RSS

Čičistory 2

30 dub

Mňauky, čauky! To sem zase já, Andulka von Štráse. Pamatujete na moje dramatické dětství? Našli mě jako úplně moc mrňavé kotě na silnici a donesli k jedněm člověkům na kopec. Ti se mě ujali a já jsem si je dobře ochočila. tak sem byla malinkatáÚžasně to s nima umím. Tak třeba kdykoliv se chci pomazlit, mám na ně bezva fintu: doběhnu k nim a asi tak dva člověkovské kroky před nima sebou prostě hodím na zádíčka a vystrčím pupík. Z toho jsou mí člověci hned celí naměkko a dělají mi kočičí pomyšlení.  Hrají si se mnou, hladí mě pod bradou a na pupku a na uších a to je fakticky děéésně moc fajn. Ohromně se mi taky líbí můj revír a ta spousta všelijakých schovávaček, které tady mám nerušit!– kolikrát mně člověci vůbec nemůžou najít a já tak mám aspoň klid na své povalování, podřimování a hlavně přemýšlení o smyslu kočičího života….
Na hraní tady mám krom člověků ještě štěkavého blonďatého kámoše a ten je taky docela cool. Každou volnou chvíli, kdy zrovna nepřemýšlím, se spolu honíme a pak se divoce kočkujeme. Když se mu náhodou nechce -je to už kapka starší ročník, no – mávnu mu přes čumák nonšalantně osáskem a to ho dycinky spolehlivě rozdovádí. Akorát si nikdy nechce hrát když prší, prej mu mokne kožich a smrděl by. Tsss! Mně teda déšť vůbec nevadí -pěkně nóblesně se v něm procházím a kožíšek si potom důkladně dosucha olížu. Nikdy nesmrdím! Člověci říkají, že jsem vodní kočka a že jsem v minulém životě byla nejspíš vodník nebo ryba -možná delfín, páč jsem prej šíííleně chytrá.
a to víš, že tě miluju!Jednou jsem to ale s tím baletem na dešti drobátko přemňoukla a byla jsem zmoklá tak důkladně, až jsem z toho dostala smrtelnou chlapskou nemoc. Rýmečku. To byli mí člověci hned ustaraní a po muckání mě zase naložili do auta. Jakoby už zapomněli jak důrazně jsem se k takovým pitomým nápadům vyjádřila při posledním výletu! Jenže panička si tehdy ty mnou tak pečlivě poblité džíny s úsměvem vyprala a paměť asi nemá moc dobrou. Zalezla jsem tedy v autě do škvíry pod zadním sedákem a říkala si, že na mně třeba zapomenou, jenže mě odtud stejně vyšátrali a zase mě zanesli k cizímu člověku v bílém plášti. Ti teda mají vkus na známé! Pche! A co myslíte, že udělal? Jo, přesně! – taky mně hned píchnul jehlou do zadku! To jsou fakt nemožný manýry todlecto! Akorát, že tentokrát to nebyl takovej bezva matroš, jako posledně a vůbec se mi z toho nemotala hlava ani nepletly tlapiny. že bych vstalavstávámNejpíš aspoň pochopili, že nejsem nějaká blbá smažka a na ty jejich dryjáky nejsem zvědavá. Tak tentokrát to byla nějaká vymazlená extoška nebo RedBull, prostě samej vitamín, a já jsem opravdu po dvou dnech přestala pšíkat aj soplit. někdy přemýšlím o smyslu života                                     jdu ven        Jak vidíte, mám se dóóóst dobře a většinu času se proto pilně věnuji bádání nad smyslem kočičího života. Občas ulovím nějakou tu myš, chodím se štěkounem vítat naše člověky, když přijedou domů, poctivě vrním blahem a předu jak přadlena, když se se mnou člověci mazlí, ale stále si nejsem jistá, co z toho je mým hlavním kočičím posláním…. Až na to přijdu, ozvu se a dám vám vědět. A do té doby mňauky -čauky!bejt kočka je fajn!že by houby...

