RSS

U kanónu stál…

06 pro

Nejúspěšnější propagace čehokoli bývá ta, která je vtipná. Asi bychom si všichni uměli vzpomenout na nějakou tu reklamu, která nás odbourala svým humorem. Mě naposled dostal do kolen televizní spot jakéhosi mobilního operátora, kde vystupuje figurka klasického polského podvodníka a šmelináře měnící starý mobil za šmejd, co se hned rozbije. Pitomci z Rady pro vysílání a Pšonci ji ovšem nesli nelibě a tak se tato legrácka, inspirovaná všeobecně známou nekvalitou polských výrobků a prolhanosti polských kšeftařů, už na obrazovkách neobjeví.  https://www.youtube.com/watch?v=MZesqnkVWgo

zap 004Za velmi vtipnou a vynalézavou považuji designovou prezentaci betonárkxy ZAPA v Holubicích u Slavkova, kde jsou zásobníky sypkých hmot a dopravník upraveny coby napoleonští vojáci u děla.
zap 006 zap 007zap 001zap 008Ještě, že Frantíci nejsou tak zaprdění jako Pšonci a nedělají tady třeba ofuky kvůli spojení historických událostí s aktuálním byznysem. zap 005Ale kdoví, co nastane až si Holubické Zapy všimnou eurohujeři… co myslíte, budou se dožadovat  vyváženého zastoupení všech národností ze slavkovského bojiště nebo budou v Holubicích muset jednoho a půl vojáka přemalovat na kurtizánu, aby v managementu děla byla naplněna kvóta na 40% zastoupení žen?  😀

 
komentářů 26

Posted by on Prosinec 6, 2014 in CIA

 

Vlastnosti:

26 responses to “U kanónu stál…

  1. JiHei - Fotografie

    Prosinec 7, 2014 at 00:06

    Jééé – to je hezkýýý!! :-))) Hned jsem si vzpomněla na tohle: http://foto.mapy.cz/369270-Ozdobeny-komin-AGRO-CS V létě jsem u toho komínu byla a vypadalo to opravdu krásně…:).
    Reklamy s Trojanem – hlavně ty zimní – nemají chybu. Ta s polským kšeftařem je už opravdu stažená, měla jsem ji uloženou a už je nefunkční. Dost mě to zklamalo.

    Pěkný článek i fotky, milé Éro – vojáčci vypadají skvěle, je to úžasný nápad! 🙂

     
  2. 747

    Prosinec 7, 2014 at 11:42

    Ozdobený komín je dost zajímavej. Tož to v Brně nemáme, tady máme jenom šikmý komín – něco jako v Pise věž. Ta betonárka za Slavkovem je takto krásně upravená už hóóódně dlouho, ale nějak nikdy nebyl čas to nafotit. 😉

    Šmelinař pšonski prej nejvíc iritoval polskou ambasádu, tak to v tv kvůli Radě hned předposraně stáhli. Holt, asi je u Poláků smysl pro humor vytlačen rozvinutým smyslem pro podvody. :mrgreen:

     
    • JiHei - Fotografie

      Prosinec 7, 2014 at 16:21

      Milé Éro – kdo byl alespoň jednou v Polsku, a je úplně jedno, jestli nedávno, nebo před třiceti lety, tak stejně ví své – i bez trefné reklamy… ;). Které je ale rozhodně škoda. I ostatní reklamy s Trojanem se mi líbí. Má to vtip a jeho komediální talent to krásně podtrhuje.. ;).

       
      • 747

        Prosinec 7, 2014 at 20:13

        No jéje – mně se nejvíc líbil v tom skeči s tabletem v autobuse. 😛

         
        • JiHei - Fotografie

          Prosinec 7, 2014 at 23:07

          A mně v tom zimním, jak přiveze klukům dva mobily a závodní čísla! 😀
          A že by tahle ještě fungovala??

