RSS

Nechci vás nasrat, ale…

05 lis

asi se tomu nedá vyhnout. Je to tu zase, opět jedna z podivných zpráv o podivných úkazech naší reality. Tohle mi přišlo do mailu, určitě nejen mně a tak se zase můžeme divit jaké věci jsou tady možné. Ale třeba to není pravda, třeba je to jenom blbej fór a všechno je ve skutečnosti jinak.  

Text: primátorJihlavy Jaroslav Vymazal navštívil nemocnici, kde poblahopřál k prvnímu dítěti narozenému v roce 2011. 

 Fajn, potud všechno O.K.

Ale: Matce dítěte je 15 a otci 55 a zároveň je tatítnek i vlastní otec matky dítěte a namísto sezení v kriminále za incest přebírá ocenění od představitele státní instituce

😦

 
komentářů 90

Zasláno on 5 listopadu, 2011 v OSN

 

Vlastnosti:

90 odpovědí na “Nechci vás nasrat, ale…

  1. Sendyman

    5 listopadu, 2011 at 10:50

     
    • 747

      5 listopadu, 2011 at 11:17

      Že jo?! 😆

       
      • Sendyman

        5 listopadu, 2011 at 10:39

        Hele, to je dobrý! 😀
        Vy jste ten čas vopravil, a tím pádem se můj pozdější komentář vedle zařadil před Váš, v tom chronologickým sloupku vpravo! A nejspíš tak dopadne i tenhle!

        😀 😀 😀

         
        • Sendyman

          5 listopadu, 2011 at 10:40

          No jo, dyť říkám, je v tom akorát bordel! 😀

           
        • 747

          5 listopadu, 2011 at 12:37

          A dyk je to šumák… Kdo se v tom nezorientuje, má smůlu. 😀

           
      • Sendyman

        5 listopadu, 2011 at 10:44

        Koukám, že jestli to takhle půjde dál, nebude černý jenom Kladno, ale i Jihlava!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          5 listopadu, 2011 at 12:55

          Tak kdyby byla šance, že se to omezí jen na dvě města, tak to by se dalo obětovat -znáte to: „obětujeme levé a pravé křídlo a vyhrajem válku…“ Jenže to vypadá, že bude ještě mnohem hůř! 👿

           
          • vonrammstein

            5 listopadu, 2011 at 15:11

            Dejte pokoj, vy dva. Jihlava je moje hlavní město a černý ho mít nechci. Ale je jich tam jak kobylek, to jo.

             
            • 747

              5 listopadu, 2011 at 15:23

              Tak co kdybychom vobětovali třebas Prágl? 😯

               
              • vonrammstein

                5 listopadu, 2011 at 17:41

                Jsem pro. Ten první. Z něj to koneckonců pochází.

                 
                • 747

                  5 listopadu, 2011 at 20:47

                  Myslíte Kladno nebo Prágl? Já mám fakt dneska nějaký problém s příjmem… 😉

                   
                  • vonrammstein

                    5 listopadu, 2011 at 21:13

                    Myslím Prágl. Kladno už padlo za oběť indickýmu pantheonu. Já tam jezdím, vím to.

                     
                    • 747

                      5 listopadu, 2011 at 21:45

                      A není tý Prahy škoda? A co Pražáci, nebude Vám jich líto? 😉

                       
                    • vonrammstein

                      5 listopadu, 2011 at 22:11

                      Ne a ne. Posledních dvacet let tvrdím, že by tam mohl bejt nádhernej kráter místo toho Babylonu.
                      Pak by se stalo hlavním městem Brno a oficiálním úředním jazykem hantec 😉

                       
                    • 747

                      5 listopadu, 2011 at 22:26

                      Fakfa! To vůbec nezní špatně!!! 😆
                      Ale nesmíme to říkat Sendymu, von by nám to neschválil. 😉

                       
                    • vonrammstein

                      5 listopadu, 2011 at 23:31

                      To je přece jedno. Na názoru jednotlivce nezáleží, pokud jde o prospěch celého lidstva. A zánik Prahy přece JE v zájmu lidstva 😀

                       
                    • 747

                      5 listopadu, 2011 at 23:41

                      Nevím, nevím…. Sendy dokáže být přesvědčivej a kdyby to vykecal ostatním spoluobčanům, tak by se nám to nemuselo povést. 😉

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 01:11

                      A Vy si myslíte, že by Pražani vytáhli z půd práporce a čabraky a šli nám fyzicky natrhnout rektum?
                      A i kdyby-umlátili bychom je vinnou ratolestí 🙂 No Fear, nemaj šancu. Velká Morava ožije, i kdyby na to Brno mělo chcípnout 😀

                       
                    • oldwomen

                      6 listopadu, 2011 at 10:19

                      Já bych Prahu nebourala, neničila, pražáky – rodilé a zejména naplavené popražánce horší pražáka (viz poturčenec horší turka) nevraždila. Mám efektivnější řešení. Obehnat celou Prahu dvojitým ostnatým plotem. Takové malá železná oponka 🙂 . Kdo chce tam, budiž, ven nepustit nikoho. Odstřihnout je od penězovodů a potravinové a jiné humanitární pomoci (zájezdy do divadel třeba) ze strany Sudet a moravských gubernií. A vono by se ukázalo…. Nakonec nějaký polnosti na městským území mají, parkoviště u hyper super si mohou zrekultivovat pomocí chytrejch rad a oduševnělejch pohledů. Za pět let je po problému. Příroda je mocná.