 
komentářů 63

Posted by on Duben 30, 2013 in CIA

 

Vlastnosti:

63 responses to “Čičistory 2

  1. 747

    Duben 30, 2013 at 22:15

    Nějak nestíhám. Rozpracovaných věcí a materiálu mám spoustu, ale čas něco z toho dokončit žádný. Takže opět sahám pro jeden kousek z archívu. 😀

     
  2. oldwomen

    Květen 1, 2013 at 06:35

    Jó, ochořelé zviřátko… to dovede potrápit člověka na těle i na duchu…
    Éro, taky nestíhám. Skočili jsme ze zimy do léta a jedna aby se fofrem naučila naklonovat se a stejně je podezírána, že se válí, protože sousedovic záhumenek… No jo, povídejte ale, že na něm makají denně tři chlapi a pět bab a ta šestá doma pro všechny vaří a kromě toulavý kočky a pubertálních dětí nemají doma žádný jiný mutanty na obstarání.
    🙂 přeju Andulce pevné zdraví. I když kámošky bychom nebyly, protože z její přítomnosti by po chvíli přepadla rýmička a kašílek zase mne 🙂

     
  3. Witch

    Květen 1, 2013 at 08:43

    Andulko, jsi skvělá! Tak ať člověci poslouchají a kdybys Prdečkovi někdy zazáviděla publicitu, tak slibuju, že pro Tebe v soutěžích taky kliknu 😀

     
  4. JiHei - Fotografie

    Květen 1, 2013 at 16:57

    Krásný fotečky i povídání…Ta posledné fotka (všechny) je nádherná, takovej kočičí život bych brala! 🙂 Je to číča fešanda a s Prdečkem jí to moc sluší 😉

     
  5. Věra

    Květen 1, 2013 at 17:10

    Andulka je kočičí fešanda a moc jí to na všech fotkách sluší. Tak ať bádá nad kočičím životě ještě hodně dlouho…

     
  6. 747

    Květen 1, 2013 at 21:22

    Jo, Andulčin život je prostě báječnej. To bychom asi brali všichni. Obzvláště na tý poslední fotce je dokonale vidět jak si užívá. 😀

     
  7. ustarnouciblogeriny

    Květen 2, 2013 at 10:00

    Andulka je vážně kočka! A ten knírek… 🙂

     
    • 747

      Květen 2, 2013 at 18:53

      No, ty skvrnky na čenichu vypadají jakoby byla furt ušmudlaná od jídla a je to možná i znamení toho, že z poloprázdné misky jí fakt nechutná – má ráda jedině vrchovatě plnou, kam může do žrádla zabořit mordu až po bradu. 😉

       
      • JiHei - Fotografie

        Květen 2, 2013 at 19:06

        To já taky! Právě teď jí mám zabořenou v jahodách s cukrem! 😀 😉

         
        • 747

          Květen 2, 2013 at 19:17

          Jahodách?! 😯 Včíl? 😯 Nám teprve začínají kvést. 😦

           
          • JiHei - Fotografie

            Květen 2, 2013 at 19:25

            No kupuju si je 🙂 Půl kila cca za dvacku – Kaufland, Lidl atd. … a ani jedinou jsem neměla nahnilou, nebo plesnivou. Jsou velký, krásně červený a cpu se s nima několikrát týdně už asi měsíc… 🙂

             
            • 747

              Květen 2, 2013 at 20:39

              A chutná to vopravdu jako jahody??? Já to raději už neriskuji, páč jedna zkušenost s těmi umělými jahodami mi docela stačila. Barva tvar se jim tehdá celkem povedly, akorát chuť to nemělo skoro žádnou. Ovšem za necelý měsíc už se budu cpát vopravdickejma ze zahrádky a masivně nám tu letos kvetou i lesní jahůdky – tož snad to bude na víc, než jenom několik daiquiri. 😀

