RSS

Tak mu to tam šoupni!

10 lis

Chcete se cítit lépe? Chcete mít pár vteřin ten příjemný pocit uspokojení a potěšení z radosti někoho druhého? Stačí pár dobře známých pohybů a ten pocit se může rychle dostavit… 😳  Takže si zopakujeme jak ty správné pohyby provést:

1. uchopte myšku vašeho počítadla
2. položte prst na levé myšítko kliknětě na následující link http://www.mistrkutil.cz/soutezici-id5.html
3. opakujte kliknutí na nápis „hlasuji pro tohoto soutěžícího“

Táááák je to správně…. a teď si vychutnejte prchavý okamžik pocitu radosti, že jste pomohli jednomu sympatickému mládenci.  😀

A nezapoměňte, že si tuto slast můžete dopřát každý den až do pondělí 14. listopadu. Tak klikejte a užívejte si! Klik, klik, klik…. pro Jardu Krumpolce na: 

http://www.mistrkutil.cz/index.html   

I ´ll be watching you!!!     😆

 
komentářů 15

Zasláno on 10 listopadu, 2011 v CIA

 

Vlastnosti:

15 odpovědí na “Tak mu to tam šoupni!

  1. 747

    10 listopadu, 2011 at 15:14

    Kdo nekliká, není kamarád! 😛

     
  2. samazakanalem

    10 listopadu, 2011 at 18:19

    😆 to je Vam podobny….

     
    • 747

      10 listopadu, 2011 at 19:04

      Jak jinak! 😉 Tož klikajte, cérky a chlapci, ať ten náš hanáckej kandidát udělá ďouru do světa!!! 😆

       
  3. oldwomen

    10 listopadu, 2011 at 20:20

    Už jsem klikala ze všech našich IP adres i sčotů…. víc nemohu 😛
    Těším se na ukázky tvorby mistra kutila 🙂

     
    • 747

      11 listopadu, 2011 at 02:00

      Taktéž doufám, že nám později nějaké obrázky jeho tvorby sluníčko poskytne. 😀

       
  4. Sendyman

    10 listopadu, 2011 at 23:33

    To je nějakej fejk. Když jsem kliknul poprvé (přiznávám, že to možná mohlo bejt klidně i podruhý, že poprvé bylo hned po návratu z noční, v polospánku… 🙂 ), tak mi to řeklo, že jsem už hlasoval. A druhej den mi to řeklo znova, takže sorry… 😦

     
    • 747

      11 listopadu, 2011 at 01:58

      Nj, to je moje chybka -sorry. Podruhé a pak dále už je potřeba zadat ten obecný link a najít mládence podle jména. Moc se omlouvám za zmatení a chválím všechny, kdož se obětavě zapojili do klikaření -vod slova vaření a klichtění -to zasejc vod slova plichtění!!! 😀

       
      • Věra

        11 listopadu, 2011 at 14:26

        Tak jsem mladíkovi dala hlas ze všech našich PC a IP adres.. Snad mu to pomůže.

         
      • Sendyman

        12 listopadu, 2011 at 08:49

        No jo, dneska jsem taky po noční (ale co je horší – před noční! 😀 ), ale už jsem to pochopil. Dal jsem si totiž pozor na počet hlasů. Já kliknu, a vono to oznámí, že „Již jste hlasoval/a.“. Já myslel, že mi to říká, že UŽ jsem jednou v MINULOSTI hlasoval, že teda znova už nemůžu. Ale vono mi to říká, že jsem „už“ hlasoval právě teď, protože hlas se přičte! 🙄
        Voni halt věděj, že sem po noční, abysem se neuklikal hned po ránu!

        😀 😀 😀

         
        • 747

          12 listopadu, 2011 at 10:24

          😆 Dvě noční z sebou? Brrr. A kdy vlastně spíte? 😯

           
          • Sendyman

            12 listopadu, 2011 at 15:58

            Kdyby jenom dvě! Po první je to blbý, to nemůžu zabrat, ale po druhý už to s Váma sekne samo… 😉

             
            • 747

              12 listopadu, 2011 at 20:18

              Mne by 100% odrovnala už ta první. 😦 To Vás obdivuji.

               
  5. Alibaba

    12 listopadu, 2011 at 15:38

    Klikám! 🙂

     

Napsat komentář