                       
                    • Sendyman

                      6 listopadu, 2011 at 10:52

                      Teda, jeden z větší zatáčky než druhej, ale spřádaj tady velkosvětský plány!?! 😯

                       
                    • Sendyman

                      6 listopadu, 2011 at 10:55

                      A u Tebe, OW, u Tebe mě to překvapuje obzvlášť. Nebejt Prahy, ani bys neuměla paličkovat!!! 🙄

                      😀 😀 😀

                       
                    • oldwomen

                      6 listopadu, 2011 at 11:28

                      Ze svého úhlu pohledu máš jistě pravdu. Jinde glejt nedostanu. Sedlickej učňák (Strakonicko) zrušili, Vamberk akreditovanou školu nemá, ačkoli vamberecká krajka je pojem známý, kdo si vzpomene na Osoblažské krajky a kdo na valašské. Tak papírově se fakt jinde, než na Smíchově, paličkovat nenaučím. Hele, na příští Jamajce ti udělám přednášku o české a o MORAVSKÉ (a té si zejména – od jihočešky – považuj) nejen paličkované krajce. Možná, že i cancourky ukázek budou. Tak se vezmi brejle. Mimochodem, ono i hanácká vláčková krajka – to je pro fajnšmekry. A nejen pro množství použitých párů paliček na její zhotovení.
                      Na druhou stranu, kdybych nemusela mít, abych to mohla dělat, co dělat to mohu až do vošoupání a zauzlování rukou a upadnutí vočí, ale živit se tím bez onoho „papíru“ nemohu, papír se štemplem, ale stačilo by jen ukázat portfolio zhotovených prací s výpisem použitých technik….
                      …. tak bych neměla důvod k šesti hodinám strávených v jednom dni ve vlaku. V autobusu blinkám. Fakt nejsem masochista (pochybuju, že by někdo normální kolem vlakového nádraží jen prošel) a vím, jak prodrncenej čas strávit užitečněji.
                      Chechtací smajlíky si domysli, odpověď je jimi prošpikovaná.

                       
                    • 747

                      6 listopadu, 2011 at 11:39

                      Myslím, že OW právě vyhmátla podstatu jediného důvodu blahobytné existence Prahy -že tam a jenom TAM mají na všechno štempl! 😀 😀 😀
                      A nám v obydlených zatáčkách a osídlených křižovatkách se to pražské štemplování zajídá a ten plot okolo Prahy nebo ten Rammsteinův kráter by to mohl vyřešit… 😆

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 13:12

                      Já su vcelku humanista, Pražáky bych před výrobou kráteru evakuoval. Na venkov, aby si taky čuchli k reálnýmu životu. Stejně se nám tu vesnice vylidňujou, tak by aspoň byli užitečný. A snad by se to ani nemuselo bourat celý, stačilo by vystřílet některý lokality a pásy a udělat z toho volným obdělavatelným prostorem rozdělený spřátelený městský státečky 🙂

                       
                    • 747

                      6 listopadu, 2011 at 13:36

                      😆 Evakuovat Pražáky na venkov a chtít po nich, aby se tam uživili bez těch štemplů je samo oo sobě hodně likvidační! 😀 Takovejch, kteří by to byli schopni přežít, moc nebude. Voni znají jenom puchýře na zadeli -od vysedávání po ouřadech, málokterej by si nějakým „venkovským“ nástrojem nepřivodil újmu na zdraví! 😆

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 16:27

                      Já bych je tak nepodceňoval. Jezděj mi sem Pražácí, Brňácí, Kladeňácí, Děčíňácí etc., dokonce aji Polácí-a všichni uměj pod tlakem okolností zabrat. U Pražáků a okolních ovšem musíte dávat bacha. Když jeden z nich vzal poprvé v životě do ruky krumpáč, hnedka mně zlomil násadu. ( Ahoj, Radku 😀 ) Ne že by měl takovou páru. Jen ho použil jako páčidlo. Dva metry od něj stálo skutečný páčidlo. No nic, taky se učím za pochodu.

                       
                    • 747

                      6 listopadu, 2011 at 17:15

                      Však právě to mám na mysli, že když mají v pazourech něco jinýho, než razítko, tak jsou takoví….. bezradní. 😆

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 18:44

                      Bůh rozvrátil Babylon, rozvrátí i Prágl. A Vídeň. A Londýn. A Berlín. A Paříž. A další. A my těm sirotám půjčíme vercajk a naučíme je s ním zacházet. To pak bude krásná země, země česká, domov mů-ůj 🙂

                       
                    • 747

                      6 listopadu, 2011 at 19:57

                      Jen aby!!! V tomhle směru neplýtvám optimismem. Z šikovného vesničana uděláte ouřadu jentofikne, ale naopak to jde ztuha. Abychom se namísto zemskýho ráje na pohled nedočkali skal a stepí s divočinou! 😆

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 20:29

                      To by taky nebylo blbý. Další motivace k tomu, aby se člověk-dokonce i Pražák-naučil starat sám o sebe. Bez urážky, Pražáci. Člověk nemůže za to, jestli se narodí černej, bílej, žlutej nebo v Praze.
                      Je to jen hloupej archetyp. Existujou i životaschopní Pražáci.

                       
                    • 747

                      6 listopadu, 2011 at 20:59

                      Nj, to jo! A některý takový i znám. 😀
                      A taky znám neschopný lonťáky. Takže jsme to stejně nevyřešili. 😉

                       
                    • vonrammstein

                      6 listopadu, 2011 at 23:54

                      Ani nevyřešíme, je to kus vod kusu.

                       
                    • 747

                      7 listopadu, 2011 at 00:04

                      Tak že bychom třebas udělali kráter jen ve Sněmovní a plot okolo Lihovýho? 😀

                       
                    • vonrammstein

                      7 listopadu, 2011 at 00:49

                      To je moc selektivní. Když už, tak zgruntu.

                       
                    • 747

                      7 listopadu, 2011 at 00:52

                      Sice by to nebylo zgruntu, ale toho nejhoršího bychom se zbavili a se zbytkem už se dá efektivně pracovat. 😉

                       
                    • vonrammstein

                      7 listopadu, 2011 at 01:19

                      Ale to už jsme zpátky u původního tématu. Prágl. Celej. Ta lokalita je jenom dílek skládanky. To je jako ukousnout měňavce nožičku, K ničemu. Musíte tomu ukousnout gangliom, jinak se to furt bude množit.