               
              • JiHei - Fotografie

                Květen 2, 2013 at 21:31

                Barvu, chuť i vůni to má jako jahody 🙂 Když to vybalím na talíř a dám do lednice, tak je talíř za chvíli prázdnej, protože kdykoliv otevřu lednici, voní na mě jahody. No a to se nedá dost dobře vydržet 😎 Ty ze zahrady budou určitě lepší, ale já zahradu nemám a proč bych čekala tak dlouho na ty letní v obchodech, když si můžu koupit dobrý jahody už teď. No – lesní jahůdky jsou už dneska vzácnost, ale při focení na ně občas narážím a to se pak pasu jak o život! 😉 🙂

                 
                • 747

                  Květen 2, 2013 at 23:30

                  Tak to nejspíš budou buďto úplně opravdické jahody nebo už chemický průmysl dosáhl nebývalého zlepšení produkce. 😀

                   
                  • JiHei - Fotografie

                    Květen 3, 2013 at 17:37

                    😀 tak to tedy nevím, ale jíst se to fakt dá. A nebo mám štěstí na ty lepší kousky? Možná, že jo 😎 Vyzkoušejte to a pak dejte vědět 😉

                     
                    • 747

                      Květen 3, 2013 at 18:31

                      Nemůžu, umělé jahody a umělá rajčata mám zakázaný kupovat … 😦 😉 😆

                       
  8. Sendyman

    Květen 2, 2013 at 11:26

    Dóst dobrý! 🙂

     
    • 747

      Květen 2, 2013 at 19:18

      Nj, a to ještě netušíte vo čom bude trojka! 😛

       
      • Sendyman

        Květen 3, 2013 at 20:05

        Rád se nechám překvapit. I když kočky nejsou moje „hlavní thema“, miluju je stejně, jako ostatní zvyřátka.
        Tůdle jsem byl u sousedů na pokec a příšla ke mně (prvně!) jejich kočka (a to maj ještě velikýho psa, teda čubu, ale s ní se známe dlouho, takže po přivítání ležela v poklidu v pelechu), lehla si mi na stehna, otočila se na záda a nechala se mazlit. Co, nechala – vynutila si to! 😀
        Jj, zvyřátka jsou chytřejší, než si myslíme. Voni poznaj, who is who…

        😀 😀 😀

         
        • 747

          Květen 3, 2013 at 20:18

          Jo, tudle vynucovací metodu maj mutanti moc dobře zmáknutou. :mrgreen:

           
          • Sendyman

            Květen 3, 2013 at 21:11

            Co furt máte s těma mutantama? Pro mě je to ošklivý slovo a trochu mě děsí. Ledaže byste to myslel jinak. A já vím, že jo!

            😀 😀 😀

             
            • 747

              Květen 3, 2013 at 21:16

              Mně se to líbí, je to takový všeobjímající pojmenování pro všechny domestikované tvory, kteří kvůli nám tak trochu zmutovali z divokých šelem na mazlivé tulínky. 😉

               
              • Sendyman

                Květen 3, 2013 at 21:34

                No jasně, to beru, a taky to tak, ve Vašem případě, chápu. 🙂
                Já jen, že existujou filmy (vím o nich, ale nikdy jsm je neviděl, jen upoutávky, to není můj rank) kde výraz „mutant“ je dost hnusnej.

                 
                • 747

                  Květen 3, 2013 at 21:54

                  Nj, tak ty já neznám, takže mutantík je pro mne synonymem pro domácí muckoše. 😀

                   
                  • Sendyman

                    Květen 4, 2013 at 05:38

                    Jasně, však já vím, jak to ve Vašem případě funguje. 🙂
                    A když Pámbu dá a motyka spustí, taky si nějakýho mutanta pořídím!

