RSS

Prd cestovatel

22 kvě

Měl jsem v plánu úplně pohodovej víkend… nějaké to kočkování s Andulkou, štěkání po turistech a vůbec takové ty normální domácí psí záležitosti. Jenže něco bylo jinak! Mí člověci se určitě někam chystali. Že mě tady zase nechají samotného! Takový nevděk! A to se tááák rád muckám a tulíkuju. A nesnáším bejt opuštěnej. Chjo…tm 032Počkat – něco slyším. Jakože pískání. Takové to, co mám děsně moc rád, jak mě člověci vždycky volají k sobě. Třebas na špacírek! Že bych tady nezůstal opuštěnej? Pude se ven nebo na výlet! Juchůůů! Tak to už letím, ať si to ještě nerozmyslí. Počkejtéééé!  😛 tm 044Fakt, že jo! Jde se pááááá! Teda vlastně jede se – autem! To fakt miluju ze všeho nejvíc.Dokonce mi člověci dali na sedačku můj pelíšek. Noóó, pojedu teda jako vopravdickej mazel. ——-  Jedéééém. ——- Akorát teda, sem se kvůli tomu strachování ze samoty a hlídání člověků před odjezdem zapomněl vyčůrat. Himbajz! To je blbý.—–  A furt jedem. Je to nějak nezvykle dlouhý výlet….. A děsně to drncá. ….. nevydržel jsem to, no. Tak jsem si trochu označkoval pelíšek. No a co?! Však je můj! No ne? tm 048No, člověci z toho mokrého pelíšku naštěstí žádný drámo taky nedělali. Však prej to na sluníčku uschne a doma se to vypere – povídala člověková. —- Téééda, štěknu vám: byli jsme v nějaké docela jiné cizí boudě a u jiných člověků a taky tam byly jiné cestičky a keře. A těch značek všude! Celé tři dny mi nestačily na to, abych všechno oběhal, pročmuchal a označkoval! A taky jsem chrounil hned vedle mých člověků. To doma nemám. Tam mám pelíšek daleko od toho jejich a když mě popadne mazlivá, musím za nimi do schodů… Tady u těch druhých člověků mi dali můj pelíšek kousek od sebe a já si je mohl ohlídat i v noci…tm 047Pak se zase začali moji člověci někam chystat. To já na nich poznám…. Strašně jsem se najednou vyděsil jestli mě tady u těch druhých nechtějí nechat! To néééé! Já nechcíííí. Já jsem váš! Mazli mazli, tuli tuli! Honem jsem páníčkovi skočil na klín a pevně se k němu přitiskl. To už jsem neudělal několik let. Jenže teď jsem moc potřeboval, aby věděl, že jsem jejich a že budu strašně hodný a už si nikdy pelíšek neoznačkuju a budu vždycky jejich nejmilejší Prdeček! Vyšlo to. Zase jsem měl pelíšek na sedačce a jeli jsme dlouho. Tentokrát mě ale člověci dvakrát nechali udělat značku u silnice a do pelíšku vážně nešla ani kapka. Dojeli jsme až domů a já to všechno o tom výletě musel dvakrát vyprávět mojí kočce Andulce. Po tom velkém cestování a dlouhém vyprávění jsem pak únavou usnul jak poleno. Zdály se mi samé mazlící a dováděcí sny o mých báječných člověcích. Jsem moc šťastnej, že mě nikde nenechali.   😀    tm 072

 
komentářů 63

Posted by on Květen 22, 2015 in CIA, Uncategorized

 

Vlastnosti:

63 responses to “Prd cestovatel

  1. 747

    Květen 22, 2015 at 21:57

    Tak, Sendy, Prdeček na páteček je tady….

     
    • Sendyman

      Květen 22, 2015 at 22:22

      Prďola je skvělej, ten nikdy nezklame. Dík! 😀

       
      • Sendyman

        Květen 22, 2015 at 22:44

        Ostatně, Vy jste taky skvělej. Nejsou Vánoce, a Vy dodržujete sliby!

        😀 😀 😀

         
        • Sendyman

          Květen 22, 2015 at 22:56

          Vlastně „plníte“, abych Ledeckýho citoval přesněji… 🙂

           
          • 747

            Květen 22, 2015 at 23:34

            Nj, to je moje špatná vlastnost – já sliby plním a pak totéž očekávám od druhejch a voni na to …. Ále to sem nepatří.
            S Prdečkem je vždycky dobře, akorát ho nafotit není zrovna jednoduchý.