                       
  2. Věra

    5 listopadu, 2011 at 10:45

    Jo, jo, dobře se na to pamatuji. I na to, že diskuze pod článkem byla krátce nato zablokována…

     
    • Sendyman

      5 listopadu, 2011 at 11:00

      A víte co je zajímavý? Ať to zní jakkoliv hnusně, ale je to fakt. Od tý doby, co se zbláznil Breivik, tak najednou je těch blokací nějak míň a novináři (třeba na RX) si víc otvíraj hubu… 😯

       
      • Věra

        5 listopadu, 2011 at 12:04

        Já na Reflex nechodím; ale občas se kouknu na Týden a dávám Vám za pravdu. Dřív tam řádil cenzor docela fest, ale teď po něm není aní vidu, ani slechu. A že jsou tam některé příspěvky „šťavnaté“ a některé nicky vyloženě vulgární a hloupé. A občas se tam vyskytla i jedna madam, kterou znáte; ta předváděla směs toho všeho…

         
      • 747

        5 listopadu, 2011 at 12:36

        Ale? A jak to spolu může souviset? Nějak mi to nedochází. 😯

        A podle mně se Breivik tak úplně nezbláznil. V Anglii jsme prohodili na toto téma pár slov s klukama z Norska a ti povídali, že sice je to fuj, co udělal, ale že ty jeho názory v podstatě schvalují. 😉

         
        • Sendyman

          5 listopadu, 2011 at 13:07

          No, ale vo tom to přece je! Hned mi došlo, že „zbláznil“ není nejlepší výraz, spíš bych použil „ruplo v bedně“.
          Prostě po tom co se stalo… A já bych to klidně hodil do jednoho pytle s drahými bratry – já je chápu, doba byla podivná, ale nemůžu souhlasit s cestou, kterou si zvolili. Stejně tak podivná doba (i když jinak) je i teď a bylo jen otázkou času, kdy někomu rupne v bedně, aby si ostatní, do tý doby zuřiví multikulturalisti, uvědomili, že takhle to dál nejde a je třeba věci nazývat pravým jménem, aniž by se toho musely nutně „zúčastňovat“ xenofobie a rasismus.
          Já rasista nejsem, ale otevřeně říkám, že podpory Cikánů a Arabů u nás, potažmo v Evropě, mám už plný zuby. Breivik (opakuju – neschvaluju to, ale chápu) mnoha lidem (a právě i novinářům a „cenzorům“) otevřel oči – a tím víc, že se to stalo právě v Norsku, v zemi, kde pomalu ani neznají zločinnost…

           
          • 747

            5 listopadu, 2011 at 13:12

            To je možné. Vlastně si uvědomuji, že nějakou dobu teď už v médiích začali znovu používat pojem cikán a u zpráv o trestných činech dokonce zmiňují, že pachatel byl „rom“ -ještě nedávno by něco takového nebylo vůbec myslitelné. To si totiž furt všichni hráli na to, že cikáni nejsou a romové nezlobí.

             
            • Sendyman

              5 listopadu, 2011 at 13:23

              No právě. Možná to teď vidím příliš „dramaticky“, ale já nabyl dojem, že se tak stalo ze dne na den, hned asi tak tejden po tý střílečce, když lidi opustil prvotní šok a začli hledat souvislosti…
              Najednou nejen, že přestali mazat diskuse, ale sami začali psát (třeba Jandourek měl nádhernej a na tu dobu odvážnej článek v RX) o tom, že něco je někde špatně…

               
              • 747

                5 listopadu, 2011 at 13:25

                JJ, to bylo velmi osvěžující pojednání. Jandourek aktuálně doslova zachraňuje úroveň RX. 😉

                 
    • 747

      5 listopadu, 2011 at 15:08

      Zajímavé postřehy, ale já na podobné konspirace moc nejsem.

       
      • samazakanalem

        8 listopadu, 2011 at 13:58

        No, tak pokud tohle pise novinar tak je bud hodne neinformovany a nebo je to dalsi vec z kategorie “hledam divna spiknuti za kazdou cenu“.

        Protoze to co pan novinar povazuje za divne mi prijde uplne normalni, da-li se to tak ovsem rici.

        Mam par minut cas tak to trosku rozeberu, kdyz dovolite.

        Jak ten clovek vi, ze B. neni typ psychopata? To nevi jiste zrejme nikdo. Ja osobne bych prave rekla, ze B. na tenhle titul aspiruje. Je potreba si podrobne zjistit jak vlastne zil, z jakych pomeru prisel, cim prosel jako dite a pak se nebudete ani divit, ze se to v nem vsecko zvrhlo v osameleho rvace s potrebou nekomu se pomstit. Takovy clovek ma vzdycky moznost si uvedomit, ze i kdyz mu nekdo docela zpackal ranny zivot je uz dospely a muze to zvratit jinam. Nekdy se vsak stane ze takovy jedinec obrati svou nenavist vuci uplne jinym lidem (obvykle nefunkcni rodine) smerem do prostoru kolem sebe a pak je jen otazkou, co uvidi jako prvni aby si to zvolil jako terc, pripadne co ho z toho okolo nakrkne nejvic. Pokracujici masivni prival hord ze zemi, ktere jsem prece jen zaostalejsi nez ty nase je obrovska treci plocha ktera seri spoustu i jinak rozumnych lidi az tak, ze by byli schopni jit a neco radikalnejsiho s tim delat. Pri vsi ucte k nazoru vas vsech, osobne si myslim, ze rikat, ze B. sice udelal neco spatne ale mel v zasade pravdu je obrovsky omyl, ktery navic trosku zavani tim znamym ucel sveti prostredky a to se mi nelibi, s timhle bychom mohli dojit taky do nehezkych koncu.