                    😀 😀 😀

                     
  9. Sendyman

    Květen 4, 2013 at 06:13

    Hele, Éro, je to sice OT, ale Vy k tomu máte hodně blízko. Včéra tu byli elektrikáři. A přinesli si takovej strojek. Vlastně dva. Na první pohled normální mafl, to znám, ale von měl dva kotouče, takže si ten šlic vyřízli najednou! A měli to napojený na takovej vysávač, takže žádnej prach.
    A když dali pauzu, tak se ozvalo takový „buch, buch, buch“. Já vyletěl: „A kujva, zase ňákej rozlícenej soused buší na dvéře, to zas bude keců!“. A vono pjd, to se jenom vysávač voklepával! 😀
    Včéra byla brnkačka (základ toho slova je „Brno“? 😀 ), řezali jenom do nově postavenýho Ytongu. Příští tejden zajedou do panelu, to se teprv sousedi posejou!

    😀 😀 😀

     
    • Sendyman

      Květen 4, 2013 at 06:28

      Vot ťéchnika! 😀

       
    • 747

      Květen 4, 2013 at 08:57

      Šmarjá, co to tam vyvádíte za perestrojku? 😯 😆 😉

       
      • Sendyman

        Květen 4, 2013 at 09:50

        No, 2+kk je mi na dvě věci. Tak jsem nechal vybourat příčky a udělal z toho jednu místnost. Vybourat umakartový jádro a vyzdít. Akorát, že tam, co byl kk, bude koupelna. S vanou! 😀 Dřív tu byl jen sprcháč. Já se teda z 98% sprchuju, ale chci mít možnost volby, někdy se naložit do vany. Tomu asi budete rozumět. 🙂 A tam, co byla koupelna, bude kuchyň. Hezky propojená do obytnýho prostoru a vo kapánek větší a s lepšíma spotřebičema.
        Představte si, že ty lidi tu žili asi tak 25 let s původním dvouvařičem a bez trouby (a to žádná aspoň plotýnka, jenom taková spirála). Byl jsem z toho na větvi po dvou tejdnech! 😀
        Blbý akorát je, že ty příčky nejsou z papundeklu (třeba na Pankráci to tak je), ale z armovanýho betónu. Bordel. Neskutečnej bordel.
        Ale to nejhorší je za mnou, teď už se buduje. Nějaký fotky mám, až to bude hotový, tak Vám je pošlu. 😉
        Sakja, proč bych se nepochlubil?

        😀 😀 😀

         
        • Sendyman

          Květen 4, 2013 at 16:01

          Dokonce mám od včerejška i teplou vodu. Akorát si to musím namixovat sám, baterka je v nedohlednu. Teda, tak asi za 14 dní. Zatím jenom do kýblu a po použití vylejt do záchodu, ten funguje. Zatím. O odpadech si taky zatím můžu nechat zdát…
          Ale někde jsem kdysi četl, že správnej chlap má smrdět, tak nevím.

          😀 😀 😀

           
          • Sendyman

            Květen 4, 2013 at 16:26

            Ale mám se docela královsky, už jsem podobnou – a horší – situaci zažil 2x. Jednou kdysi u tchána na chalupě, už ani nevím, co jsem tam dělal, ale bral jsem si na to tejden dovolenou. Jediný, co pamatuju, že jsem mu, za dlouhejch večerů a za pomoci kamen, vykoval krásnej pohrabáč. Podruhý na svý, když jsem totálně překopával kuchyň, teda sednici. Trvalo to asi 10 dní, a to jsem si ani na spaní nesundával boty. Nemělo to cenu a taky nebylo kde a kdy. Prostě jsem makal a lehnul. A znova a znova.
            Nevěřili byste, jaká úleva to byla, přijet zase zpátky do Práglu! Vana…, peřiny…, nasraná bejvalka…

            😀 😀 😀

             
            • 747

              Květen 4, 2013 at 21:57

              Úlevu v přítomnosti vany a peřin chápu. Enem to třetí mi tam k úlevě jaski nesedí. 😉

              Nj, taky teď makáme na jedný rozsáhlejší ineteriérový „předělávce“, ale betonový stěny teda fakt nebouráme. Máte na to všechno vůbec povolení, čoveče??? 😯

               
              • Sendyman

                Květen 4, 2013 at 22:12

                Povolení netřeba, stačí oznamovací povinnost… 🙂
                A to třetí: no, né že by to bylo bůhvíjaký blaho, ale byl jsem ve svým. Ta vana a peřiny… To vostatní je podružná záležitost, ale k tomu patří… 😉 Tak to prostě bylo, to si nevodpářu.

