, nepříjemný je, že kvůli vánočnímu blbnutí se každá lidská starost jeví ještě trochu větší, než by se zdála jindy. Vánoce jsou takový zvětšovací sklo na všechny trable. Ještě že netrvají dlouho. Ani vánoce, ani většina trápení. 😀

             
            • Sendyman

              Prosinec 26, 2012 at 12:59

              Já teda nemyslím, že bych na Vánoce nějak extra blbnul – ani dřív, ani teď. Ale pravda je, že mě dost berou. Abych tak řekl, tak daleko víc po tý duchovní, než po materiální stránce.
              Stejská se mi, to ne, že ne. Bejvalku s vypečenou dcerou jsem vcelku s radostí „oželel“, ale po čubině se mi stejská.
              Takže až někdo uvidíte v Řepích a přilehlým okolí takovýho magora, postaršího pobudu, jak se vrhá na cizí psy, tak se neděste.
              To jsem já!

              😀 😀 😀

              Jo, Éro, máte recht. Eštěže netrvají dlouho, chválabohu už jsou za náma, jinak by se jeden musel uvázat na mašli! 😀
              Radši jdu na pivo.

               
              • Sendyman

                Prosinec 26, 2012 at 13:14

                Ješiš! 😀
                Aby nevznikl mylnej dojem – já se na ně vrhám, ale nežeru je, já se s nima muckuju!

                😀 😀 😀

                 
              • lucasta10

                Prosinec 26, 2012 at 19:56

                Já mám vánoce ráda a chápu, že samota v tomto období není ideální. Osobně bych pozvala klidně kamarády, zamlada jsme to tak dělali a bylo to bezva, než se uzavírat jen v rodinném kruhu, ten někdy stojí zaprd. Sendy, myslela jsem právě, že můžeš bejt u dcery, já např. trávím poslední čtyři roky s manželem, dítětem a maminou, ta má manželství s mým nevlastním otcem naprd, takže bych ji samotnou na svátky nenechala. Ale někdo bere Vánoce, že nejsou nic zvláštního, já jsem hold sentimentální stará konzerva 😀

                 
                • Sendyman

                  Prosinec 27, 2012 at 02:14

                  Krutibrko, žencká nešťastná! 😀
                  HOLT! ! HolD je blbě, to je „pocta“, už se to tu kdysi a kdesi v přilehlým okolí řešilo.

                  Já bych u dcery rád, ale nejde to. Zahodila svůj vlastní rozum a naroubovala si ten maminčin. A maminka je paranoik.
                  Ale je to složitý, ani já nejsem bez viny.
                  Sakja! Když se na to podívám zpětně, tak jsem měl v rukách skoro úplně všechno, co si jeden mohl přát. A skoro úplně všechno jsem posjal!
                  Já právě Vánoce beru jako něco extra, proto mám vždycky takovou chandru. Ale vono to přejde! 😀

                   
                  • lucasta10

                    Prosinec 27, 2012 at 14:50

                    Tak Sendy promiň, jestli jsem se tě nějak dotkla, tím, že se o tom normálně bavíš, tak jsem to jen konstatovala…každej má nějakýho kostlivce, já mám život hozenej úplně jinak díky dítěti, ale holt to beru jak to je, i když je to někdy dost těžký. Já bych zase tátu brala, ale po rozvodu, když mi byly dva roky usoudil, že mu moje matka strašně ukřivdila a od tý doby ho nezajímám, takže všude je něco. A sama jsem poznala, že cizí jsou někdy mnohem lepší než vlastní rodina. Ale už nechám toho mudrování.. 😀

                     
                    • Sendyman

                      Prosinec 27, 2012 at 19:53

                      Nedotkla. Kdybych nechtěl, tak o tom nemluvím. A to ještě nevíš věcí, možná by ses se mnou ani nebavila!