        B. by si totiz tak jak tak drive nebo pozdeji nasel duvod proc neco takovyho udelat a kdyz by to nebylo kvuli nekontrolovane imigraci, bylo by to zase neco jineho. Ten chlap nenavidi svet z principu, a patrne nejvice proto, ze ho patrne nikdo nenaucil zakladnim lidskym hodnotam. Tecka. Nic vic bych za tim nehledala. Ze by nekdo takovy nebyl schopen pracovat sam – ale byl, prave ze byl. B. je typicky priklad samotare ktery nikoho nepotrebuje a pak to s nim taky tak vypada. Ten by prave sel do takove prace sam. To, ze o vecech premysli do hloubky nic neznamena, respektive neznamena to to, ze by pak nechtel pachat sve skutky sam. Nebo ze by je dokonce dokazal promyslet tak, aby jimi skutecne neco dokazal – jak autor te pochybnosti zrejme chce dokazat, ze by B. veci udelal lip aby mely skutecny efekt. B. dle meho nazoru sel na vec at se stane co se stane, protoze jednak vi, ze v Norsku neni trest smrti, a predevsim mu nezalezi na zivote. Co bude dal je mu v podstate jedno a jeste je (pro nektere lidi) za hrdinu. Navic, historie je plna lidi kteri veci promysleli do hloubky a pak v pohode masove vrazdili. Tenhle argument je uplne pitomy, pardon.

        Levicovy tabor pro deti kde jsou skoro dospeli – no a? Nevim, zda je ten novinar schopen cist zpravy i v jinem jazyce nez ceskem, ale v anglictine je ten tabor popsan jako pro deti A teenegary. Ze je levicovy je snad jasne, v Norsku. To naopak dava smysl. Staci si precist neco vic z Norske historie a co to tam vlastne znamena levice.

        Chovanci tabora (tak nechapu sice, odkdy je clovek ucastnici se takoveho tabora chovanec ale budiz) exotickeho vzezreni, nebo divka s typicky norskym jmenem Prableen ktera vzletne popisuje zazitky na socialnich sitich – ach jo, tady zase nekdo dlouho nevytahl paty z te nasi poklidne kotliny. Exoticky vypadajicich “chovancu“ skol a taboru dnes najdete v zemich jako je UK, Italie, Francie a bohuzel uz i severske staty tolik, ze sem tam mate pocit ze jste v Indii, Pakistanu, Sri Lance, Thajsku, atd. jen ne mezi belochy. Nic rasistickeho na tom nehledejte, to je JEN kostatovani faktu. Norsko uz taky neni zadnou vyjimkou. Ta holka muze byt dite ktery se narodilo (dle jmena patrne indickym rodicum) uz v Norsku. Nebo tam prisli pred par lety a ten tabor byl pro ni neco jako soucast splyvani s mistnimi lidmi (nekteri se fakt snazi s nami nejak szit), co ja vim. Tohle vsecko je na zapad od nasich hranic jiz stara vesta. Necht si autor zjisti, kolik procent obyvatel tvori v Norsku pristehovalci a bude mu to jasne. Mam tam par znamych (a muj synator tam byl taky) a vim, jak situace vypada…uz i tam se hodne zmenilo a tak, jak se drive ani dvere od baraku nezamykaly, je to dnes temer pravidlem.

        Ze ta holka neco popisovala vzletne – no nevim, cetla jsem nektery ty popisky a prijde mi to presne tak jak se tu obvykle mluvi. Vzletne bych nerekla, to neni to spravne slovo, spise hodne emocionalne. Tady se totiz mluvi uplne jinak nez u nas, na nase pomery tu lidi vyjadruji bezne daleko vic sve pocity ve smyslu ze dokazi vic litovat, vic se pro neco nadchnout, vic o vsem mluvit, vic to rozebirat az to cloveku nekdy leze krkem, protoze my jsme v tomhle smeru studeni cumaci. Taky se tu bezne vic slzi a jasa apod. Na druhe strane si vzteky a osobni antipatie lidi vic drzi sami v sobe, takze nekdy je vsecko za kazdou cenu dobre ackoli vubec neni. Indove a pod. narody jsou ve svych (i pisemnych) projevech emocionalne jeste daleko odvazanejsi takze se nedivim, ze nekdo pouziva pro nas jiste docela silna slova a ze je jich hodne.

        Twittovat ci psat v ohrozeni na Facebook apod., i kdyz je clovek nekde ukryty a nekdo mu miri na hlavu je pak presne ta vec, co bych od dnesniho mladistveho ocekavala. Protoze ti jsou novym technologiim propadli absolutne, navic, ta holka asi chtela fofrem vsem sdelit co se deje a jak to dneska mladez dela? Nove moderni mobily je na tyhle soc. site dostanou rychlosti blesku a neuverili byste, kolik kolegu a to i starsich vidam v praci jak bezne nenapadne nakukuji na nejaky ten chytry mobil, soustavne naladeny na Facebook a kontroluji co tam zase kdo z jejich kamosu napsal..to uz je hotova manie. Prispivaji k tomu nebyvale vyhodne tarify o kterych si u nas muzeme nechat jen zdat. U nas jsou tyhle sluzby v pomeru k platum stale drahe. Takze se twittuje, xichtoknihuje, atd. az do zblbnuti. Za nejakych v prumeru patnact az dvacet babek mesicne dostanete super mobil a spoustu internetoveho prostoru, o sms a volani ani nemluve. 20 liber jsou penize, ktery si mladez lehce vydela ci dostane od rodicu a muze se “socializovat“ na netu o sto pero. Uz prakticky neni mladik ci divka, kteri by o sobe nevyzvanili vsecko na soc. sitich. Stejne jako hodne starsich lidi, kteri tomu uz taky propadaji. Varovani, ze to muze byt proti jejich zajmum nepada na urodnou pudu.

        Operetne arijske vzezreni Breivika – prominte, ale tomuhle jsem se zasmala. Proste tak vypada, no a co. Ze by jako autor nenapadne naznacoval, ze nekdo vybral tenhle typ schvalne? Uf……

        Suma sumarum – zase dalsi teorie z nekonecne skatule plne jinych radoby chytrych konspiracnich teorii kteryma se lidi bavi proste proto, ze si mysli, ze je to potreba delat, nad vsim vahat a prevracet to naruby (ano, dost casto je) a protoze to povazuji za dobre sami pro sebe, zvysuje jim to patrne ego protoze si muzou rict, ze maji kriticke mysleni a nezerou vsecko to co zere zbyly dav. Vcelku nuda.