                 
                • Sendyman

                  Květen 4, 2013 at 22:15

                  Éro, jsou to jen vnitřní, nenosný příčky. Obvodový zdi fakt nebourám! 😀

                   
                  • 747

                    Květen 4, 2013 at 22:58

                    No, jenom jestli! Se mi zdá, že jste nějak nebezpečně radikální přestavbovač. 😛

                     
                    • Sendyman

                      Květen 4, 2013 at 23:08

                      To byste koukal, kam až by dosáhlo moje radikální přestavbovačství. Ale to bych musel mít v ruce aspoň MiniGun! To by se to pálilo! A všichni víme, kam! 😀

                       
                • Sendyman

                  Květen 4, 2013 at 22:58

                  Víte, jsem rád, že jsem z toho venku. Ale že bych byl nadšenej, to zas ne. Vona svý kvality měla, škoda, že jsme se nedokázali domluvit, ale takovej je život.
                  A když se o ní zmíním, tak je to proto, že je to mejch minulejch skoro 30 let života. To se nedá nezmínit, leda bych těch 30 let vygumoval… 🙂

                   
        • 747

          Květen 4, 2013 at 22:00

          Klidně se pochlubte, můžete to pojmout i jako příspěvek o perestrojce. Však to je zajímavé téma pro spoustu lidí. Budovatelské, novátorské a vůbec. 😀

           
          • Sendyman

            Květen 4, 2013 at 22:45

            Pokusím se, i když jsem toho nasliboval dost a zatím nesplnil nic. Nějak mě to válcuje.
            Teď dávali Markétu Lazarovou. FILM. Se vším všudy, co k tomu patří. Mám to sice někde vypálený, ale nevím, kde to najít v tom bordelu, co tu vládne. Ale kdyby byla tenkrát správná doba, tak by musela, a já opakuju – musela získat aspoň 42 Oskarů… 🙂

             
            • 747

              Květen 4, 2013 at 22:59

              Chjo, jen málokdy je „ta správná doba“ – na cokoliv. 😉

               
              • Sendyman

                Květen 5, 2013 at 05:47

                Éro, jenom taková kontjolní otázka: Kde máte lidi? Totiž, já mám takovej dlouhodobej pocit, že jak sem vlezu, tak se bavím akorát s Váma ( a to je fajn, s Váma je dobrá zábava) a ostatní zdrhnou. Jako bych někomu něco vošklivýho udělal, tak radši mažou pryč. Přijde mi, jako by se se mnou nikdo nechtěl bavit. Reakce – krom Vás – prakticky žádná, i když témata, co tu nahodím, k pokecání jsou, mám pocit. Možná se pletu a možná bych měl zmizet. Možná Vám to tu kazím?

                 
                • 747

                  Květen 5, 2013 at 09:02

                  Nebojte, nic takovýho, jen prostě ta naše sešlost má většinoui v tomto jarním čase práce, že neví, kde jim hlava stojí |(což je i můj případ). Takže se většinou jen v rychlosti zastaví na čerstvé příspěvky a víc pokecat zajdou jen když je opravdu zásadní téma, což tu nyní už nějakou dobu nebylo. Nicméně pravidelně si tu čtou a sem tam mailují a když budou mít potřebu a hlavně čas splknout, tak se tady zase objeví. 😀

                   
                • Věra

                  Květen 5, 2013 at 13:41

                  Nesmysl, Sendy, to klidně pusť z hlavy. Prostě je to tak, jak píší ostatní. Je jaro, práce nad hlavu a tak na to poplkání je čím dál méně času. Ale tu chvilku k návštěvě blogu si uděláme každý, jen holt to není tak často jako v zimě…