             
            • Sendyman

              Květen 28, 2015 at 10:59

              Jasně, to znám. V obé případech. Ale to sem opravdu nepatří.
              Rozevlátej Prďola nemá chybu, mám takovou i Sendy. Jsou sice „máznutý“, po odborný stránce je to „špatná“ fotka. Ale je naše! 😀

               
  2. Sendyman

    Květen 22, 2015 at 22:32

    Když jsem jezdil se Sendy na chalupu, tak pravidelně blila. Cestou tam u Chotěboře (asi 6km do cíle), cestou zpátky podobně. Přitom milovala jízdu autem, věděla, že se jede pááá. 😀
    Práškovat Kinedrylem jsem ji nechtěl, tak jsem našel zastávku u Ledče, kde se provětrala a proběhla v lese. A já většinou našel pár hub na smaženici k večeři. 🙂
    Vždycky nadšeně naskakovala do auta. Ale zajímavý je, že vytušila, když jsme jeli k vetovi. To se jí moc nechtělo!

     
    • 747

      Květen 22, 2015 at 22:42

      Prďa miluje auta ze všech stran- Zvenčí se je snaží sežrat. Uvnitř si připadá jako Prd Dobyvatel nebo Imperátor. Když se mu podaří proniknout do auta, má za to, že rozhodl o tom, že jede taky. V mládí jsme ho museli vyhazovat a furt nechápal proč mu to dobyté území nechceme uznat. Dnes už ví, že rozhodujeme my a tak se u auta jenom motá a ptá se, jak to bude. Když otevřu dveře, že si může naskočit, chrochtá blažeností a když to jde, tak se cpe za volant.

       
      • Sendyman

        Květen 22, 2015 at 22:46

        No, tak už ho nechte konečně jednou řídit! 😀

         
        • 747

          Květen 22, 2015 at 23:35

          Však jo, někdy pomáhá kroutit volantem 😉

           
      • Sendyman

        Květen 22, 2015 at 22:53

        „Prd Dobyvatel“! 😀
        Já se poseju! To se ještě dostane do Wiki!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          Květen 22, 2015 at 23:38

          To bystemusel vidět a slyšet to jeho šťastný bručení, když naskočí do auta a vítězoslavně se tam usalaší s výrazem: MOJE! SEM KING!

           
          • Sendyman

            Květen 23, 2015 at 01:00

            Myslím, že si to dokonale dokážu představit. Ale vidět bych to chtěl, to ne, že ne. 🙂