                      😀 😀 😀

                       
                    • lucasta10

                      Prosinec 27, 2012 at 21:47

                      Ale jdi, přeháníš.. Nebo jsi 20x soudně trestaný, momentálně na útěku a ohrožující mravní výchovu? 😀 😀

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 28, 2012 at 05:52

                      20x zrovna ne, ale… Jednou jo. Stejně to tu všichni starý známý věděj, tak ať jsi v obraze i Ty.
                      Jsem totiž státem uznanej domácí násilník. Sice „jen“ na podmínku, ale i tak mě to vzalo…
                      A už vůbec tomu nerozumím. Někdy se holt dějou věci, co jdou mimo mě. A hodně lidí z tohohle (a dřív jinejch, spřátelenejch blogů) blogu mi pomohlo z toho všeho ven.
                      Proto se tu držím zuby nehty, něco jako klíště! 😀
                      Už je to vyřešený, zdá se, a bude klid. Zaplať Přírodo. Ale Kapitola to byla fakt hustá.

                       
                    • lucasta10

                      Prosinec 28, 2012 at 13:28

                      Chápu, někdy se to tak stane, hlavně že to máš za sebou. A pokud teda ti to nevadí, tak s tebou budu mluvit dál 😀 😀

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 28, 2012 at 16:14

                      Myslím, že… NEVADÍ! :mrgreen:

                       
  8. 747

    Prosinec 26, 2012 at 21:18

    Nu, podle našich aktuálních péefek je vidět, že nejvíc příjemných věcí máme spojených s nějakými chlupáči. 😀 Na tý naší je sice Prd s Andulkou až někde za zatáčkou (mimo záběr), ale to tušení chlupů tam stejně je. 😛

     
    • lucasta10

      Prosinec 26, 2012 at 23:01

      Celý 4 roky jsem přemýšlela nad psem, než jsem se odhodlala, nakonec jsem si vzala poslední hnědou holčičku (a to se prý poslední štěně nemá brát), 14 dní jsem litovala, že jsem si pořídila psa, teď je to úžasný stvoření, bez kterýho si den už neumím představit. Máme ještě chameleona a kdyby nás nekousal, byl by taky fajn 😀 😀 prostě se zvířatama je to fakt nejlepší 😀

       
      • 747

        Prosinec 27, 2012 at 00:07

        Je krásná a podle toho, jak o ní mluvíte, je jasné, že je to 100% mazel. 😀

         
        • lucasta10

          Prosinec 27, 2012 at 01:48

          Ona je typický labík, společenský hrom do police 😀 😀 A Váš Prdeček je taky určitě mazel, pokud se pesan má dobře, je to vidět i na jeho chování.:)

           
      • Sendyman

        Prosinec 27, 2012 at 02:26

        Sendy byla taky poslední, však jsem to psal. A byla (je) naprosto jedinečná!
        Já budu asi vážně ujetej, měli by mě za úsvitu zastřelit. Já mám lidi rád, mám mezi nima i pár dobrejch kamarádů, na který je spoleh, ale na ty chlupáče jsem vážně nekřesťansky vysazenej…

         
        • alibaba14

          Prosinec 27, 2012 at 12:56

          Sendy a proč si vlastně nepořídíš druhého psa, nemusel by ses muckovat z cizíma a přibyl by na světě další šťastný hafan?

           
          • Sendyman

            Prosinec 27, 2012 at 13:38

            No, to je jednoduchý, až triviální. Žiju sám a nemohl bych se o něj postarat, mám příliš neurovnanej život. Lásku by dostal, tý mám pro psy na rozdávání, ale taky by se mohlo stát, že by byl celej den doma zavřenej, bez možnosti propuštění na aspoň krátkou procházku.
            A to si na hrb nevezmu, na to mám ty chlupatý bestie až příliš rád…
            Je pravda, že na to myslím, kudy chodím. Ale nejde to, na to jsem (ještě pořád) příliš zodpovědnej.