                   
                  • Sendyman

                    Květen 5, 2013 at 14:22

                    Dík, Věro, to potěší. 🙂 Včéra byl klid, ale dneska tu byli makat zase, ale v tichosti, jen natahovali perlinku. Ale zejtra… Zase bude „TRRRRRRRRRRRRR!“ To se zase sousedi posejou. Nediv se, že jsem z toho trošku rozhozenej… 🙂

                     
                    • Věra

                      Květen 5, 2013 at 14:50

                      Ale jo, tomu rozumím. Já jsem dnes zcela mimořádně doma, chtěli jsme jet na chalupu, ale muže skolila chřipka, není mu dobře, tak polehává. Já tu mám nějaké týdenní resty, tak uklízím, žehlím a občas nahlídnu na blog.

                       
  10. JiHei - Fotografie

    Květen 5, 2013 at 09:45

    Kdyby mi povinnosti dovolily vypadnout pryč na prodloužený víkend, tak bych tu nebyla vůbec. Prodlouženýho víkendu využila spousta lidí, protože kdo by dřepěl doma a mlátil do klávesnice, když může čas trávit jinde a jinak. A na jaře mají lidi spoustu práce, kdo má barák a zahradu, ten kmitá jak o život a večer je rád, že padne do pelechu.

    Dneska tady u nás vylezlo sluníčko a já doufám, že vydrží alespoň do oběda. Přeju všem krásnou neděli a milé Éro – pravdu máte, Váš blog čtu, i sem píšu, ale znáte mě – já jsem nikdy nebyla nijak extrémní diskusní vykecávač a na internetové diskuse si nevytvářím žádné úzké vazby. A moje dva blogy taky nějaký čas zaberou, a to i když nejsou stavěné přímo jako diskusní. Ale mám to na jednom z nich stavěné tak, že mojí milou povinností je navštívit a okomentovat blogy všech blogerů, které mám v oblíbených a všech dalších, kteří mi napsali komentář a ještě jim u mě na ten jejich komentář odepsat. A když mám chvíli času, snažím se ji využít k focení, protože kvůli dlouhýmu marodění mám co dohánět 😎

    No to jsem se teda rozepsala! 🙂 Tak to mám teda na tejden vybráno! 😎 🙂

     
    • 747

      Květen 5, 2013 at 10:14

      😀 Nj, popsala jste to přesně.
      Ale na tejden snad neééé, jak mě přestane aspoň trochu bolet ruka, tak sem snad konečně naklikám něco nového a snad i zajímavého… Jen jak mi čas a zdraví dovolí. 😉

       
      • JiHei - Fotografie

        Květen 5, 2013 at 10:25

        Jen v klídku a pohodě – blog (blogování) není povinnost, ale zábava! 🙂 😉

         
    • Sendyman

      Květen 5, 2013 at 11:39

      Máte pravdu v jednom, Jitko. Všechno se stihnout nedá. Já byl v podstatě fixovanej na RX, než to Šafr rozhnojil, pak na Ondyse, než mě zabanoval, teď (ale to už daleko dřív, než jsem byl zabanovanej) na Éra (tady jsem „doma“) 🙂 A znáte to, jak to je: chlapi víc věcí najednou nestíhaj. prostě chodím sem, tady mi to vyhovuje a jeden se taky občas potřebuje vykecat. Já bych rád třeba k OW, Witch, vR, Ivaně, k Vám a tak podobně, ale nejsou lidi. Já ten širokej záběr prostě nemám. To tak 2x ročně, že to proletím.
      Takže, když jsem tu sám, je mi trošku smutno! 😀 Byl jsem zvyklej na jinačí cvrkot! A to taky nesedím u klábosnice celej den!

