RSS

Odchod nejlepšího přítele

23 bře

Umřel jsem. Bylo mi skoro sedmnáct let a to je prý úctyhodný věk. Prožil jsem svá léta jako svobodný a hluboce milovaný. Všichni člověci, které jsem poznal ke mně byli laskaví. Nejvíc ti, které jsem si sám našel a ochočil si je. Vždycky byli připravení se pomazlit a hrát moje hry. Na honěnou, na schovávanou, na stopaře.

Kopie - Jan17 004Poslední týdny jsem už na žádné naše hry neměl sílu. Přestal jsem slyšet a ani zrak už mi moc nesloužil. Celé dny jsem s chutí spal a budil jsem se jen když se něco dělo v kuchyni. To pro mne byla vždy příležitost vyloudit nějaké mlsání.

Bylo to takové hodně klidné období. Jenže pak přišel Alík. Teda on se jmenoval Alzheimer, jak to mým člověkům říkal ten bílej plášť, ale ono to je fuk, já si totiž nepamatoval ani jedno jeho jméno a zapomněl jsem kvůli němu i jiné věci. Třeba proč vlastně stojím u misky s jídlem. Takže mi člověci museli dávat jídlo přímo do huby. Jenže jsem později zapomněl i k čemu je miska s vodou a museli mi proto začít dávat stříkačkou jídlo i  vodu.

Bílej plášť mi dal nějaké pilule, ale moc to nepomohlo. Jedl jsem a pil ze stříkačky, dávali mne ven čůrat a dělat bobky, ale tělo mi chřadlo stále víc. Možná proto byli mí člověci při mazlení nějak smutní a hodně často mě hladili a muckali.

Tuto neděli večer se mi najednou udělalo opravdu zle. Špatně se mi dýchalo. Člověci mě hladili a něco mi tiše říkali. Ležel jsem uvolněně a nechal se čtyřručně hladit až mi přestalo tlofeb17 053uct srdce a přestal jsem dýchat.

Člověci mi potom udělali úplně nový pelíšek na zahradě mezi keři, ale já už zase vesele běhám s partou nových kámošů za duhovým mostem. Mí člověci tu nejsou, ale vím, že na mě myslí a mým novým kámošům vyprávím jak báječný je psí život. Teda když si ochočíte ty správný člověky.

 
komentáře 4

Posted by on Březen 23, 2017 in CIA

 

4 responses to “Odchod nejlepšího přítele

  1. Ji Hei - Fotografie přírody

    Březen 24, 2017 at 19:35

    Je nádherný, na téhle fotce mu to obzvlášť sluší. Měl s vámi krásný život a vždycky jsem o něm ráda četla vaše vyprávění tady na blogu a prohlížela si spoustu jeho fotek, na kterých mu to pokaždé moc slušelo. Bude hodně chybět.. :-(.

     
    • 747

      Březen 24, 2017 at 19:48

      Jj, to je letosni fotka, jeste nez prisel Alík a vsechny potize. Chybi nam, ale verim, ze mel nejhezci psi zivot, jaky si pes muze prat.

       
  2. oldwomen

    Březen 26, 2017 at 22:12

    Ach bože, Prdeček je ve smečce svatýho Huberta. Tak ať jsou tam na něj naše feňule hodný. Jak ztrátu kámoše snáší kočka?

     
    • 747

      Březen 27, 2017 at 20:25

      Andulka to tak nejak neresi. Posledni den se s Prdulkou parkrat pozdravila, ale nezlobila ho. Asi tusila, ze na rvacky ani hratky nema naladu. My to neseme hur, na mistecko mu davame vecer svicku.

       

Zanechat Odpověď

 
