RSS

Podzimní

26 zář

Začal podzim, čas šedivé oblohy, deštíků i ranních mrazíků. Na lidi a našeho psa lezou všelijaké chandry. Každý se s podzimní depkou vypořádává jinak. Náš pes Prd celodením válením, my celodenní prací „abysetostiholopředzimou“ a jiní zase bohatým společenským rucháním. Ideální taktika by asi byla toho všeho kombinace, jenže to asi umí málokdo. A jaké antidepkové postupy používáte vy? Poraďte ostatním. Pochlubte se výsledky. Podělte se se zkušenostmi!   😉

pondělní 004

 

 

 
komentářů 18

Posted by on Září 26, 2013 in CIA

 

Vlastnosti:

18 responses to “Podzimní

  1. JiHei - Fotografie

    Září 26, 2013 at 12:00

    Můj antidepkový postup? V první řadě vypnout telefon. Pak, pokud je to možný, tak jít fotit – to na mě zabírá nejlíp.. Pokud to možný není, pustit si pozitivní film, nebo muziku. Nebo se zaměstnat nějakou prací. A nebo jít spát, abych jiným nelezla na nervy 😉 😎 🙂 A podzim mi nezpůsobuje deprese, podzim mám docela ráda, i s jeho rozmarným počasím. To zima mi vadí, pokud jí netrávím někde na horách. Zima ve městě mě prostě zabíjí, obzvlášť když ji provázejí inverze. Nedostatek denního světla, to je pro mě teprve ten opravdovej průšvih.

     
  2. JiHei - Fotografie

    Září 26, 2013 at 12:37

     
  3. zarox21

    Září 26, 2013 at 13:11

    Tak já tedy doufám, že se mýlíte a depresivní období si dá načas. Ale až opravdu vypukne, tak doporučuji zásadně práci všeho druhu a případně – když by náhodou nebylo co dělat – vyrazit do lesa a tam se procházet a inhalovat podzimní vzduch a když už bude jenom šedivo, tak pak si uvařit zázvorový čaj, dát si k němu něco dobrého, doma upečeného a následně sladce usnout a probudit se na jaře (s krátkou přestávkou na lyžování) 🙂

     
    • 747

      Září 26, 2013 at 14:41

      Tož já raději preventivně, než to vůbec přijde. 😳
      Zázvorový čaj??? To neznám, to zní hodně „jedovatě“ – to bude asi zdravý. Ovšem nápad na zimní spánek až do jara jeví se mi jako úplně nejlepší, jen se mi to nějak ne a ne podařit. Furt někdo votravuje s prací a topením. 😛

       
      • zarox21

        Září 26, 2013 at 14:54

        Sem si vygůglovala tuto větu: „Experti doufají, že pečlivým studiem medvědů vyvinou metodu, která by do podobného stavu dokázala přivést i člověka.“ Takže na lepší časy se určitě blýská!! 😀 Pak už jen stačí vypnout mobil a zateplit chaloupku mechem a listím. 😉

         
        • 747

          Září 26, 2013 at 15:30

          Jakýpak zateplování?! Jakápak chaloupka? Pryč s takovými starostmi! Až to vědátoři doladí, tak se vyplatí zarezervovat si brloh v brlohárně, kde si každý zájemce objedná přezimování. V ceně brlohu bude stálá teplota a po probuzení taky plnej stolek laskomin. A od jara do podzimu mi stačí skromná chatka někde na pláži. 😆

           
  4. oldwomen

    Září 26, 2013 at 14:50

    Čoveče, Éro, sezonní depka na mne padá až v předjaří. Podzim mám za nejlepší čas z celého roku. Je to čas, kdy se už nepotím, ale ještě se nemusím moc navlíkat, dobře se mi dýchá, jsem přes den málo doma, a práce mne vyloženě těší.
    Je fakt, že vloni touto dobou jsem byla blízká hodně hloupému skutku, ale to jen gradovaly dlouhodobé tutlané a skrývané tfujtajbly, na které se začaly kupit katastrofické scénáře nejistého budoucího, roční doba za to nemohla. Nějak se ve mně utahaly všechny ženský i chlapi a zdechli a odtáhli na dovolenou současně a nechali mě samotnou a taky mnoholičnej lektvar došel. Už jsem byla v pokušení hodit si nick do jednotnýho čísla.
    Dlouhodobě sama za sebe – babí léto je boží pohodový čas, adventní dobu miluji pro její klidné dlouhé večery, vánoce jsou časem setkávání se, leden tak nějak pozitivně dobíhám a začínám se těšit na jaro, v únoru se začínám bát, že zima asi nikdy neskončí, v šedivosti a zablácenosti března propadám panice, že zima fakt neskončí a někdo ukradl sluníčko (tady krátkodobě pomáhají novorozená mláďata, jsou-li, a nebo viditelná a nezpochybnitelná březost matek), po Velikonocích jsem zahradně nadržená a po zimě i celkem odpočinutá a je to čas, kdy bych svištěla po zahradě od rána do večera (zde je rušivý element stařík, který rotavátor na úpravu políčka k setí vytahuje ve chvíli, kdy jedu shodit první louku na seno a na záhumenek už nemám čas a přes veškerou snahu si ho najít a chtění už nic do země nezaseju, a stařík má hotovo – pooral a tím pro něj péče o latifundie končí)….. pak viz motáky z gulagu ohledně dění okolo stájí …. energii mi seberou tropická letní vedra, to se dostávám do vegetativního stádia ne nepodobná zombie a jupijájou jiřičky zas hřadujou na drátě, je tu babí čas 🙂
    Co sem to chtěla, než jsem se zakecala, jo, podzim je skvělý čas.

     
    • 747

      Září 26, 2013 at 15:12

      Tož v tom se míjíme. Pro mne je podzim – óóó, hrůzo, konec šplouchání, žádný slunění, začíná se topit a -kuva – zase jsme nějak nestihli dodělat todlecto a támhleto…. Ale tož v mailu mi přistála antidepresivní myšlénka, totiž nabídka na letenky na Bali…. že by? 😉 :mrgreen: 😆

       
  5. Sendyman

    Říjen 6, 2013 at 16:42

    Teda Éro, co to máte za chandry? Vy, zhýčkaný člověče? 😀
    Ještě nebylo tak zle, aby nemohlo bejt hůř.
    Na dnešek jsem spal pod širákem (mohl jsem spát v chatě) a bylo dobře!

    😀 😀 😀
    Stačilo akorát lehce udržovat voheň!

     
    • 747

      Říjen 6, 2013 at 17:12

      Nj, to víte… hýčkám se nějak moc dělnou činností a furt nevidím žádný ty pětiletkový úspěchy. 😉

       
      • Sendyman

        Říjen 6, 2013 at 22:15

        Tak to máte ale zase dobrý, že přemejšlíte v pětiletejch cyklech. Já už to beru nějak spíš ze dne na den.
        Co dnešek dá, zejtřek mi nesebere! 😛
        No, a furt mám tu „svoji“ Jamajku. Bob Marley, prosluněný pláže, žraloci a Halelujááááááh!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          Říjen 7, 2013 at 07:28

          A děte s tou Jamajkou – takový hnusně bídný kraj plný drog a kriminálníků! 😈

           

Zanechat Odpověď

 
