RSS

Poslední odposlechy

15 kvě

Adame, vole, přemýšlej, co jsme ještě nezkusili… Jojo, dumám, počkej. Tak nemocnej člen rodiny, to jsme měli, neschopný, eééh, vlastně nemocný právník už taky byl, ty sám si byl marod už dvakrát…. tak já nevím, ty soudci jsou děsný sociopati – fakt musíš být totálně na hadry, aby tě vomluvili a dali další odklad. Kurva, přece kvůli odkladu soudu nebudu skákat z mostu, to bych se fakt mohl nějak zranit. Nejsem žádnej Chuck Norris. Víš, že jsem z těláku skoro propadal. Vím, ale tak proč hned z mostu, co jen tak někde ze schodů? Schody? Šílíš?! To je strašně nebezpečný, to bych si mohl něco zlomit a bolelo by mě to. To chce jenom dobře sehrát pěknej veřejnej karambol, ale hlavně bez boulí – ty mi navíc ani nesluší. Takový šikovný otřes mozku a vhodnou ztrátu paměti – to se blbě dokazuje…. Co já bych všechno moh´ zapomenout, kdybych chtěl. Nemocnej mozek, jo? A to ty máš? To by nám mohli sežrat a lidi tě ještě budou litovat. Na lidi ti seru, já nechci k soudu. Jsou tam na mě zlí a nemají mě rádi. G430072[1] Vole, Adame, von mi ten soudce žádnej další vodklad nechce povolit! A to jsem se v tý škarpě válel skoro hodinu, než mě ti blbci našli a zavolali sanitku. Úplně jsem si přeležel hnátu. A co z toho? Akorát jsem teď za debila, co neumí jezdit na kole ani po rovině. Můžu snad tvrdit, že mi pod kolo vběhla myš nebo splašená žížala?! Ten pád z kola byl fakt blbej nápad. Ale přece mě nemůžou odsoudit, když mě bolí noha. A hlava mě bolí a … a …..  Kurva,  já nechci k soudu! Voni mě fakt chtějí zavřít. A moje kulaťoučký žluťoučký dukátky mi vzít! Aúúúúúúú! Víš jak to naprali Kačeně. A z jejího právníka dravce udělali úplýho vrabečka. Tebe, tebe si namažou na chleba! Ne, Dejve, tebe si namažou na chleba! Měl jsi skočit z toho mostu. Já bych měl konečně klid a k tomu ty tvý venku ulitý miliony. Holt, ti tu naraženou hlavu a bolavou nohu vyléčí v kriminále. Tam už tě bude bolet jenom prdel.

 

https://helemese.wordpress.com/2012/10/26/kdyby-rath-nelhal/

 
komentářů 54

Posted by on Květen 15, 2015 in UFO

 

Vlastnosti:

54 responses to “Poslední odposlechy

  1. Sendyman

    Květen 15, 2015 at 20:12

    Čím to je, ačkoliv už nečtu polyťyku, že mi to něco připomíná?

     
    • Sendyman

      Květen 15, 2015 at 20:28

      Ále, co je mi vlastně do toho. Snad po půl roce se mi zadařilo udělat si doma smažák (jeden jsem měl u „Číňanů“ v práci, a byl to hnus, navíc s hranolkama a ještě blbejma. A za hříšný peníze.), dobrej smažák. Z dobrýho sejra s dobrým bramborem. A s máslíčkem. 🙂

       
      • 747

        Květen 15, 2015 at 21:05

        Jj, není nad dobrej smažáček! My měli včéra doma taky, akorát, že sejra byl hermelín – jako smažák. Mlasky, mlask! S tatarkou. Domácí, pochopitelně! 😛

         
        • Sendyman

          Květen 18, 2015 at 18:54

          Hmmm. Tak já tatarku doma nedělám. Nejsou lidi! 😀
          Ale Spak ji má dobrou. I jsem tam u nich byl, to není reklama, ale osobní zkušenost.
          Ale domácí, ta bude asi echt domácí, že jo! :-D!