             
          • Sendyman

            Květen 23, 2015 at 01:03

            Tak ho eště naučte, aby říkal: Jsem ROBUR!, aby to bylo stylový… 😀

             
            • 747

              Květen 23, 2015 at 09:27

              Hmmm, vod něj by to asi znělo spíš jako “ seéém rrrobuůůůůrek“ 😀

               
              • Sendyman

                Květen 23, 2015 at 22:31

                Jj, nabízí se citace: Malej, ale čipernej! 😀

                 
  3. Sendyman

    Květen 23, 2015 at 00:46

    Ješiš! Nedá mi to… Je to sice úplně OT, ale jsem toho plnej a musím se svěřit…
    Jsem si koupil nový PC, před necelejma třema rokama. Nebylo laciný, ale tak, řekl jsem si, že už je na dožití (teda moje). Nejsem pařan, abych musel mít co dva roky nový.
    Jako dobrý – Intel čtyřjádro, 2TB na HDD, 8GB operační paměti, grafika slušná. Fakt vyhovující a doteď spokojenost. U Alzy jsem kupoval.
    Nastal problém. Na radu (ajťáka, jak jinak) používám anivirovou ochranu i Firewall od MS. Že prej dobrý.
    No, ne až tak docela. Něco ho napadlo – poprvé vážněji za ta léta, co jsem na Netu – (zatímco MS antivirák dál vesele hlásil, že PC je pod kontrolou a chráněn) a PC začal blbnout. Postupně se omezovala funkčnost. V současnosti nefunguje komunikace s tiskárnou, nejde zvuk a někam se nemůžu dostat.
    Měl jsem tam podezřelý soubory, ale nešly odstranit. Stáhnul jsem si NOD32 Trial, ten je spolehlivě identifikoval a odstranil. Paráda. Ale PC už byl v bordelu. Co teď?
    Splnil jsem si jeden malej sen (ale nutnost mě k tomu dohnala!) a koupil SSD, takovej malej, jen na operační systém, že se to zrychlí.
    Tak, že to přeinstaluju. Ale ouha! (Teď mi asi každej rozumnej řekne, že jsem vůl a měl jsem si zazálohovat HP Recovery, se kterým jsem to koupil. No, neudělal jsem to. Byl jsem nějak navyklej, že s produktem – od PC, tiskárny, přes foťák po lednici – dostávám přinejmenším informační, ale hlavně instalační CD, jako fyzickej nosič. Ale to se už dneska nenosí).
    Tupoun (tak už dávno nazývám a registruju svý PC, protože jsou daleko chytřejší, než já) na mě „řve“, že chce instalační CD, že to dá do cajku. Ale já ho nemám. Nedali mi ho. A tam, kde je na HDD, se nemůžu dostat. Prostě bordel.
    Tak na Alzu, jako prodejce, To voni ne, jenom to prodávaj, jak dostanou. Tak na Microsoft, jakožto původce. Jo, maj tam stránku pro obnovení systému, ale sdělili mi, že mý (legálně zakoupený) registrační číslo nepodporujou, anžto to předali v rámci hromadný licence, ať se obrátím na výrobce stroje.
    Takže na HP (Hewlett-Packard). Jiný tiskárny jsem neměl a byl jsem spokojenej. Teď poprvý celý PC.
    Neskutečný martýrium! Voni maj ty stránky nastavený tak, že vás to vrací furt dokola. Kam se hrabe „Hlava 22“.
    Ale konečně jsem se po 3 dnech (ve chvilkách volna) dobral a začali komunikovat. Slovensky.
    A sdělili mi, po několika upřesňujících majlech, jaký mám sériový číslo produktu (tedy to, čím jsem začal na stránkách jejich podpory) a že udělají všechno, co je v jejich silách, aby mi pomohli. Pokud teda…
    No, ale byl pátek, takže zavřeli „krám“.
    Tak zase čekám…

     
    • 747

      Květen 23, 2015 at 09:31

      Ufff, takovej slušnej horor po ránu…. Tak snad se zadaří a bratia sa pochlapí! 😉

       
      • Sendyman

        Květen 23, 2015 at 22:29

        To bola sestrička! 😀
        Ne, ta dívčina za to nemůže, ona tam jen pracuje! 🙂 To jsou český stránky.
        Akorát, že na vás mluvěj Slovensky!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          Květen 23, 2015 at 22:35

          Tak hlavně, že ne maďarsky. 😉

           
          • Sendyman

            Květen 23, 2015 at 22:49

            Eště tak! Jediný, co umím maďarsky (a eště nevím, jak se to píše) je:
            Eď, kete, három a ném tudom! 😀
            A „guláš“!

            😀 😀 😀

             
            • 747

              Květen 24, 2015 at 11:15

              Jo, Maďarsko je divnozem, kino tam není kino, taxi není taxi a kdykoliv na vás domorodci promluví, zní to jako nadávka… 😆

               
        • Sendyman

          Květen 23, 2015 at 22:44

          Prostě je to tak, že stránky jsou český (vod emerický firmy). Ale když se konečně doberete odpovědi, sedí tam a píše vám Slovenka. Já se picnu! 😀

           
          • 747

            Květen 24, 2015 at 11:14

            Globalizácia! Neznáte? 😉

             
            • Sendyman

              Květen 24, 2015 at 21:13

              Škoda, že zrovna tohle slovo je tak globálně univerzální, že je vlastně nepřeložitelný, pokud nechci použít rozsypanej čaj a tak. 🙂
              Ani nevíte, jak rád bych našel nějakej hezkej překlad! 😀
              A jo, našel! Jak symptomatický! 😀
              Toàn cầu hóa.

              😀 😀 😀

               
              • 747

                Květen 24, 2015 at 22:46

                Český překlad globalizace: svět se v perdel vobrací!