             
            • Sendyman

              Prosinec 27, 2012 at 13:50

              Je taky pravda, že by se to zařídit dalo, i tak to funguje, znám to. Pořídit si nějakou zmenšeninu a naučit ji doma na kočkolit, ani by nemusela vědět, že za dveřma existuje nějakej jinej svět – travička, rybník, jiný psi a tak. Myslím, že i tak by byla svým způsobem šťastná.
              Ale na to nejsem stavěnej.
              A navíc, pokud se jednou zadaří (a já pořád doufám, že jo), tak to bude zase černá anglická kokršpanělí holka. A ta potřebuje sakra pořádnej výběh…

               
              • lucasta10

                Prosinec 27, 2012 at 14:57

                Takhle to má moje stará sousedka, má čivavu, naučila ji se vyčůrat na hadr doma, když nemá možnost jít s ní ven, protože jí někdy strašně bolí noha, čubina je zvyklá a zdá se spokojená. Ale nebyla nikdy mezi psy, takže na ně vrčí, není socializovaná a když jde náhodou s ní ven, tak jí někdy i zdrhne, protože nemá moc možností lítat. Určitě lepší, než když je pes třeba v útulku, ale protože já mám ráda větší psy, ty prostě výběh potřebují i nějaké to občasné psí hraní. Takže v tomhle s tebou souhlasím.

                 
                • Sendyman

                  Prosinec 27, 2012 at 16:15

                  To je právě ten problém, co mi moc nesedí. Pes si zvykne na všechno, i na tejrání, když na to přijde a má za páníčka debila. Když nezná nic jinýho, tak to bere tak, že tak to prostě je. Je to „jenom“ pes, má na to stavěnej mozek, na nic víc. Na nějaký přemejšlení „co by kdyby“ prostě nemá. A to navíc je na nás, na lidech.
                  A pokud na to nebudu mít – časově, materiálně i mentálně, tak si psa pořizovat nebudu, i kdybych nevímjak (a to já bych zase jo) chtěl.
                  Já chci, aby byl, co nejvíc to jde, „svobodnej“. Jinak to nemá cenu. Takže asi tak.

                   
                • Sendyman

                  Prosinec 27, 2012 at 16:57

                  Tak nějak to trošku znám. Mám kamaráda z dětství. Byl stiženej dětskou obrnou, tak jsme se mu, jak to děti uměj, trošku vysmívali. Jednou mi dal (bylo mi asi 10) parádně na držku, protože jsem jako zdravej myslel, že mu uteču, ale neutekl jsem.
                  Je o něco starší než já, asi tak o 6 let. A dostal k Vánocům boxera (debilní dárek pro v podstatě nemohoucího). To zvíře se nedostalo pořádně ven, o nějaký socializaci ani nemluvě. Jo, měl k dispozici zahrádku, ale byl tam zoufale sám a prostor taky nic moc. V tý době jsem se tam, „domů“ , zase na čas přistěhoval. Stejskalo se mi po čubině, takže se stal takovým „náhradníkem“. Bral jsem ho na dlouhý procházky, seznamoval s lidma a psama, učil ho plavat a tak. Úžasnej kluk, kdyby tak neslintal! 😀 Náramně rychle se učil a byl do toho celej dychtivej. Jedním slovem Mazel, úžasnej.
                  Éro tady před časem vyvěsil odkaz na článeček, co jsem o něm napsal. Ale nechce se mi to hledat.
                  Jenomže pak jsem se zase odstěhoval pryč a Venda zůstal zase sám s páníčkem. Co tak můžu soudit podle dřívějších zkušeností, tak mu devastuje byt a oba jsou nasraný…

                   
                  • lucasta10

                    Prosinec 27, 2012 at 18:22

                    Já když si Almičku brala, věděla jsem o psech skoro kulový, sice jsme měli předtím pudlíka, ale ten byl spíš maminy. Tak jsem četla, sbírala informace a hned jak jsem ji měla tak jsem začala s výcvikem, fungovala zpočátku na pamlsky a do 9 měsíců byla odvolatelná odevšad. Pak přišla puberta, hárání a začalo to, neposlouchala, kravila, no hrůza, některý procházky byly pro mě zkouška nervů, přesto jsem ji nechávala hodně na volno, aby si zvykla a já se s ní začívala sžívat. Doteď není stoprocentní, občas zdrhne za psem nebo k lidem, ale vím, co od ní můžu čekat a na volno se nebojím ji mít. Jenže spoustu lidí hned odradí, že pes je najednou přestane poslouchat, tak místo, aby vydrželi, mají ho věčně na vodítku a bojí se ho pustit, což je chyba. Nebo mají psa na volno a křičí na mě, ať si svýho chytím, že se jejich pes pere, no to je něco pro mě. 😀 Bohužel hodně lidí si koupí roztomilý štěňátko, který rychle vyroste v puberťáka a najednou co s ním..je mi líto psů, nemůžou za to, že mají někdy blbý pány.