           
          • 747

            Květen 18, 2015 at 19:42

            To víte, že jo! A už mám zase chutě… asi dáme zítra hermelínové repete. 😛 Dneska jsme si zagrilovali – bylo krásný počasí, tak ta naložená krkovička došla svého údělu. Jakož i rucola a ředvičky. Mlask! 😀

             
            • Sendyman

              Květen 18, 2015 at 20:29

              Nesejte mě! 😀
              Já, chudák z paneláku, bez balgónu.
              Ale koupil jsem si takovej malej elektrickej gril: 2/3 je mřížka a 1/3 je plát. Daj se na tom dělat úžasný věci! 😀
              Akorát ta Příroda, ta trošku chybí…

               
    • 747

      Květen 15, 2015 at 21:02

      No, bylo by blbý, kdyby Vám to nic nepřipomínalo…. Blbý s Vaší pamětí a ještě blbější s mojí schopností dělat si srandu z v podstatě hroznejch věcí. 🙂

       
      • Sendyman

        Květen 18, 2015 at 18:57

        Někdy mám takovou obavu, jestli ta „sranda“ je ještě srandou, jestli to není spíš předsmrtná křeč.
        Myslím obecně, nic osobního! 😀

         
        • 747

          Květen 18, 2015 at 19:44

          Doufám, že smrt se na nás ještě nechystá, ale faktem je, že někdy je ta sranda hodně trpká.

           
  2. 747

    Květen 18, 2015 at 09:39

     
    • Ji Hei - Fotografie

      Květen 18, 2015 at 16:25

      No – není mu co závidět. Chytračení už mu nepomůže, kamarádi taky ne, i peníze už by mu byly k ničemu a navíc o všechno přijde. Ale když on na tomhle sebezničení tak dlouho, systematicky a pilně pracoval, že je fakt těžký, mu takový konec nedopřát. Zajímalo by mě, jestli si alespoň na chvíli připustil, že by to takhle jednou fakt mohlo dopadnout.

       
      • 747

        Květen 18, 2015 at 17:30

        O všechno nepřijde, vesele odklání majetky a všechno mu ani tak nenašli, takže ať už půjde do báně na pár let či měsíců a vezmou mu trochu z naloupeného, tak až vyleze, stějně bude pořád ekonomicky zajšitěnej víc, než tisíce jeho trapných fanoušků. I důchod bude mít jako by kdy skutečně pracoval. Takže ano, není mu nyní co závidět, ale takový šmejdi jsou na tom nakonec vždycky líp, než poctivci.

        K tomu poslednímu… myslím, že ne, že tento darebák je tak sebestředný a nafoukaný sociopat, že ho nikdy ani ve snu nenapadlo, že by ho mohl někdo chytit a dokoce si dovolil jeho jasnost stíhat. proto taky kolem sebe kope jak malej smrad u kolotoče. 😛

         
        • Sendyman

          Květen 18, 2015 at 19:08

          Souhlasím. Ale víte, co mě, jako Pražáka, neskutečně sere? A v tom Rath náhodou asi nejede, tak to tady prostě funguje: Praha je samostatnej kraj, že jo. Tak proč, doprdele, má Středočeskej kraj barák (a že pjeknej a lukrativní barák) v Praze? Proč ho nemá třeba v Kladně?
          Grrrrrrrrrrrrrrrr!

           
          • 747

            Květen 18, 2015 at 19:22

            Protože v Praze je blaze! 😀 Zejména pak všem úředníkům a dalším státem vydržovaným pijavicím – tak proč by měli sídlit kdesi na Kladně?
            A pravdu říct, vono jezdit vyřizovat krajské záležitosti do Kladna například z Benešova nebo Příbrami je asi lopotnější, než si s tímtéž zajet do Prahé. 😉

             
            • Sendyman

              Květen 18, 2015 at 19:28

              No, to jo, to asi jo. Takže můžu mít dobrej pocit, že je to pro dobro lidem, že jo!
              Pokud je to tak, to mi nevadí. Ale stejně mě to sere! 😀

               
              • Sendyman

                Květen 18, 2015 at 19:37

                Ale tak proč si, sakja, nenastelou ty ouřady do Kladna, Příbrami nebo do Benešova?
                Zvýšily by se počty ouředníků a vo tom to je, ne? 😀