                Už aj Irčáci si myslí, že dva chlapi (dvě havaje) spolu můžou mít dítě! Tss! 🙂

                 
            • Sendyman

              Květen 28, 2015 at 11:13

              Sjanda je, že mi ta slovenská slečna/paní, pracující v český odnoži emerický firmy odpověděla, že až „za 2-3 týždne, lebo sa to posiela z Francúzska“.
              A já to už přitom držel v ruce. Druhej den!
              😀 😀 😀

               
    • Sendyman

      Květen 24, 2015 at 21:04

      Jo, to je, takříkajíc, všeříkající! 😀

       
  4. Ji Hei - Fotografie

    Květen 24, 2015 at 12:42

    Jéééé – zase mu to sluší! :)) Je to fešák a zlatíčko a Vy k tomu vždycky napíšete tak milý text – vy jste prostě skvělá dvojka, no! 🙂 A Prdeček má štěstí na opravdu hodné páníčky – na tom hafanovi je prostě vidět maximální spokojenost a všechno si vždycky tak krásně užívá..:).
    Tak se těším na další (nejen) zvířecí fotky a vyprávění, milé Éro! 🙂

     
    • 747

      Květen 24, 2015 at 13:02

      Dík. Jj, Prďula je nejlepší muckoš na světě! Kdybysme ho neměli, ta si ho snad musíme vymyslet, aby byl život hezčí. 😀 Je skvělé, že si nás pořídil! 😉

       
      • Sendyman

        Květen 24, 2015 at 21:23

        Prďola je mazák. Von ví. 🙂
        Sendy taky věděla. Voni totiž psové vědí víc, než my. Nemyslím „akademicky“, rovnice a ani trojčlenku asi moc nezvládaj, s pravopisem jsou taky na štíru (ačkoliv, když někdy pročítám ty debaty na Sport.cz… 😀 ), ale intuitivně.
        Myslím, že oni rozumějí nám víc, než my jim. 🙂

         
        • 747

          Květen 24, 2015 at 22:44

          To určitě!
          I když já mám někdy dojem, že si Prdečkem docela pokecáme. 🙂

           
          • Sendyman

            Květen 25, 2015 at 02:09

            Rozhodně. To není dojem, to je fakt. I když, vy to máte „mezi chlapama“, na férovku. Já bych (se Sendy) mohl volně citovat pana Wericha:
            „Naše názory se sjednocovaly, až konečně ty její nabyly vrchu.“ 🙂

             
  5. Sendyman

    Květen 25, 2015 at 02:04

    Co myslíte, najdu tam někde „Prdečka“?

    http://www.stumbleupon.com/su/AejxR3

    🙂

     
    • Sendyman

      Květen 25, 2015 at 02:21

      Nějak se nedaří, to není nejlepší odkaz. Ale ne a ne tam z tohohle, kterej mě k tomu přivedl, dostat ten správnej, furt mi to dává tu sopku. Nicméně, po možným shlédnutí i tohohle děsivě krásnýho, dole je i s obrázkem, kterej mě trochu vyděsil, anžto jsem v první chvíli myslel, že to je nějakej mutant,
      „15+ Funny Dogs That Love Car Rides More Than Anything“, a to je to, co jsem myslel.

       
    • 747

      Květen 25, 2015 at 10:04

      Našeho ne, to je originál! Ale všichni pséci jsou něčí muckoši (teda skoro).

       
      • Sendyman

        Květen 28, 2015 at 12:50

        Teď, zanedlouho, maj začít dávat na Animal Planet něci jako „Zachráněný psi“, nebo tak nějak. Bude to asi zajímací, ale nevím, jestli na to koukat…
        Nechci bejt hromadným vrahem! A že bych jim…
        Né těm psům. Těm „člověkům“…

         
        • 747

          Květen 28, 2015 at 13:54

          Na tyto věci radeji nekoukám a lidi si zaslouží globálně a navždy vychcípat!

           
          • Sendyman

            Květen 28, 2015 at 15:38

            Jj, pro Planetu by bylo jedině dobře. Stephen King napsal takovou kníšku, zaboha si v tom množství nevzpomenu jak se jmenovala, ale něco vo broucích to bylo, řekl bych. A tam jeden, fanda do tý havěti, že kdyby vyhynuli brouci a podobná havěť, ze dne na den, lidstvo by bylo do pár dní v prdeli. Kdežto kdyby stejně vyhynulo lidstvo, Planeta by za pár dnů začala vzkvétat…
            Ať si to kdo chce přizná, nebo ne, největší paraziti jsme tu my!

             
            • Sendyman

              Květen 28, 2015 at 15:49

              Co jsem se nalopotil, aby bejvalka měla kde na chalupě sázet kytky a rajčata a tak (a aby vod ní byl klid! 😀 ). Vytrhat, vymýtit, překopat, docela facha. Pak tam stejně přestala jezdit a za rok to bylo, jako by nebylo nic. Příroda si to udělala po svým…

               
              • 747

                Květen 28, 2015 at 16:05

                JJ, jak je příroda v tomto ohledu zdatná je vidět všude, kde se lidi přestali „starat“.