                     
                    • Sendyman

                      Prosinec 27, 2012 at 18:36

                      Přesně. Já to tam psal – byli jsme s Vendou na bělohorský pláni, rekonstrukce bělohorský bitvy. Byl skvělej, rámusu si nevšímal, jenom se chtěl bratřit, což se mu vcelku dařilo. Najednou si vyhlídnul takovýho pěknýho vlčáka a mazal k němu. Ale ouha. Panička ho měla na vodítku a s náhubkem. Bejval by si hrál, tím jsem si skoro jistej, ale nemohl. Venda chvíli blbě čučel, motal se okolo a tak. Taky by si hrál.
                      A baba začala řvát, že mám nevychovanýho psa, ať je nevotravuje. Tak jsem písknul a Venda byl v cuku letu u mě. Tak kdo měl nevychovanýho psa?

                       
            • lucasta10

              Prosinec 27, 2012 at 14:51

              No tak když budeš vědět, že by byl sám doma, tak mi ho dáš na hlídání a Almička si bude mít s kým hrát. 😀 😀

               
              • Sendyman

                Prosinec 27, 2012 at 16:17

                A kdo bude hlídat mě? 😀

                 
                • lucasta10

                  Prosinec 27, 2012 at 16:48

                  No to nevím, o tom jsi nepsal 😀 Tak ty se ohlídáš sám ne? Já beru jen psy 😀 😀

                   
                  • Sendyman

                    Prosinec 27, 2012 at 17:03

                    A to je blbý. Já jsem jen těžko uhlídatelnej. A samospráva v tomhle případě vůbec, ale vopravdu vůbec nefunguje!

                    😀 😀 😀

                     
                    • lucasta10

                      Prosinec 27, 2012 at 18:13

                      To je blbý, nicméně oproti psovi se dokážeš vyvenčit sám a nepotřebuješ hlídání ne? 😀 😀 Navíc vaříš, žehlíš, tak se nějaká panička určitě najde 😀 😀

                       
                    • alibaba14

                      Prosinec 27, 2012 at 18:43

                      Zodpovědný a těžko uhlídatelný je nějaká divná kombinace, ještě ani samospráva nefunguje, Sendy asi budeš muset Luďku pořádně uplatit? 😛

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 27, 2012 at 18:43

                      A to je právě to, čím si nejsem až tak úplně jistej. Leccos zvládnu, to je fakt. Ale žádná selanka to není a potencionální paničky předem lituju! 😀

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 27, 2012 at 18:49

                      Alibabo, vono je to složitější. To já zodpovědnej jsem – vůči psům, protože za ně zodpovědný prostě jsme, ať se nám to líbí, nebo nelíbí. A jestli se na to necejtíme, tak bysme na psa neměli mít nárok, v jejich i našem zájmu.
                      Ale já jsem něco jinýho! 😀

                       
                    • lucasta10

                      Prosinec 27, 2012 at 20:03

                      Ali, jak jsi tu Sendyho tak hezky popsala, tak to vypadá na nějakou diagnózu ne? 😀 😀

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 27, 2012 at 20:08

                      Totální magor.
                      Stačí Ti to takhle? 😀

                       
                    • alibaba14

                      Prosinec 28, 2012 at 12:36

                      Luďko, Sendy se tak popsal sám, já to jen shrnula a nějak mně to nešlo dohromady, ale přijde mně normální, navíc rád žehlí, kvůli tenisu si jde koupit i fernet :D, navíc je zodpovědný aspoň co se týče zvířátek a když si pořídí někoho na to hlídání.. 😀