                 
                • Sendyman

                  Květen 18, 2015 at 19:41

                  Současně všude tam, jsem myslel. 🙂

                   
                • 747

                  Květen 18, 2015 at 20:40

                  No právě a kdo by na ně pořád vydělával?! A ještě na jejich židličky, stolečky počítače, šanonky… Už teď se socani pustili do boje s nezaměstnaností tím, že navyšují počet darmožráčů- policajtů, úředníků, vojáčků a vůbec všech, kteří akorát snižují produktivitu ekonomiky celého státu. 👿

                   
                  • Sendyman

                    Květen 18, 2015 at 20:59

                    A tak v tomhle nebudeme souznět! 😀
                    Když je dobrej policajt, je zapotřebí (otázka samozřejmě je, kolik máme dobrejch policajtů).
                    A armáda (a i to je diskutabilní), nám celkem dělá čest po Světě. Nemusíme souhlasit kde jsou a proč tam jsou, ale když už tam jsou, dělají si svoji práci dobře.
                    Já byl na vojně dva roky, šaškárna na entou. Zbytečný dva roky, k ničemu to nebylo.
                    Mám pocit, že ty dnešní kluci (a taky holky), na rozdíl vod nás (teda mě), aspoň předváděj nějakej výkon. Armádu bych nechal bejt. Teda, zeštíhlel bych Ministerstvo i Generální štáb! 😀
                    Skoro bych řekl, že ty kluci (a holky) by si mohli velet sami a ke škodě by to nebylo!
                    Ale ouředníci, tak to souznět budeme!

                    😀 😀 😀

                     
                    • 747

                      Květen 18, 2015 at 21:58

                      Kvantita neznamená kvalitu. Nemám nic proti schopnejm policajtům a chápu, že musíme mít nějaké vojáky a dokonce i úředníky, ale musí jich být přiměřeně počtu obyvatel státu a výkonnosti ekonomiky, ne, že se jimi bude dláždit a snižovat míra nezaměstnanosti.

                      z FB: Dnes máme 20.864 vojáků. Z toho je prý 21 generálů a okolo 5.500 vyšších a nižších důstojníků, okolo 13.000 praporčíků a poddůstojníků a 709 členů mužstva. Když to převedeme do praxe, tak v jednom Panduru by mělo jet 14 vojáků (posádka a výsadek), tedy při poměrech v naší armádě – jeden plukovník, jeden major, dva kapitáni a čtyři praporčíci, pět poddůstojníků a jeden vojín.

                       
          • Sendyman

            Květen 18, 2015 at 19:25

            Jo, a jinak díky, Éro. Díky, že jste mě pozval na svůj blog, když se to na jiným zvrtlo, a teď děkuju, že jste mi dal odkaz na Abecedu. Chyběl mi „starej dobrej“ RX. A zdá se, že by se mohlo blejskat na lepší časy, nastartováno maj slušně.
            To nic proti Vám, ale ten záběr prostě mít nemůžete.
            A já teď nevím, jak Vás i Abecedu budu současně stíhat!
            😀 😀 😀

             
            • 747

              Květen 18, 2015 at 19:39

              No, tak tady to budete stíhat určitě. Na Abecedě s tím asi budemem mít problém všichni. Já zatím nestíhám ani všechno přečíst. A trochu nepřehledné je tam značení posledních komentářů – aspoň se mi to tak zdá – že je to neprakticky umístěné až dole, není to aktuální – pracuje se zpožděním a ještě se málo větví strom reakcí – je to právě jak jsme všichni brblali na inovovaným RX – že se poslední komentář předřazuje nahoře komentáři, na který reagujete. Ale tak snad to ještě autoři vychytají aby to bylo pro nás „staré pardály“ přehlednější. 😛

               
              • Sendyman

                Květen 18, 2015 at 20:15

                Přesně!
                Stačila by taková malá blbost, to, co funguje tady: „Poslední komentář“. A jeden hned ví kde je a kam chce jít a kliknout.
                Aby se jim to nezvrtlo, jako to bylo s nejsledovanějšíma příspěvkama. To bylo radosti! 😀
                Jednu chvíli na bedně, druhou nic.
                A tam to maj podobně. Někdy se tam upoutávka (na ten můj, jakože poslední, to ne, že bych se chtěl zviditelňovat, chci jen pokecat) objeví, někdy ne. Taky mi to přijde chaotický.
                Ale možná by se jim to dalo napsat, zatím, co jsem viděl, reagovali docela slušně.
                Rozhodně myslím, že by se měli zbavit těch rubrik (jako z domova, ze světa, z bůhvíjaký prdele, vod souseda a co vy na to? Stačilo by „co vy na to?“ a řadit to postupně, čím kdo přispěje…)
                Nejsou IDěs, nejsou „noviny“.
                Je to nepřehledný, ke škodě přispívajícím autorům.