         
  3. sedlák

    5 listopadu, 2011 at 19:44

    Ne, že bych se zrovna já zastával Cikánů, ale na podobné maily jsu docela vysazený a prakticky je vzápětí mažu. Drtivá většina z nich je totiž manipulovativních a slouží pouze k vyvolání ještě větší nasranosti čtenářů. Bývají upravené, citace vytrhávané z kontextu, Divím se, 747, že takovými sračkami zaneřáďujete svůj jinak velmi zdařilý blog. 🙂
    Nevím, kde je pravda, ale myslím, že by si primátor Jihlavy asi nedovolil pusit ven informaci, která je jinak docela snadno ověřitelná.
    http://www.hoax.cz/hoax/prvni-jihlavske-dite-roku-2011/

     
    • 747

      5 listopadu, 2011 at 19:57

      Nj, dyť píšu, že se mi to nějak nezdá úúúplně v pořádku. Na druhé straně link, kterej dal Sendyman asi manipulativní či zkreslený nebude.

       
      • sedlák

        5 listopadu, 2011 at 20:36

        Ten asi ne. To byla docela známá kauza, že dívenka se na děťátko nejdřív vykašlala a po zjištění, že si „vyrodila“ 5000,- Kč, se v ní rozhořela mateřská láska rychle spěchala zpět do nemocnice. 😀 Ovšem co s tím chcete dělat, když našim babám se do rození moc nechce a chlapům je dovoleno zúčastnit se pouze na výrobě a pak na shánění do hnízda. Co se dá dělat, když o ten nejkrásnější zážitek nás Nejvyšší ochudil a můžeme jej zdílet pouze pasívně. 😀

         
        • 747

          5 listopadu, 2011 at 20:39

          Mám nějak prodloužené vedení. Nerozumím co tím posledním přesně chcete říct…
          Jinak Vaše zhodnocení – ty první dvě věty- je dokonalé.

           
          • sedlák

            5 listopadu, 2011 at 21:09

            Měl jsem na mysli samotný akt „zrození“. Co pamatuju, když se sešli dva chlapi a začali debatovat o čemkoli), samozřejmě, vždy o něčem velmi důležitém (!!), většinou skončili u zážitků z vojny. No a ženské, řešíc sice problémy poněkud přízemnější, pak skončily u porodu. No a chtěl jsem říct, že byť je nám dovoleno účastnit se „na výrobním procesu“, to kouzlo samotného, nejdůležitějšího aktu, je nám odepřeno. Tedy prozatím. Možná, že nám to feministky časem nějak zařídí. 😀

             
            • 747

              5 listopadu, 2011 at 21:13

              Šmarjá copak nevíte, že kdyby bylo rození na chlapech, tak už tady nějakých 3000 let nejsme?!? 🙄

               
  4. 747

    5 listopadu, 2011 at 21:21

    Tak jo, je to hoax -manipulace, ale na druhý straně je z toho vidět, že:
    – lidi už tahle situace hodně, ale fakt hodně ssssštve, takže vytvářejí podobné černé „vtípky“
    – to, že nejde o fakt právě v tomto případě, nevylučuje zároveň to, že obdobné jevy jsou občas skutečností
    – to, že rodičce je teprve 17let -tedy ještě společnosti neodvedla ani halíř a už začala brát dávky, je dostatečně šílené, i proto, že ze zkušeností je asi všem jasné, že tahle osoba už nikdy nic jiného, než další příjemce dávek dělat nebude

     
  5. annapos

    6 listopadu, 2011 at 01:04

    Páááánové, vím že jsem v pánském časopise, ale proč ta alergická reakce, to nechápu, co si takhle vypůjčit Breiv… a použít ho v Indii, Africe, a podobně, jsme tak přecivilizovaní a netolerantní k něčemu co si zrovna nečistí zuby přesně tak jak si představujeme, že se lidstvo tou nenávistí jednoho k druhému zalkne, promiňte prosím, že s vámi nedržím partu, mám cikánky ráda a některé víc nežli lidi.

     
    • 747

      6 listopadu, 2011 at 11:40

      Ehm, pak máte neuvěřitelné štěstí a potkala jste úúúúplně jiné Cikánky, než my ostatní.

       
      • annapos

        6 listopadu, 2011 at 14:55

        Ta poslední věta vám zřejmě unikla, ale nechci to řešit, já na konfliktní debaty s paní oldwomen nemám.

         
        • 747

          6 listopadu, 2011 at 16:32

          No, máte recht, mně to moc jasný není -tedy, že by to mohlo mít nějaký jiný význam, než je psáno. Ale to se stává, lidi mají různý zkušenosti a pak mohou dávat různým slovům odlišné významy či vyznění a nerozumí si. 😉
          OW není nijak konfliktní diskutérka, jen někdy vidí věci jinak a nezdráhá se to říct -a to je třeba, podle mého názoru, velmi přínosné. Není důležité mít vždy stejný názor, to by byla spíše nuda. Sama víte, že se tady někdy pěkně hašteříme, ale je důležité umět si ty názory sdělit a vysvětlit. 😀

           
          • annapos

            6 listopadu, 2011 at 22:59

            Je mě trapně, nevím, ale ten vtip je opravdu tak dobře utajený ?
            Mám je ráda, tedy některé, víc než !! LIDI !! Někdy jsou to takové malé milé opičky, neškodné, ale ne vždy. A vychovat z nich lidi je nadlidský úkol, který nová doba oddálila o sto let.
            Já jsem také, si o sobě myslím, dost tolerantní, ale nejsem paní OW, hozena do soudku s nějakou hloupou Ruskou nebo dokonce komouškou poprvé, bohudíky mě paní Klára Vyšenková nic neříká, ale jen ten náznak, mě již po několikáté a na různých místech urazil, Já na blogu nechci bavit sebe, ale spektrum lidí a tak to co uráží vkus p. OW, se může někomu jinému líbit.

