RSS

Love hurts

12 zář

Jojo, milánkové, láska bolí. Někteří by mohli vyprávět. Kdyby teda vůbec ještě něco mohli…

Potkali se pod jabloní.

Pomyslela si: hmmm,  docela slušnej kus. Vlastně je k sežrání.

On od prvního pohledu obdivoval její dobře stavěné tělo, dlouhé paže a krásné zuby.

Zdá se docela dobrej, ale zatím tu jen stojí a roztouženě čumí. No jo, další nezkušenej zelenáč. Asi panic.

Zamiloval jsem se! Dnes je nejšťastnější den mého života! Našel jsem ji. Lásko!

Pojď blíž, strašně moc tě chci.

Je tak krásná a chce mě! Život je prostě báječný! Áááááááách…..

Jo, přesně tebe jsem potřebovala. Jsi fan-tas-tic-kýýýý!

Jsi úžasná. Slibuji, že si spolu takhle užijeme každý den! Miluju tě.

Fajn, může být, ale já mám teď docela hlad. Něco bych zakousla. Vždycky to na mě po tom tak nějak přijde, víš.

A co bys chtěla? Zajdem na něco.

Nikam nejdu. Stačíš mi už jen ty, miláčku.

Ale… Au, to bolí! Au, au, au….

Chjo, zase jeden, co jenom sliboval, ale donést kus žvance budoucí matce jeho potomků, samoživitelce k tomu, se mu nechtělo. Houby ví, co je to láska, chrapoun jeden mrňavej. Odkrkla si a šla spokojeně sama domů.kopie-img_6824

kopie-img_6829kopie-img_6848kopie-img_6852kopie-img_6853kopie-img_6854kopie-img_6855kopie-img_6856kopie-img_6857kopie-img_6861

 

https://helemese.wordpress.com/2012/02/21/obludy-a-slizouni-mezi-nami/

 

 
komentářů 8

Posted by on Září 12, 2016 in FBI, Uncategorized

 

Vlastnosti:

8 responses to “Love hurts

  1. jolana88

    Září 13, 2016 at 07:41

    Z druhé strany:“…já bych tě láskou sněd´…“ jasně ukazuje, že občas podobné „řešení“ napadne každého 😆

     
    • 747

      Září 13, 2016 at 08:05

      😀 Taky tak. A také, že láska prochází žaludkem. 😛

       
  2. Ji Hei - Fotografie

    Září 13, 2016 at 08:21

    Paráda! 🙂 🙂 Vy se máte, milé Éro – u nás nejsou. Teď to mám na Moravu už zase z ruky a když jsem tam byla, tak bylo na kudlanky moc brzy. Skvělý dokument jste nafotil! 🙂

     
    • 747

      Září 13, 2016 at 21:27

      No, koukali jsme na to jak blázni. Ale hafo fotek z té serie vůbec nevyšlo. To víte, tím obyčejným kompaktem to není na focení takových pidivěcí zrovna ideál. I tak mi to ale přijde dost drastický. Chudáček malej. 😉

       
      • Ji Hei - Fotografie

        Září 21, 2016 at 09:36

        Drasticky to vypadá, to ano, ale nafotil jste to skvěle :). A co se týče kompaktů, tak spousta z nich zvládá tyhle detaily naopak velmi dobře – obzvlášť ty novější umí hodně překvapit :). Ale ani ty starší nejsou k zahození. Doma mám jeden, je už asi deset let starý a detaily mu jdou taky moc dobře :).

         
        • 747

          Září 23, 2016 at 09:31

          Nj, pro mě je blbý, že to jak snímek vyšel vidím až na monitoru pc a občas se mi stane, že ani v deseti není jediný použitelný. Takže mám dojem, že je na tom dobrá fotka spíš náhoda než nějaká dovednost. 😉

           
  3. oldwomen

    Září 16, 2016 at 12:34

    Ero, gratuluji k foto úlovku. Jestli je to kruté? Příroda sama nejlíp ví proč to tak zařídila.

     
    • 747

      Září 16, 2016 at 19:50

      Že jo! Co se samcem, kterej už není k ničemu užitečnej, jen by žral a prudil. 😀

       

Zanechat Odpověď

 