                 
                • 747

                  Květen 18, 2015 at 20:27

                  Rubriky mi přijdou logický, ale možná by v rozjetém provozu stačily už jen spíše na dolní liště a ty poslední komentáře by naopak mohly být hned nahoře, ale je to věcí autorů magazínu a faktem je, že na tom stále makají a vylepšují a pečlivě sledují co jak funguje a kde to drhne. Nechme je, ať si najdou systém, který se nejlépe osvědčí všem – nejsme tam jen my a ostatní tamní psavci můžou mít docela jiné nároky, představy a požadavky na praktičnost. Tady jsme už prostě léta na něco zvyklí a proto se nám to může zdát jako nejlepší, i když to tak být nemusí.

                   
                  • Sendyman

                    Květen 18, 2015 at 20:38

                    Jj, já držím palce (ech, co to kecám, palec), ať to vyjde. Je to jejich džob a my se tím jen bavíme.
                    Tak ať se daří, k obapolný spokojenosti.

                     
  3. Witch

    Květen 18, 2015 at 18:36

    Krásně dnes udivil soudce. Dal mu strejdu, o kterém zatím pan soudce nevěděl. Tak aspoň něco pozitivního můžeme říct. Holt má zvětšený smysl pro rodinu. (Pamatujete? Radši má dvě.) 😉

     
    • Sendyman

      Květen 18, 2015 at 19:02

      Sakja! Tak mám takovej pocit, že je přestrejčkováno. Nemám já taky ještě nějakýho? 😀

       
    • 747

      Květen 18, 2015 at 19:20

      No, nevím nevím kdo koho dnes víc udivil. Myslím, že víc vycukanej z vývoje byl nakonec ten malinkatej srabík Rath. 😀

      Zajímalo by mě pouze jak mohl advokát Pacovský vzít jakoukoliv obhajobu spojenou s Rathem a nedomyslet, že to může být jen kulišárna, aby se Rath soudu mohl dál vyhýbat. Jak to ti jeho dosavadní advokáti navlékli, že nepostřehl o co jde a až později zjistil, že se ho snažili dostat do střetu se synovcem soudcem. Snad to vysvětlí, až se vrátí ze zahraniční cesty.

       
      • Sendyman

        Květen 18, 2015 at 19:32

        Jj, „zahraniční cesta“, ta není nikdy na škodu. Ta se hodí vždycky! 😀

         
        • 747

          Květen 18, 2015 at 20:44

          Mě spíš fascinuje jak si teď Rath dupe nožičkou, že ho má zastupovat advokát, kterej ho zastupovat nechce. Si asi ten vůl zlodějská, zašklíbená myslí, že může někoho donutit pro něj pracovat.
          http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/rath-trva-na-tom-aby-ho-obhajoval-novy-advokat-stryc-soudce/1217248?

          Tak uvidíme ráno, co z něho vypadne za výmluvu, aby se soud natáhl. Třeba pro změnu spadne z koloběžky nebo mu zaskočí lentilka. 🙄

           
          • Sendyman

            Květen 18, 2015 at 21:10

            Ještě by moh´ zakopnout vo slimejše! 😀

             
            • 747

              Květen 18, 2015 at 22:03

              Nebo dostane krámy. 😀

               
          • Sendyman

            Květen 20, 2015 at 10:06

            Mě teda fascinuje, jakej má ten hajzlík žaludek. Zas přišel bez obhájce a trvá na tom, kterej ho nechce. A těch argumentů! Že má svý práva, že to je donebevolacící neprofesionalita, že na něj podá stížnost Advokátní komoře, pokud ne rovnou žalobu….
            Doprdele, tak když tak dobře zná právo, tak se podle práva měl chovat především on!
            A nemusel teď právu čelit…

             
            • Sendyman

              Květen 20, 2015 at 10:11

              Jo, ale toho ex-offo je mi fakt líto. Spis má prej přes 30.000 stran… To je 100 „slušnejch“ knížek. Dá se to stihnout za rok, pokud jeden není v důchodu a nedělá nic jinýho, než čte?
              Ale přesně na to von hraje, advokát to prostudovat musí, bude zase odklad.