             
            • 747

              6 listopadu, 2011 at 23:12

              Nj, jenže ona OW nereagovala na Vás, ale na příspěvek -její komentář není ve vláknu pod Vaším, ale pod Vaším komentářem jako zcela nezávislý -jen v časovém sledu.
              Klára Vyšenková mi teda taky nic neříká, ale protože vím, že záběr zájmů OW a jejích znalostí je ohromující, tak mě neudivuje, že má po ruce nějaké srovnání, které neznám. Všemu ostatnímu v jejím komentáři pak rozumím protože se známe dost dlouho a myslím, že i celkem dobře -to je zase trochu hendikep pro Vás, protože tady je dost lidí, kteří se blogově i osobně stýkají už pár let a ty spodní proudy a narážky, tak člověk neznalý nemusí správně rozšifrovat, protože prostě nesdílí historii mnoha desítek našich diskusí.
              Tak se může stát, že kdokoliv zde řekne jedno slovo, které nás rozřehtá -protože VÍME -PAMATUJEME, tak jinému člověku může totéž připadat nepatřičné, hloupé nebo urážlivé, protože prostě nemůže vědět. 😉

               
              • oldwomen

                7 listopadu, 2011 at 04:44

                Klára Vyšenková je podobná pitomost. Srdceryvnej otevřenej dopis adresovanej snad prezidentovi či komu, ale klíďo by to mohlo bejt poslaný i do lampárny na nádru v Bílém potoce 🙂
                Kroutím nad tím hlavou u sebe v „Pošli spam dál“. Ale už je to dávná historie. Toliko vysvětlení pro Éro.
                A teď k paní annapos. Celkem těžko Vám mohu někam házet, do soudku něčeho zejména. Házíte a zařazujete se sama. Vaše reakce zde na Vás prozrazují, že jste xenofobní rasistka s drobnými náznaky paranoi. K Vašemu blogu se nevyjadřuji, je to Vaše pole, Vaše dílo,respektuji, že není autorský, respektuji jeho čančanost. Již jednou jsem Vám napsala, když jste mne zde pod příspěvkem o psích lejnech mentorsky napadla, že je vyloučeno, abychom se názorově setkaly. Protože jsme dvě mimoběžky.
                Jo, Vaše vysvětlení toho skvělého fóru, co jsem raději nechtěla pochopit, je perla naplňující bezezbytku hned několik paragrafů pro zahájení trestního stíhání. Gratuluji. S takovou esencí zloby a blbosti jsem se ve virtualitě již dlouho nesetkala. A když už na Vás reaguji a není to jen pokus o vysvětlení asi-snad-doufám-že-jen-komunikační-šum, protože Vy nejste schopna komunikačně zašumět a přiznat si to, tak snad moje poslední poznámka na Vaše projevy: vyznala jste se z lásky ke kráse a bohatosti češtiny a že se jí snažíte šířit. Bohulibý počin, takový skoro obrozenecký. Ale proč se, proboha, nenaučíte i český pravopis?
                Všem ostatním pěkný den, páček v noci, zaklapuju noťas, beru tašku, klíče a klušu na panský 🙂
                Ehm, povšimli jste si, jaké to letos máme krásné babí léto? Předpokládám, husy naznačovaly a ryby v řece potvrzují, že se nám letos protáhne hluboko do Adventu.
                Ještě jednou, pěkný den všem.

                 
                • 747

                  7 listopadu, 2011 at 11:41

                  A JO! Na to si už vzpomínám -jen to jméno mi nic nenapovědělo. 😀

                  JJ, podzim jako malovanej -si představte, že furt ještě oďobávám dozrávající maliny a dokonce se zbláznily jahody a začaly kvést -tedy zatím jedna, ale včíííl! 😯

                   
  6. oldwomen

    6 listopadu, 2011 at 03:52

    Šmarjápano, Éro, to je z jednoho soudku s Klárou Vyšenkovou. Ách jo, ještě že jsem měla cestovatelsko-studijní sobotu se šmodrchací inspirativní vložkou a samo že i kulturní program na Jamajce se konal… Teď je neděle a jsem fest utahaná, tak nebudu trénovat kroutiče hlavy, je čas na strečink zavíračů očních víček. Brou

     
    • annapos

      6 listopadu, 2011 at 04:05

      Dáma nemá smysl pro humor, a ještě nechápe pointu, asi je opravdu unavená.

       
      • oldwomen

        6 listopadu, 2011 at 12:21

        Eééééé? Nechápu. Pointu čeho?

         
      • oldwomen

        6 listopadu, 2011 at 17:15

        „Ale: Matce dítěte je 15 a otci 55 a zároveň je tatítnek i vlastní otec matky dítěte a namísto sezení v kriminále za incest přebírá ocenění od představitele státní instituce. “ Je poslední věta článku, na který jsem reagovala. Nepřipadá mi nikterak humorná. Diskuzi jsem při své reakci v hodině mezi psem a vlkem nečetla, měla jsem toho tou dobou za sebou už opravdu moc a po krátkém spánku před sebou ještě víc. Ale pro dnešek mám, až na přípravu večeře, hotovo, tak jsem se koukla i na celé diskuzní vlákno a chronologii příspěvků. Můj první příspěvek byl zařazen pod Váš, na který jsem opravdu nereagovala a až do této chvíle jej ani nečetla. Je to jediná věta – souvětí a jeho poslední věta je: „mám cikánky ráda a některé víc nežli lidi.“ Promiňte, ale jakou reakci si na toto představujete? Napadá mne mlčení, soucitné pousmání se na adresu autora výroku, zakroucení hlavou, když budu hodně drsná, tak podání trestního oznámení. Humor v tomto výroku nevidím ani omylem a pointa……… vono to tu už párkrát bylo. Naposledy asi před šedesáti lety. Nevím, jak to vidíte vy, ale z mého úhlu pohledu nic moc. Ani pokus o vtípek a ani ten dějepis.