                       
                    • lucasta10

                      Prosinec 28, 2012 at 13:23

                      Ali, jakmile chlap žehlí, tak je mi sympatickej, protože já tuto činnost úplně nesnáším spolu s mytím oken. 😀

                       
                    • Sendyman

                      Prosinec 29, 2012 at 01:22

                      Žencký, neblbněte! Nesmíte mi taky všechno věřit! 😀
                      Je teda pravda, že žehličku, prkno a monstrózní třípatrovej sušák jsem si koupil, ještě než jsem se nastěhoval. Pračku hned následně. Ale kromě pračky a sušáku je všechno jako netknutý, vono se to vždycky tak nějak vyvěsí samo!

                      😀 😀 😀

                       
  9. Sendyman

    Prosinec 27, 2012 at 20:05

    A Ješiš! 😀
    To by nebyl Sedlák, aby sem neprsknul nějakou prasečinku! 😀 Měl by si pořídit lepší foťák – aby toho králíka chytil tak nějak nerozmazaně. Ačkoliv, třeba to byl záměr.

    😀 😀 😀

     
    • lucasta10

      Prosinec 27, 2012 at 21:45

      Tak to jsi řekl ty, zbytečně krutá kritika ne? 😀 😀 I když upřímně já si tak připadám docela často. Dneska jsem například sekala zahradu, v prosinci, no nejsem blbka? 😀 ještě mi chybí vyndat truhlíky a zasadit letničky 😀 A to moc nepiju..

       
      • 747

        Prosinec 28, 2012 at 00:08

        Šmarjá, kde tu zahradu máte? 😯 U nás sekáme až na jaře. 😛

         
        • lucasta10

          Prosinec 28, 2012 at 00:56

          Máme ji u Benešova, cca 45 km od Prahy. Já taky normálně sekám až na jaře, ale protože byl dneska skoro jarní den, sluníčko, teplo, tak jsem vytáhla sekajdu a běhala po zahradě. Ještě že tu nejsou žádní sousedi, to by mě asi odváželi ve svěrací kazajce 😀 😀 Holt mám radost, že nebyl konec světa 😀 😀

           
        • Sendyman

          Prosinec 28, 2012 at 02:31

          Éro, klíííd! To jsou holD Pražáci.
          Jak nemáme něco řvoucího v ruce, nejlíp v neděli a nebo mezi svátkama, tak to ani nejsme my.
          I kdybysme měli sekat sníh!

          😀 😀 😀

           
          • 747

            Prosinec 28, 2012 at 11:35

            Nj, vy tam z tý Prahééé musíte mít furt cosik extra! 😆 My máme okolo chalupy sníh a led ještě teď, takže sekačka má zimní spánek stejně jako naši mutanti. Ti celé dny furt jenom chrní a chrní…..

             
  10. Sendyman

    Prosinec 27, 2012 at 20:23

    Jak tak koukám, tak se mi zdá, že všichni maj psa.A když ne psa, tak aspoň rogallo, králíci, nebo nějakou klec, či co. Nebo aspoň šílenou kočku.
    Myslím, že je nejvyšší čas si taky něco pořídit.

     
    • 747

      Prosinec 27, 2012 at 20:36

      Máte přece plyšovou Sendy! 😛

      Jo a ta „klec“ není klec, ale pojízdnej chodník, na kterým jedou boty bez lidí. 😉

       
      • Sendyman

        Prosinec 28, 2012 at 02:24

        Aha. Koukám, že bych si měl pořídit novej monitor. Nebo aspoň voči. 😉

         
        • 747

          Prosinec 28, 2012 at 18:07

          Tak ono to není zrovna snadno k poznání. Já to vím, anžto mi Zarox (tak trochu omylem) poslala i původní foto před úpravou. 😉