               
            • 747

              Květen 20, 2015 at 11:26

              Mňo, mně na tom fascinuje nejvíc to, že se na různých diskusích stále najdou debílci, kteří toho zlodějskýho doktůrka hájí a papouškují ty jeho infantilní teorie o spiknutí. Pak se můžeme divit, že tady volby dopadají, jak dopadají, když některým lidem ani takový hnusný šmejd nevadí jen proto, že je to prolhanej SOCAN! 😦

              K tomu právníkovi… ať Dejv klidně žaluje advokáta Pacovského kde chce. Z toho mála, co se zatím ví, by možná měl být takový trouba advokát prohlášen za nesvéprávného, protože když se advokát nechá sám podvést takovými známými vejlupky, jako je Rath a jeho duo právníčků, tak je sám poněkud slaboduchý a tím pádem by neměl nikoho zastupovat, protože na to prostě mentálně nestačí. 👿

               
              • Sendyman

                Květen 20, 2015 at 16:50

                K „tomu právníkovi“ Pacovskýmu se moc nechci vyjadřovat. Jeden tvrdí „A“, druhej „B“.
                Ale je mi fakt líto toho ex-offo, kterej k tomu fakt přišel jak slepej k houslím.

                 
                • 747

                  Květen 20, 2015 at 16:58

                  Ex-ofík si myslím, že nikdy Ratha zastupovat reálně nezačne. Jde jen o to získat čas – otázkou je „k čemu“? Potřebuje Rath víc času na přípravu útěku? Nebo na uklizení majetku?
                  Ef-ofáče na poslední chvíli zase odmítne a znovu se domluví s těmi svými pucfleky, které vydržoval ze státních (tedy našich) peněz celou dobu, co byl u lizu – oni pro něj už tehdy dělali všechny špinavosti. Takž e litovat ef-ofíka netřeba, on si se skutečným zastupováním, natožpak studiem spisu, hlavu lámat nemusí. 😉

                   
                  • Sendyman

                    Květen 20, 2015 at 17:10

                    Přiznám, že Vám závidím Vaši jistotu. Já jsem z toho celej zmatenej!
                    Ale fakt je, že tím zas tak moc nežiju – bůčíček se peče a zelíčko je coby dup! 😀
                    (Knedlíky jsou hotový a namražený, jen si těch svejch 6 vyndám.)

                     
                    • 747

                      Květen 20, 2015 at 17:55

                      Tak si pošmákněte! Přeju Vám to.

                       
                    • Sendyman

                      Květen 20, 2015 at 18:02

                      Já vím. 🙂

                       
                  • Sendyman

                    Květen 20, 2015 at 17:18

                    Jo, a dneska jsme se vo tom zrovna bavili s kámošem: Ať si ten majetek uklidí, když už ho má. Já jsem takovej smířlivej.
                    Ale jen doufám, že ho přeci jenom nakonec zavřou. Vono se tam už „kamarádi“ najdou, co mu natrhnou prdel! No, a pak ať si ho užívá. 😀

                     
                    • 747

                      Květen 20, 2015 at 17:54

                      A to zas já sem pro to, aby ho klidně ani nezavírali, ale sebrali mu důsledně a všechen ten nakradenej mamon, protože jen kvůli tomu to všechno tihle darebáci dělají. Jakmile by o majetky přišli, víc by se báli krást, protože zatím je to tak, že si na pár měsíců dřepnou do báně (nebo taky ne) a když vylezou začnou si užívat již fakticky legalizovaných výnosů z trestné činnosti. Takže se jim to vlastně bohatě vyplatí i s tou dovčou za mřížovaným oknem. 👿

                       
                    • Sendyman

                      Květen 20, 2015 at 18:05

                      Rozdílnost názoru: zavřít by měli, pykat by se mělo. A na pěkně dlouho.
                      A už vidím, jak s děsivou zkušeností a natrženou prdelí si užíváte majetku! 😀

                       
                    • Sendyman

                      Květen 20, 2015 at 18:15

                      Akorát mi na tom vadí jedna věc: voni jsou zavřený, a tak si tak lebeděj, na TV koukaj, kdo chce do posilovny chodí a nic. Vlastně se maj leckterý líp, než v reálu (což by asi pro Ratha neplatilo, ale tu zkušenost mu přeju).
                      Znáte přece „Frajer Luke“ s božským Paulem (taky Pavel! 😀 ) Newmanem? Na silnici bych je vyhnal, jako bysme měli málo zaprasenejch pangejtů…
                      A koule jim ustřelit, jen kdyby se někam nepovoleně hnuli!