         
        • 747

          6 listopadu, 2011 at 17:22

          Jak se nakonec ukázalo je to „fór“, i když možná -podle mně spíš určitě – jen tady v tomto konkrétním případě. Jak už výše říkám, hrozné je, že je to tak uvěřitelné, že by to „fór“ být nemusel. 😦

           
  7. Sendyman

    6 listopadu, 2011 at 18:07

    Já teda nějakou pointu nechápu taky, ale myslím, že nepochopení je tady víc. Nechci mluvit za ostatní, ale řekl bych, že tady o rasismu a nenávisti nemůže být ani řeči, každej tady máme nějakýho „svýho“ Cikána, kterej je úplně v pohodě – totiž mluví česky (moravsky 😀 ) a pracuje… Žel, je jich zoufale málo, zatímco na pracák aby si jeden bral baterku, jak se to tam černá. A věřte, že vím o čem mluvím, a to jsem tam byl jen třikrát; nikoliv pro podporu, ale domníval jsem se, že mi pomohou najít kvalifikovanou práci – tedy, že s bumážkou od nich se se mnou případní zaměstnavatelé budou muset aspoň bavit. Avšak slyšel jsem jen obligátní „Tak přijďte za dva měsíce“, zatímco těch, co tam nikdy žádnou práci nehledali, jen si tam chodili pro „výplatu“, tam bylo plno.
    Takže pro tohle jsme nasraní už dávno, nějakej hoax na tom nemůže nic změnit…

     
    • 747

      6 listopadu, 2011 at 18:28

      Amen! 😉

      A vo čom teď budem debatit, když jste to tak pěkně shrnul a fakticky zavřel? 😯 Sice mám hotový další příspěvek, ale zase se mi zdá, že byste se na něj mohli trochu déle těšit…. :mrgreen:

       
      • oldwomen

        6 listopadu, 2011 at 18:51

        S plným bříškem prosté chutné krmě, doplněné sladkou tečkou (tečičkou) a dvojkou merlotu (kafíčko až po spršce a v pyjama) se vydržím těšit až do úterního rána, bo zítra dřu na panským, ale v úterý a středu si dopřeju luxus nedělního rána 🙂
        Brou všem v zatáčkách a na křižovatkách i v Pupku, o kopcích, kde vaří počasí ani nemluvě.
        V této diskuzi definivně brou noc
        Howgh

         
      • annapos

        7 listopadu, 2011 at 00:10

        DOBROU NOC VÁŽENÝ A CTĚNÝ PANE, ZAČÍNÁM SI BÝT JISTÁ, ŽE JSTE MUŽ !!!

         
  8. vonrammstein

    6 listopadu, 2011 at 18:59

    Jasně, že je to hoax, proto jsem na samotnou podstatu článku ani nereagoval, jakkoliv by to byla voda na můj proticikánskej mlejnek.
    Ovšem co se honí v hlavě Annapos, to je skutečně vlašák. Jakože vořech.
    Mohla byste mi, milá Annapos, vysvětlit, proč máte některé Cikánky ráda víc než lidi?
    A proč si myslíte, že Cikánky jsou Nadlidi? Případně Nelidi?

     
    • Věra

      6 listopadu, 2011 at 21:11

      Já tedy nevím, přemýšlela jsem nad tím dlouho, co tím chtěla annapos říci. A napadá mě jen jedna možnost – vzhledem k tomu, že psala cikánky a ne Cikánky – došla jsem k tomu, že řeč je o kytkách. Moje babička byla velká zahrádkářka a na jednom záhoně měla kytky, kterým říkala cikánky. Takové velké žluté, s hnědým středem, na okraji oranžovým. A byly docela hezké a ve váze dlouho vydržely. Jedině tak by mi to snad dávalo nějaký smysl. Jinak nevím; v tom případě je to pro mne taky ořech, jako pro vR.

       
      • vonrammstein

        6 listopadu, 2011 at 21:37

        Aha. Tak pokud by to bylo myšleno takhle, všecko dobrý. Ale nějak jsem si jistej, že to Annapos nemyslí ausgerechnet přes kytky. Obzvlášť s ohledem na její poslední příspěvek na blogu.
        S tím C bych si hlavu nelámal, Annapos zachází s češtinou značně svévolně.
        Promiňte, Annapos, jsem prostě upřimnej. A nevadí mi bejt současně hrubej.

         
        • 747

          6 listopadu, 2011 at 21:59

          Mňo, a mně se zase zdá, že na to možná Věrka kápla. Jestli se nějaké kytce takto říká, tak mě to na annapos perfektně sedí, páč kytky a zahrada a takové ty libé věci jsou jí blízké. A pak to navíc i dává smysl. 😀

          P.S. A strejda gůgl povídal, že cikánka je jedno ze jmen pro sedmikrásku (Sedmikráska obecná : chudobka, cikánka, nezabudka).

           
          • annapos

            6 listopadu, 2011 at 23:48

            Děkuji vám , jste opravdu všichni milí, a kytičky jsou mojí velkou vášní, na ně bych, kdyby mě opravdu, ale opravdu teklo do botiček, potom i do holínek, posléze i do rybářských kalhot, mohla svádět cokoliv, ale žiji již tak dlouho a mám dííííky bohu, jak je řečeno ve filmu paní Chytilové dobrou paměť, kdy a kde co řeknu a kdo mě na to co odpověděl, že si za svými názory a pocity vždy stojím.

             
          • vonrammstein

            6 listopadu, 2011 at 23:49

            Snad. Ale v souvislostech tomu pořád nevěřím.My,co trháme hlavy kancům, přemejšlíme trochu doslovné.

             
        • annapos

          6 listopadu, 2011 at 23:51

          Mám dlouhé vedení, nebo si na něm sedím, já jsem se snad něčím provinila ????????????

           
  9. annapos

    7 listopadu, 2011 at 00:06

    Moje Čeština má jeden jednoduchý a prostý důvod, pane VON. Budu-li psát do Argentiny, Somálska, Čile, a nebo do kterékoliv p….. na světě nějakou hatmatilkou co mluvím doma na svého milého manžela, a ten na tom druhém konci mě stejně odpoví, tak ten blbec počítač vytvoří takové nesmysly, že ani bůh tomu nebude rozumět a já si píši se sto třiceti lidmi z celého světa a zvyk je železná košile, jak jistě uznáte, a že to někoho žere, že ne breptám, jak mě zobák narostl, nechápu ? A ne aby jste to vzal jako osobní útok, mám té nedůtklivosti a ohleduplnosti někdy plné zuby a občas SE MĚ CHCE NĚCO ŘÍÍÍÍCT