           
          • 747

            Prosinec 8, 2014 at 00:04

            Jo, funguje i ten odkaz v textu z YT. A mobily se závodními čísly jsou taky dobrej fór. Se výjimečně tomu růžovýmu povedlo, zatímco červení letos slabota. 😉

             
            • Witch

              Prosinec 11, 2014 at 11:14

              Teď frčí večerka v devět – nejlevnější zboží. 😀

               
              • 747

                Prosinec 11, 2014 at 13:16

                😀 taky dobrý, ale na šmelináře převlečeného za stromek nemá. 😀

                 
  3. zarox21

    Prosinec 8, 2014 at 12:47

    Zato reklama Vodafonu s Tomášem Vernerem je spíš nevkusná. Tělocvikář „Trojan“ je úplně jiná liga. 🙂

     
    • 747

      Prosinec 8, 2014 at 13:39

      Souhlas, červeným se letos reklama fakt hodně nepovedla. 😉

       
  4. Witch

    Prosinec 11, 2014 at 11:13

    Já to znám z obou stran, když jedeme po staré z Brna na Vyškov, i když jedeme po dálnici. Líbilo se mi to už dlouho.
    A tu reklamu s Polákem vysílali snad ještě v pondělí, to jsem skoro tleskala 🙂

     
  5. Sendyman

    Prosinec 16, 2014 at 11:43

    Ahoj Éro a vůbec všici, kterejm nevadím… 🙂
    Dal jsem si odmlku, zprvu vynucenou, posléze chtěnou. Byste nevěřili, jak vám rok bez Netu (a kabelovky) vyčistí hlavu…
    Takže začínám od nuly a snad se z těch sraček vyhrabu, jsem na cestě k lepším zítřkům a idealisticky doufám, že hůř už bejt nemůže! 😀 (No, může, ale vo tom teďka ani žádná, že jo.)

    A k tématu: Ty reklamy jsou brutálně skvělý. Jak vytahuje ta čísla, můžu se posmát. Blbý akorát je, že nemám přehled, jaká reklama je na koho… 🙂
    Dlouhodobě se mi líbí reklama se „žubama“, ale až asi 2 roky poté mi někdo vysvětlil, že je to raklama na Kofolu…
    Reklama je buď dobrá, nebo blbá, a já se jí rozhodně nenechám vláčet. Rozhoduju se sám.
    Reklama pobaví, nebo odpudí, ale stejně si koupím, co chci já… 🙂

     
    • Witch

      Prosinec 16, 2014 at 12:49

      Ráda vás vidím, Sendy, držím Vám palce a věřím spolu s Vámi 🙂 Přeju zdraví, klid a ty zítřky. 😀

       
      • Sendyman

        Prosinec 16, 2014 at 13:12

        Děkuju, drahá Čarodějko, neobyčejně si zrovna Vaší reakce vážím.
        A teď zas mažu na chvilku mezi lidi, páč vo tom to je!
        😀 😀 😀

         
    • 747

      Prosinec 16, 2014 at 13:34

      Vítejte, chlape! Je fajn číst, že jste v pořádku. 😀 😀 😀
      Jo, taky mám oblíbené i neoblíbené reklamy, aniž tuším na co vlastně jsou. Že jsou „žuby“ na kofolu mi taky zprvu unikalo a teď mi třeba až postopadesátém řevu „kužížek“ došlo, že ta debilní scénka je na Tesco. 😉 Nejtrapnější skeče mívá Komerčka a nyní ji silně dotáhl VDF. 😦

       
      • Sendyman

        Prosinec 16, 2014 at 20:32

        Ahoj Éro, „návrat ztracenýho syna“ by se skoro dalo říct… 😀

        Můj úhlavní problém je, že se mi reklamy buď líběj, nebo nelíběj, aniž tuším, na co vlastně jsou. Beru je jako samostatný umělecký dílko, který buď zaujme, nebo odpudí. Koukám na „tu věc“, aniž tuším, na co vlastně, k čertu, je.

        „Suprovou“ kampaň, a to náhodou vím, má jedna optická firma – „Kupte si jedny brejle a další dvoje dostanete zdarma.“ No, co to, kujva, je? Nepotřebuju troje, stačí mi jedny za třetinu ceny! Volové. Možná, že někoho na tu „úžasnou slevu“ nalákaj, ale mě teda rozhodně ne. Radši zajdu jinam…. 😀

         
        • 747

          Prosinec 16, 2014 at 21:53

          😀 tak ono to zase úplně mimo mísu není… nevím jestli používáte brejle, ale třebas u nás doma máme 4 kusy brejlí tak různě strategický rozmístěný po chalupě, aby je člověk nemusel furt někde hledat a pobíhat kvůli tomu po bejváku, tak jsou jedny u počítadla, druhé v jídelně, třetí u sedačky a čtvrté v dílně. Jo a v mošně na ven máme každej svoje – čili pátý strategický kousek! A to se vyplatí! 😛 Si představte toho ušetřenýho času. 😀

           
          • Sendyman

            Prosinec 16, 2014 at 22:19

            No, když to máte nastavený takhle, tak jste asi ta správná cílová skupina! 😀

            Mně teda stačej jedny – buď je najdu nebo nenajdu, ale většinou je natápu, mám svý místa, kam je odkládám, navíc na nich nejsem vysloveně závislej, i když s nima je to lepčí.
            A když nenajdu, tak se tím musím nějak popasovat. Zapnu mlhovky!