      😀 😀 😀
      Joj! Taky konečně vylezlo Sluníčko! 😀

       
      • JiHei - Fotografie

        Květen 5, 2013 at 12:46

        No a já tenhle cvrkot prostě nevyhledávám a nejsem na něj nijak fixovaná. Nefixuji se na nic, protože nic není napořád a některé cvrkoty můžou dopadnout více, než blbě. A já mám ráda klídek a pohodu. A klidně i bez cvrkotu. Když je mi smutno, jdu něco dělat. Nebo jdu fotit. Nebo skáknu na popovídání a milou dávku příjemností ke konkrétnímu člověku. Reálný život je prostě u mě na prvním místě a smutno jsem zvyklá okamžitě něčím zabít. Ale nemám ve zvyku zabíjet smutno prostřednictvím internetové diskuse. A pokud čistě náhodou ano, tak by to bylo někde, kde na to lidi mají zrovna čas. Každý to děláme jinak, každý po svém a nikdo nemůže nikoho nutit dělat to jinak, než jak sám chce.

        Přeju všem pěknou neděli! 🙂

         
        • Sendyman

          Květen 5, 2013 at 13:59

          Já Vám rozumím a nemůžu, než souhlasit. Ale maličko bych oponoval: totiž, prostřednictvím netu jsem si našel pár přátel. Něco nevydrželo a je to „na nože“, i když to svýho času bylo nádherný. Ale za tím zase stojej jiný lidi, jak jinak. Ale něco vydrželo a je to fajn. Na vysvětlenou: svůj vlastní byt jsem napsal na jednoho, svoje peníze mám u druhýho, oba původně z RX. Nemám nic. To proto, že mě bejvalka obrala (a to né, že by z toho něco měla) o nějakých 200 litrů. Exekutoři se napakovali. Nezaplatíte pojištění bytu (nebo internet, kabelovku a tak, bylo toho víc), všechno položky za cca. 500-600 (něco měsíčně, něco čtvrtletně), upomínky házíte do koše a nedáte vědět (spojení pochopitelně máte), že něco přišlo, až se každá pětistovka vyškrábe na 50.000. A je to. Voni si Vás najdou. A najednou je exekuce na baráku, na kontě a tak… Nemám nic, všechno je to vedený přes kluky, protože nevím, z který strany ještě přijde nějakej direkt.
          Některý lidi jsou svině. A to se veřejně omlouvám prasatům.

           
      • 747

        Květen 5, 2013 at 12:50

        Nj, cvrkot bejvával, jenže to máte jako s návštěvama – dokud jsme bydleli na kolejích nebo v kvartýrech, táhlo nás to ven a scházeli jsme se všude možně, Pak si někdo pořídil chalupu nebo barák, tak se chvíli parta scházela tam, jenže postupně si baráky, případně chajdy (blogy) pořídili všichni hlavní pracanti (kecálisti) a tak už se nikdo nikam moc nehrne, páč má dost svejch starostí a práce, aby obstaral to svý hnízdo (blog). Musíme se, holt, smířit s tím, že jsou to takové životní a společenské etapy, které trvají jen určitou dobu a pak se okolnostmi nějak pozmění. 🙂

         
        • Sendyman

          Květen 5, 2013 at 15:30

          Já mám takovou hloupou zkušenost s chalupou. Bylo to tak 50/50. Jednak pro rodinu, teda bejvalku a pro mě, druhak pro kámoše. Zabijačky, žranice, chlastačky a tak, prostě společnost… Většína z nich jsou bicyklisti (to né že by neměli auta, to už nemám akorát já a vůbec mi nechybí! 😀 ).
          Jako představa, dispozice, možnosti – všechno bylo skvělý. Jen to chtělo vyklidit a upravit stodolu, jako letní kuchyň..Parta 5 lidí, jeden-dva víkendy, šup, šup a bylo by. To se, bohužel, nikdy nezadařilo. 150km na ně bylo prostě moc…
          Blbě jsem to vykalkuloval.