     
    • vonrammstein

      7 listopadu, 2011 at 01:11

      Jasně. Císařpán je vůl, liguééére!!!
      Tak k věci: Čeština se píše s malým č. Zásadně špatně používáte „mě“ ve smyslu „mně“.
      Budete-li psát do Argentiny nebo Somálska, bude to asi jedno, ale shodou okolností píšete do Brna. Tam se teda taky s češtinou moc neserou, ale poznaj ji, když už na ni narazí.
      Bůh se naopak píše s B, když už jste se na svém blogu hlásila ke křesťanství.
      Podívejte, paní Annapos: mNě je to v podstatě jedno. Je to Váš virtuální prostor. Pište si, jak blbě chcete a kamkoliv chcete, to je Vaše svatý právo a já jsem poslední, kdo by Vám ho upíral.
      Jen mě maličko sere Vaše vztahovačnost a ostentativní nechápavost.
      Já Vám tu zpruzenost prostě nevěřím, protože na Váš blog chodím a tam se takhle nechováte.
      Problém není na mém přijímači.

       
  10. Sendyman

    7 listopadu, 2011 at 08:24

    Hmmm… Jsem po noční, tedy mentálně ne zrovna plně na výši, takže to možná vysvětluje, proč nechápu smysl téhle dodatečné debaty. Taky nechápu, na koho je to „breptání“, je-li to lichotka či výtka a má-li to něco společného s tím, že normálně píšu tak, jak mi zobák narost´, protože jsem Pražák jako poleno, tak si myslím, že to ke mně patří a zdejší lidé mě tak znají, a to několik let, někteří i osobně. Ale…
    Pakliže ta zmínka o „Češtině“ a „breptání“ má být výtka, doporučoval bych Vám, Annapos, zamést si nejprve před vlastním prahem. Já na Váš blog nechodím, nestíhám pravidelně navštěvovat ani blogy lidí, které znám osobně, ale rozklikl jsem si ho teď, z čiré zvědavosti.
    A helemese, je tam článeček o Cikánečce, takže se i vzdáleně dotýká zdejšího tématu. Stejně jako vR ctím Váš virtuální prostor a nikdy bych Vás nekritizoval. Ale jelikož jsem (možná mylně, nevím) nabyl dojmu, že si sem občas – ne vždy – chodíte zaprudit, jako do téhle debaty, nedá mi to. Jen jsem to tak přelétl, a jak říkám, jsem po noční a jsem dalek něco počítat, ale velmi hrubým odhadem tam máte určitě 20 brutálních provinění proti Vám tolik milé češtině. Být Vámi, paní Annapos, tak bych se do debaty o čistotě rodného jazyka příliš nepouštěl…

     
    • annapos

      7 listopadu, 2011 at 13:55

      Přišla jsem vám složit omluvu k nohám, nebo nohoum? Pane Sendyman, celou noc jsem plakala a litovala hluboce svých pravopisných chyb, nasypala hrách na koberec a hodinu na něm klečela i popel na hlavu si sypu a to z deseti cigaret, A slibuji že již nikdy nebudu vystavovat váš jemnocit šokům ze své primitivní přítomnosti.

       
      • Sendyman

        7 listopadu, 2011 at 15:15

        No vidíte, dycky řikám, že nejlepčí je začít u sebe, než se začnu utrhovat na druhý. Neměla byste to ale přehánět – proč hnedka celou noc, když sem to psal až ráno? Ale možná máte nějakej čilskej čas, nebo co. Jo, soráč za tu hatmatilku, ale já nejsem Somálec.

         
  11. 747

    7 listopadu, 2011 at 12:02

    K jazykovým perlám vám přidám informaci z vyhledávače -co tak lidi dokážou hledat na netu (zkopírováno bez úpravy!):
    😆 😆 🙄
    „prečo umývať ruky ygiena kvalita bezpečnosť potraviny“
    „kamene doli“

     
  12. oldwomen

    7 listopadu, 2011 at 20:50

    Dobrý večer, hlásím návrat z roboty :-)…..
    Vau, nějak stárnu či co. Jedna prohýřená noc jízdou v rychlíku a i přes pár kýblů kafe černějšího než thér a silnějšího než Frištenský jsem bojovala s umakartovým čelem a i když je noc mladá, tak se mi podezřele moc otevírá pusa a zároveň se zavírají oči.
    Asi i rovnou dobrou noc. Pokusím se spánek oddálit vyvenčením psů a obchůzkou stájí. Přeci jen, co budu dělat v noci, kdybych teď zdřímla? 😛

     
    • 747

      7 listopadu, 2011 at 21:00

      Náááhodou, trochu se před spaním prospat vůbec není špatné! 😆

       
      • oldwomen

        7 listopadu, 2011 at 21:12

        To rozhodně není špatné. Je to dokonce i zdravé. Ale mám obavy, že když to teď zlehka zalomím, tak se proberu kolem půlnoci a co pak. Budit pantátu světlem a šustěním stránek, čeledína dupáním nad hlavou….

         
        • 747

          7 listopadu, 2011 at 21:15

          Pche! Spánku není NIKDY dost! Co byste někoho budila, se otočíte nad ruhej bok a zase usnete. 😀

           
  13. Witch

    11 listopadu, 2011 at 12:15

    Tak jsem až teď objevila tuhle diskuzi. Jsem dost duševní mimoň, v takovém zápřahu jsem nebyla ani před absolutoriem. Už chápu i článek na Annapos. Jasně se tu paní Anna úplně míjí a rozumí lecčemu jinak, než je napsáno.
    Tyhle věci taky házím do koše – a že mi těch nenávist provokujících věcí chodí dost – ale zpráva o té rodičce jako taková je realita. Nejen v minoritě. Mimochodem, už v roce 1998 německý sexuolog gödtel konstatoval, že u nich je zneužívání u dětí častější, než zánět slepého střeva. Každému 4. dítěti hrozí… Je to mé oblíbené přednáškové téma 😉 Spousta lidí žasne a dělá se jim blbě, když zjistí, že co považují za extrémy (Fritzl) je jen dotažená, celkem všední věc.

     

Zanechat odpověď na annapos Zrušit odpověď na komentář