            😀 😀 😀

             
            • Sendyman

              Prosinec 16, 2014 at 23:12

              Mimochodem, mám s tím zkušenosti, že totiž voči se maj „trápit“. Když bylo dceři asi tak 8-12 (sorry, je to velmi přibližný), zjistili jsme, že blbě vidí. Tak na naše středisko k vočařce. Ta jí hned napálila 1 dioptrii a bylo dobře. Jenže za pár let (odhaduju tak 3-4), po několika návštěvách a postupný eskalaci, jí chtěla dát šestou, a to už jsem začal uvažovat, že jí začnu zabrušovat dýnka vod flašek vod vokurek…
              Inu jsem šel jinam.Tam jí hned jednu dioptrii „sundali“, a že kdyby se to nezlepšilo, tak udělaj zákrok. Trošku děsivej, jak ho popisovali, ale nebyl nakonec nutnej. Namáhala a zlepšilo se to, a to rapidně….

              Koneckonců, já mám taky brejle na dálku asi tak od 17 let (jo, jasně, nebavím se tu o tom, že bych byl „slepejš“, prostě s těma brejlema, půjčejnema od kamaráda, jsem zjistil, jak krásně jsou čitelný filmový titulky z poslední brázdy! :-D). Ale používám tak 3x do roka, jde to i bez nich. A mám furt ty samý, i když leckterej vočař by mi předepsal silnější.
              Stejně na blízko, to jsem zjistil asi před rokem. Tak jsem si koupil takový ty v Hyper-Super za mrzkej peníz. Užil jsem je za ten rok v řádu pár hodin na vysloveně speciální příležitosti, jakými jsou modelářský „práce“. Na běžnej život se dotápu….

              Zhejčkanost je metla euroatlantský civilizace!

              😀 😀 😀

               
              • 747

                Prosinec 16, 2014 at 23:40

                Nj, každej to má s očima nějak jinak. Taky v dobrým světle zaostřím bez lorňonu, ale s ním je to lepší a jistější – méně překlepů. Takže tam, kde potřebuji občas něco přečíst, mám po ruce sklo, páč pořád běhat po chalupě a hledat jen jeden kousek by byla fakt otrava a ztráta času. 😀 A jinak tu Vámi zmíněnou reklamu na troje brejle vůbec neznám a vlastně by mě taky nezaujala – po baráku stačí ty hypersuperácký, u počítadla jsou ty echtovní půlky vod opťýka. 😛

                 
                • Sendyman

                  Prosinec 17, 2014 at 00:20

                  No, to v TV asi nebylo. Jsem sám zmatenej, přeřadili mě z jednoho baráku do druhýho a tady je to fšecko podobný, ale pohříchu fšecko jinak… Ale asi Eiffel Optic v „našem“ nákupním centru ve Zličíně, zove se to „Metropole Zličín“. Což je pjdel, anžto hnedka vedle je další NC s úplně jinejma krámama (jiná značka, stejný zboží, předražený je to sakumprásk fšecko), je to přes ulici a jmenuje se to „Avion Park Zličín“. A mezi tím ještě Globus…
                  Lidi tápaj, ale business je business.
                  .
                  Zaplať Přírodo, že mám „svýho“ řezníka a pekárna je nedaleko….
                  Ceny nezkoumám, prostě mně to chutná. 🙂

                   
  6. Witch

    Prosinec 16, 2014 at 13:02

    Lidi, samazakanalem má nový článek! 😀

     
  7. oldwomen

    Prosinec 16, 2014 at 13:08

    🙂 když jsme u propojení „starý brněnský“ s Francií – co říkáte na Sochu Svobody na kruháči v Komořanech?
    Taky si říkám už dlouho, že zastavím a nafotím, ale známe se, že jo… 😛
    Sendy, vítejte zpět.

     

Zanechat Odpověď

 