                 
                • Sendyman

                  Květen 28, 2015 at 16:24

                  Jo, přesně, Ale pro „nás“ to není příliš optimistickej výhled…

                   
                  • Sendyman

                    Květen 28, 2015 at 16:29

                    A nebo jinak: můžeme se „zapřít“ a Přírodu zazdít a zabetonovat. Ale je tohle „Vítězství“?

                     
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 17:33

                      Mám rád (i když je zas tak až moc nesleduju, bo není čas) pořady se Stephenem Hawkingem. To je Hlava! Na vozejku, „uslintanej“, ani nemůže pípnout, neřkuli se pohnout. Ale Hlava!
                      A to je to, vo čem by „lidstvo“ mělo bejt…

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 17:43

                      Teda, semtam nějakej sporovec by mně žíly nedral!

                      😀 😀 😀

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 18:16

                      Beton toho taky zase tak moc nevydrží. Takže příroda zvítězí vždycky. 🙂

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 19:26

                      Tak určitěéé!
                      Se mi líbil takovej ten pořad na pokračování (žel, neviděl jsem všecko), ale kdybych věděl jak se jmenoval… 😀 Jako něco „po lidech“, taková digitální vize.
                      Všecky ty úžasný lidský stavby se hroutily, Příroda si vracela všechno do svý moci…
                      Akorát těch „osvobozenejch“ zvyřátek z různejch ZOO mi bylo líto. Nevěděla, která bije a co s nima bude…

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 19:51

                      Ačkoliv, nebyl bych si tím tak jistej. Betonujem a betonujem… A množíme se (teda, voni se množej), jak krysy.
                      Tuhle nádhernou Planetu přivedeme co nevidět cu grunt..

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 20:40

                      Planeta to nakonec nějak přežije. My ne.

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 20:58

                      Závidím Vám Vaši jistotu. Aby to nebylo vopačně….

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 21:08

                      Teda, my tu Planetu zničíme, o tom žádná. Ale aby přežila i ona, o tom mám pochyby…..

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 21:28

                      Ačkoliv, vono se málo ví. Že vymřeli dinosauři před cca 65 mega roky, to ví skoro každej. Ale že před stovkama mega roky tady byla jiná „kultůra“ z který ty dinosauři skrzevá mikroorganizmy vznikli, to se moc neví. Že jsme měli mnohokrát namále… Když se srazila Země s čímsi a vznikl Měsíc. A Planeta přežila. Máte recht, přežije. Navzdory nám!

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 21:30

                      Přírodě věřím – ta má neskutečnou sílu regenerace. Navzdory lidské zhovadilosti. Lidstvo je samozničitelné – tam není proč a čemu věřit. 🙂

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 21:36

                      Jsme to psali asi tak souběžně necháme to bejt… 🙂
                      Výsledek je jasnej: Planeta přežije, jakkoliv námi zdevastovaná. A s námi do pryč, akorát škodíme! 😀

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 21:42

                      Tak tak.
                      Že Vám je dlouhý čekání na novej kousek tady nebo na Abecedě? 🙂 Já teď sice furt nějak nestíhám, ale něco bude.

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 21:48

                      Je. I když začínám přemejšlet vo spánku, ale dost možná, že to můžu ještě chvilku ustát. Ale pak zhasnu, jako svíce! 😀
                      Na Abecedě reagovali na na připomínku, to je milý! 🙂

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 21:56

                      Běžte klidně chrounit, dneska už se nezadaří. Dobrou noc.
                      A jakou přípomínku jste na Abc vznesl?

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 22:01

                      Že reagujou anonymně, jako Abeceda (Vzpomněl jsem on line editorku, milou Lenku Krbcovou z RX.) Pak šli asi spát, nebo spím už já, nevím. 🙂

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 22:08

                      Bylo to na těch „vokrádanejch uklízečkách“, od Jolany..

                       
                    • 747

                      Květen 28, 2015 at 22:13

                      Ahááá…
                      nj, voni v ABCD nejspíš teď nespí, ale makají na uzávěrce zítřejších článků, tak není čas dělat věci, které můžou počkat.

                       
                    • Sendyman

                      Květen 28, 2015 at 22:15

                      Ješiš! Teď dávaj pořad, kterej dává za pravdu tomu, co tvrdím už řadu let. Je to o Ježíšovi a Marii Magdaléně. Ale to nic, možná jindy, teď jdu zhasnout…

                       

Zanechat Odpověď

 