           
  11. dayana

    Prosinec 27, 2012 at 22:00

    vanilková zdraví všechny a čtu si :), nene kluci, bohužel musím zklamat, chalupa není na přáníčko až tak romanticky vhodná ani s kočkou jsem neskákala, tahle pifka měla pobavit koláží aby byla stylová, s myšlenkou, a vyjádřila údajný zlom, resp. minulost zašlých časů a zároveň ehm.. tu slibovanou přeradostnou budoucnost věštěnou mayským kalendářem :-D…na tom není nic špatnýho, ale jestli je to pro vás důležitý, tak ofiko autentickou pifku mám na blogu focenou z naší zahrady, kdyžtak mrkněte i na pár fotek od nás, jinak blog je spíš pro holky, recepisy a oddychové holčičí blbiny, čistě relax :))

     
    • 747

      Prosinec 28, 2012 at 00:10

      A to sou k nám velectění hosti! Zajdeme, mrkneme. Mějte se a dík za milé pozvání. 😀

       
      • lucasta10

        Prosinec 28, 2012 at 01:04

        Každopádně jsou tu pěkná PF. Obdivuju, kdo to umí s PC, já jsem schopná tam tak ještě vepsat text a tím končím 😀

         
        • Sendyman

          Prosinec 28, 2012 at 03:36

          Já to s PC trochu umím. Ale to bys koukala, jak to PC umí se mnou! 😀

           
          • lucasta10

            Prosinec 29, 2012 at 19:15

            No, to bych ani nekoukala, protože to znám. Nejhorší je, když si někdo vleze na můj počítač a začne mi tam něco upravovat, to vždycky vidím rudě, protože kolikrát nevím co s tím a trvá mi to, než na to přijdu. Fakt zabít 😀

             
    • Sendyman

      Prosinec 28, 2012 at 03:33

      Vanilková, a co kdybyste sem hodila rovnou konkrétní odkaz?
      Zkoušel jsem to najít, ale to byl samej Dom Perignon, Mercedes, kola za půl mega…
      Ani vlastně nevím, jestli ta „luxusní“ Vanilka jste Vy, třeba blbě tápu.
      A chalupu jsem nenašel, došly mi nervy, ale kouknul bych se rád.
      Sakja, já vím, že jsme se jeden čas nepohodli, ale co bylo bylo, ne? Terazky som… no, vo nic menší idiot! 😀
      Ale jestli Vám to pomůže, tak Vladimír mě zabanoval. Jsem historicky první (hned po tý, na niž se nesmělo ani pomyslet, ale ta se nepočítá, extrémy se vždycky škrtaj), komu se to v jeho „svobodným“ světě podařilo! Ale i tak jsem tam přestal pravidelně lízt, už dřív. I na mě to tam bylo trošku hn… huuustý…

      😀 😀 😀

       
      • 747

        Prosinec 28, 2012 at 11:40

        Luxusní je jiná. Ta „naša“ je tuzemská: http://pygmalio.wordpress.com/ 😛 Kliknout musíte na nick, pak Vás to šoupne přímo.

         
        • alibaba14

          Prosinec 28, 2012 at 12:17

          Já bych brala být luxusní, osud je ale nějak proti, snad jsem aspoň normální tuzemská. 😀 Přeji vám optimisický, pohodový, šťastný nový rok.

           
          • lucasta10

            Prosinec 28, 2012 at 13:20

            Ali, já nikdy luxusní nebyla, nejsem a nebudu, tak to honím na kouzlu osobnosti a budu si namlouvat, že to funguje 😀 😀 Přeju taky šťastný nový rok a hlavně hodně sněhu na Beskydech 🙂

             
        • JiHei - Fotografie

          Prosinec 28, 2012 at 13:26

          Díky za odkaz na Vanilku! Budu tam ráda jukat… 🙂

           
        • Sendyman

          Prosinec 28, 2012 at 15:38

          Díky díky! 🙂

           
  12. jura

    Prosinec 29, 2012 at 00:09

    😀 Sendy, myslím, že jsi nějak mimo. Moje přání nemá s „prasečinkama“ společného ani hň. Neřkuli fň, nebo kř. Prase vypadá úplně jinak. Přání je pouze přáním. Prase vypadá úplně jinak. 🙂

     
  13. 747

    Prosinec 29, 2012 at 20:22

     

Zanechat Odpověď

 