                       
                    • Sendyman

                      Květen 20, 2015 at 18:22

                      „Třesu, šéfe, třesu!“
                      Tak, ať je to jakejkoliv protimluv, těm já zase fandím! 😀

                       
                    • 747

                      Květen 20, 2015 at 18:29

                      Tak tady to vidím stejně – když se v kriminále nemaká, tak je to jak pionýrský tábor a pro řadu těch dacanů vlastně příjemnější prostředí, než kdyby se o sebe museli starat na druhé straně mříží.

                      Ale pokud politickým šíbrům typu Ratha neseberou nakradené, je jakýkoliv trest prostě k smíchu.

                       
                    • Sendyman

                      Květen 21, 2015 at 11:43

                      Ale jo, máte recht. Když Spravedlnost, tak Spravedlnost. A pro všechny stejně.
                      Jinejm berou ostopryč, některejm nechávaj…
                      Pozn. aut.:
                      Jinej = jinak řádnej občan udělavší chybku, kdo nějakou v životě neudělal?
                      Některej = „šíbr“. ( Dovolil jsem si použít Vámi použitý výraz. 🙂 )
                      A mými slovy: „profík“, kterej se děláním daleko horších chybek programově živí na úkor ostatních, čímž se vypracuje mezi „elitu“.
                      Jak praví jedno úsloví: chceš-li se mít jako prase v žitě, musíš bejt svině. To je ale rozhodně smutný. Jsou i státy, kde stačí poctivě pracovat a mít se dobře. Ten náš mezi ně, myslím, nepatří.
                      Tím myslím, že to není pravidlo, diferencuje se.

                       
                    • 747

                      Květen 21, 2015 at 14:53

                      Tak jest! 😉

                       
                    • Sendyman

                      Květen 21, 2015 at 16:32

                      Amen?
                      V tom případě jste si tak trochu nasral do bot, protože, má-li tím tady skončit náš pokec, máte co dělat, abyste připravil novej příspěvek!
                      Prďola čeká ve frontě! 😀
                      A ani se nemusíte moc namáhat psaním, stačej fotky a my už se postaráme sami!

                       
                    • 747

                      Květen 21, 2015 at 18:30

                      Já na tom dělám, makám, nekecám, ale tož….. víte jak toje, musím stíhat i jiný věci. Ale klídek, něco bude! 😛

                       
                    • Sendyman

                      Květen 21, 2015 at 22:31

                      Vy jste taky pěkně multi-kulti, netušil jsem, že zrovna Vás jednou budu poučovat. 😀
                      „Klídek“, to říkáme my v Práglu.
                      Tam u vás, vy vokrojovaný, říkáte „klííííííd“! Ačkoliv, to říkají Moraváci, v Zatáčce je to možná jinak.

                      😀 😀 😀

                      Těším se.

                       
                    • 747

                      Květen 21, 2015 at 23:01

                      Jasně, že jsme multi – hento….. 😀 Takže zejtra najdete něco malého na Abecedě a k tomu snad potom i něco tady (obojí se včíl stihnout nedalo). 😛

                       
                    • Sendyman

                      Květen 22, 2015 at 08:20

                      Zejtra přes den sotva, leda by to tam bylo už mezi pátou a sedmou (a nebo dřív, někdy se budím, aniž bych chtěl. Zatracený „stáří“!). Pak mažu předstírat „práci“, už to mám tak zařízený. To víte, bezpečnostní agentura, nic lepšího jsem nesehnal, už jsem „starej“. A obchoďáka už dělat nechci, na to jsem fakt starej!
                      Dopjdele…. 😀
                      Ale večír, okolo desátý, číhnu, to zas jo. 🙂

                       

Zanechat Odpověď

 