           
          • 747

            Květen 5, 2013 at 17:09

            150 kiláků JE moc. Lidi jsou ochotný jezdit opakovaně tak nejvýš do 30 (jedna cesta), ale spíš ještě míň a teď už ani to ne. Zpohodlněli jsme. :mrgreen:

             
            • Sendyman

              Květen 5, 2013 at 18:40

              Dík, že jste mi opravil ten „ypsylón“! 😀

               
            • Sendyman

              Květen 5, 2013 at 19:05

              Ale máte pravdu. JE to daleko, to se prokázalo časem a taky proto jsem to prodal. Za 5 let jsem tam měl asi 5 návštěv, ale vždycky jednotlivě. Nikdy se tam nesešlo 5 a více lidí na vyklizení stodoly…

               
              • Sendyman

                Květen 5, 2013 at 19:21

                Totiž, abych to ozřejmil: stodola byla nádherná a byla součástí domu. Dokonce tam byl i sklípek. A vrata z obou stran, ze severu i z jihu. Letní kuchyň, jak vymalovaná. Gril, udírna, prostě jedna báseň. Dokonce jsem měl už pořízenej megastůl a dvě megalavice z likvidace nějaký firmy. Tak pro 20 lidí… 😀
                Jen to chtělo jediný: bejvalej totiž, co nepotřeboval, vyhodil právě do stodoly. Takže tam bylo asi na dva metry megabordelu, na co si vzpomenete. Takže to chtělo těch asi 5 lidí, aby se sešlo, popilo a vyklidilo to. Samotnýmu se mi do toho nechtělo, bylo to nejmíň na dva valníky a taky jsem měl práci v obytný části, tu jsem odvedl dobře.
                No, nezadařilo se…

                 
                • 747

                  Květen 5, 2013 at 19:28

                  Nj, to znám. Práce je pořád dostatek, jen lidí je furt málo a nejspolehlivější pomocník je na konci vlastních paží. 😀

                   
                  • Sendyman

                    Květen 5, 2013 at 23:00

                    Máte to blbě, Éro! 😀
                    Na konci vlastního ramene se říká!

                    😀 😀 😀
                    Ale seje mě to, to né, že ne. Nemusel jsem se nechat zblbnout momentálníma (nebo mentálníma? 😀 ) okolnostma a nemusel to prodávat. Stačilo dlouhodobě pronajmout. Do konce svýho podivnýho života si to budu vyčítat… 😦 Jéšiškunakřížku, jak TAM bylo nádherně…

                     
                    • 747

                      Květen 6, 2013 at 08:46

                      Co naděláte. Každej jsme párkrát udělali nějaké špatné rozhodnutí. 😉

                       
  11. oldwomen

    Květen 5, 2013 at 13:23

    Čtu poměrně dost blogů. Ale nějak nemám potřebu se zapojovat do diskuze. Psát pod příspěvek „dobrý“, protože se mi líbí, mi přijde praštěný, k většině témat nemám a nebo nechci nic říci, někde jen mlčky kroutím hlavou a buším hlavou o stůl s myšlenkami nepublikovatelnými. Navíc mám dost práce mimo klábosnici. Když je mi smutno, jdu raději něco dělat. Je to celkem účinné antidepresivum. Popovídání si, jedno zda face to face a nebo na dálku je nebezpečné, může se po skončení rozhovoru změnit v namydlený schody a prudkej sešup do temnot.
    Tak jo, tak zas mizím. Travička zelená, do bachoru potěšení, travička zelená, až do žlabu nesená, travička zelená, jetelíčkem míchaná….. Bůůůůůůůůůůů a méééééééééééééééé chrochty chrocht kokodák.

     
    • Sendyman

      Květen 5, 2013 at 14:33

      Tak dík, Stařenky! 😀
      Nevím, jestli jsem to kdy v minulosti někde udělal, ale zrovna tady jsem napsal asi před třemi dny „Dóst dobrý!“ 😀 😀 😀
      Sakja! Já v tý chvíli ani pořádně nevěděl, kde mám komp, natož klábosnici! Takže já ten svůj zvratek považuju za plnohodnotnej a kvalitní příspěvek!

      😀 😀 😀

       

Zanechat Odpověď

 
